http://www.monin.com/en-gb/products/sugar-free-syrupsquote:Op woensdag 19 november 2014 23:13 schreef AnnaNiem het volgende:
Even een schopje; hoe zijn de suikervrije siropen van Monin?
Vijgenquote:Op vrijdag 21 november 2014 13:08 schreef Loll het volgende:
Die kleine flesjes Monin zijn zo lekker maar ook zo snel weer op wil je een lekker glas hebben.
Ik vind die mango passievrucht perzik wel erg op elkaar lijken iemand nog tips voor een lekkere variant?
Waar koop je die?quote:Op vrijdag 21 november 2014 13:09 schreef Loll het volgende:
[..]
http://www.monin.com/en-gb/products/sugar-free-syrups
voor hoeveel?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:18 schreef minilot het volgende:
De grote flessen zijn allemaal weer in de aanbieding bij de Sligro de komende weken, zo zag ik ind e folder staan!
Wat betaal je daar nou voor zo'n klein flesje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:43 schreef Selestha het volgende:
Gisteren een flesje van de kaneelvariant gevonden bij Simon LèveltHeerlijk door de thee op koude dagen..
6.50; viel me best mee met de gemiddelde prijs die ik op internet ziequote:Op vrijdag 21 november 2014 15:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat betaal je daar nou voor zo'n klein flesje?
(Ik heb alleen de grote flessen. Blijft toch zo'n beetje oneindig goed.)
Voor een klein flesje?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
6.50; viel me best mee met de gemiddelde prijs die ik op internet zie
Ik weet niet wat je bedoelt met een klein flesje. Ik heb ze alleen kleiner dan dit gezien in de koffie-siropen giftbox.; deze is 25 ml. Ik doe daar 3 maanden meequote:
25 cl toch, neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met een klein flesje. Ik heb ze alleen kleiner dan dit gezien in de koffie-siropen giftbox.; deze is 25 ml. Ik doe daar 3 maanden mee
Tsja, ik kan niet naar de Sligro. Of zijn ze op internet net zo goedkoop?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef minilot het volgende:
[..]
25 cl toch, neem ik aan?
Hoe dan ook, in de grote flessen zit 70 cl (oftewel 700 ml, zeg maar bijna driekwart liter) en daar betaal ik dus net zoveel voor als jij bij Simon Levelt voor zo'n klein flesje. Jeempie!
Online bij verschillende webshops meestal rond de 10 euro.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:58 schreef Selestha het volgende:
[..]
Tsja, ik kan niet naar de Sligro. Of zijn ze op internet net zo goedkoop?
Ja, dat hoor ik al jaren. Maar zulke mensen ken ik dus nietquote:Op vrijdag 21 november 2014 16:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Online bij verschillende webshops meestal rond de 10 euro.
Maareh, als je ook maar iemand kent met wat voor bedrijfje dan ook (kvk-nummer is genoeg) is een pasje op je eigen naam echt in een mum van tijd geregeld.
huba buba smaak?quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:59 schreef minilot het volgende:
Nieuwste aanwinst trouwens:
[ afbeelding ]
Kauwgum! Echt een hilarisch zoete en toffe smaak!
Hiermee deed je trouwens even een luikje naar mijn kindertijd open. Die kauwgum was ik helemaal vergeten!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |