SPOILER: voorbeeld screencapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door wolfrolf op 19-02-2013 20:42:52 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Wanneer is het eigenlijk? Ik hoop dat ik mag werken op die avondquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer is het eigenlijk? Ik hoop dat ik mag werken op die avond
Edit: of je leest gewoon de OP, domme doos![]()
Mijn tablet pikt geen vieze woordjes, zoals "kut". Daar maakt hij "kunt" van.quote:
Ja of je zet woord correctie uit,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn tablet pikt geen vieze woordjes, zoals "kut". Daar maakt hij "kunt" van.
Volgens mij is de laatste update geproduceerd in Staphorst
Tja, op m'n telefoon staat alles hetzelfde ingesteld (zelfde OS) en daarmee heb ik dat geklooi nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja of je zet woord correctie uit,
ik haat dat echt tot in het diepst van mijn ziel
en dat terwijl ik vroeger echt een T9 eindbaas was... met een qwerty toetsenbord is die shit overbodig
Leer gewoon typen, muts!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, op m'n telefoon staat alles hetzelfde ingesteld (zelfde OS) en daarmee heb ik dat geklooi nooit![]()
Geeft ook niks, ik hou wel van een uitdaging
Renee Vervoornquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Evertjan het volgende:
de 3fm awards is een schaamteloze ripoff van de TMF awardsdat waren nog is tijden met Jeroen Post en Mental Theo in Ahoy
Aardbeien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |