SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steau gaat volop de aanval, ik was nou niet echt onder de indruk van hun. Ik denk dat ze fouten gaan maken en dat de 0-1 snel gaat vallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Aldo-MC het volgende:
Makkelijk avondje kun je wel vergeten.
Winnen zie ik ook echt wel lukken maar die debiele Roemenen gaan natuurlijk schoppen als mallen. Dus als Eriksen of zo geblesseerd raak ben je mooi de sigaar rest van het seizoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Steau gaat volop de aanval, ik was nou niet echt onder de indruk van hun. Ik denk dat ze fouten gaan maken en dat de 0-1 snel gaat vallen.
Eriksen is volgens amper tot nooit geblesseerd en die heeft aardig wat schoppen gekregen hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Winnen zie ik ook echt wel lukken maar die debiele Roemenen gaan natuurlijk schoppen als mallen. Dus als Eriksen of zo geblesseerd raak ben je mooi de sigaar rest van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door tammepiet op 19-02-2013 21:59:30 ]
Waarom staat er een feestende kakkerlak in dit topic? Ook al wordt hij belachelijk gemaakt, dit hoort gewoon niet thuis in dit mooie topic...quote:
Hehe zal een spoiler zetten voor jou. Wel tekenend die zwart-zwit foto.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:54 schreef handboek het volgende:
[..]
Waarom staat er een feestende kakkerlak in dit topic? Ook al wordt hij belachelijk gemaakt, dit hoort gewoon niet thuis in dit mooie topic...
Inderdaad, en moge die foto nog tot het einde der tijden zwart-wit blijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hehe zal een spoiler zetten voor jou. Wel tekenend die zwart-zwit foto.
Zal nog gebeuren ook. Feyenoord die kampioen wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Inderdaad, en moge die foto nog tot het einde der tijden zwart-wit blijven.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)rheid-voor-Blind.htmquote:Ajax heeft bij de beloften voor de plek van linkervleugelverdediger ook de twintigjarige Mitchell Dijks nog achter de hand. Hij is een wat flegmatieke voetballer maar een betere verdediger, vooral sterk in de lucht.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef tammepiet het volgende:
Er zijn circa 1 miljard mensen wereldwijd geboren sinds het laatste kampioenschap in Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn momenteel circa 7 miljard mensen. Meer dan 14% van de mensen die nu leven hebben geen titel voor Feyenoord meegemaakt.
De schaal naar Rotterdam is voor dit deel van de wereldbevolking waarschijnlijk een meer historische gebeurtenis dan een zwarte president in de V.S. of - mogelijk - een zwarte paus![]()
Wacht maar tot je zondag weer kut met peren speelt en tegen ADO met moeite een punt pakt. Dan vervloek je die donderdagavond wedstrijden wel hoor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind het wel mooi zo'n dubbel programma, 2x per week AjaxNu al zin in om door te gaan naar de finale van EL en beker. Van mij mag er in NL ook nog wel een league cup bij komen ofzo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef tammepiet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zondag weer kut met peren speelt en tegen ADO met moeite een punt pakt. Dan vervloek je die donderdagavond wedstrijden wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |