abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 september 2013 @ 08:10:18 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131304922
Je moet sowieso bij de Sligro ook je pasje laten zien als je binnenkomt.
Kijk anders eens een keer bij Ton Overmars in Amsterdam (Hoofddorpplein) , deze heeft ook het één en ander van Monin op voorraad.
In de Spuistraat zit ook een slijterij (naam ff kwijt) die ook wel wat heeft staan van Monin
Ik ben inmiddels overleden
pi_131307418
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Je moet sowieso bij de Sligro ook je pasje laten zien als je binnenkomt.
Hm, bij de Sligro's in Rotterdam hoef ik nooit mijn pasje te laten zien. Ligt misschien aan het beleid per winkel.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 07:34 schreef niekie het volgende:
Ik heb geen pasje maar zou er wel eens willen rondkijken.
Je kent vast wel iemand in je kennissenkring met een KvK-nummer, toch? Dat is het enige dat je nodig hebt om zo'n pasje aan te vragen. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 18 september 2013 @ 10:39:33 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131307523
De sligro in Apeldoorn deed laatst moeilijk omdat ik al een tijdje niet geweest was, pas ongeldig geworden. Vertelde me dat ik naar een nummer moest bellen en een nieuwe aanvraag in moest dienen. Zij konden mijn pas niet activeren. Ik vertelde ze dat ze hem konden houden en dat de Hanos nooit moeilijk deed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_131307709
Hanos zegt zelf juist strenger te zijn, omdat zij echt voor de horecaondernemers willen zijn en dus niet voor zomaar elk bedrijfje. Geen ervaringen mee overigens, voor de rest. Hanos is wel een prachtige winkel. O+

Ik wil meer monin siroop, al gebruik ik het eigenlijk bijna niet. :@ Vind het zo tof dat ik er super zuinig mee wil zijn. :')

Weet iemand toevallig iets leuks om te doen met de tiramisu smaak?
  woensdag 18 september 2013 @ 12:34:44 #105
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_131310505
Ik moet altijd m'n pasje laten zien in Amsterdam.
Ik kom er dan ook niet zo heel vaak , 1 keer per 2 maanden of zo
Ik ben inmiddels overleden
pi_131310997
Ik één a twee keer per maand naar de Sligro ongeveer. Er is me nog nooit bij binnenkomst om de pas gevraagd en ik geloof ook niet dat het ze heel veel kan schelen dat het de firma waar het pasje bijhoort een éénmans-softwarebedrijfje is. Omzet is omzet, toch?
En zo lang mijn supermarkt alleen maar meuk verkoopt in plaats van gele courgettes, baby-ananasjes, twaalf kleuren viskuit en kastanjebloem ben ik daar erg blij mee. :)
  woensdag 18 september 2013 @ 13:24:49 #107
45206 Pietverdriet
pi_131311797
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef minilot het volgende:
Ik één a twee keer per maand naar de Sligro ongeveer. Er is me nog nooit bij binnenkomst om de pas gevraagd en ik geloof ook niet dat het ze heel veel kan schelen dat het de firma waar het pasje bijhoort een éénmans-softwarebedrijfje is. Omzet is omzet, toch?
En zo lang mijn supermarkt alleen maar meuk verkoopt in plaats van gele courgettes, baby-ananasjes, twaalf kleuren viskuit en kastanjebloem ben ik daar erg blij mee. :)
Zo denk ik er ook over, en spendeer ik veel geld bij de Hanos.
Als iemand een betere horecagroothandel weet dan de Hanos Apeldoorn hoor ik het trouwens graag
pi_131325587
Ik heb een Hanos pas weten te bemachtigen. Ik ga naar de Hanos Amsterdam om o.a. de moninsiroop te kopen. Het lijkt me wel lekker. Is het vreemd als ik heel weinig spullen koop bij de Hanos? Het is voor eigen gebruik dus ik ga geen bulk verpakkingen kopen en koop alleen enkele artikelen die niet in de normale supermarkten te verkrijgen zijn. En zijn er dingen waar ik op moet letten bij de Hanos?
pi_131339751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:35 schreef mecano het volgende:
Ik heb een Hanos pas weten te bemachtigen. Ik ga naar de Hanos Amsterdam om o.a. de moninsiroop te kopen. Het lijkt me wel lekker. Is het vreemd als ik heel weinig spullen koop bij de Hanos? Het is voor eigen gebruik dus ik ga geen bulk verpakkingen kopen en koop alleen enkele artikelen die niet in de normale supermarkten te verkrijgen zijn. En zijn er dingen waar ik op moet letten bij de Hanos?
Uh, daar zou ik me niet al te veel van aantrekken. Ik ga zo vaak naar de Hanos/Sligro om voor een paar tientjes te kopen. Maar neem de tijd, Hanos heeft best veel spulletjes die je in de normale winkel nergens kan vinden. Dus maak er gebruik van zou ik zeggen...
pi_131342999
Heel erg bedankt NutKees! Ik zal zeker goed rond gaan kijken.
  donderdag 19 september 2013 @ 13:59:41 #111
45206 Pietverdriet
pi_131346924
Rondlopen bij de Hanos is voor mij altijd weer een klein feestje. Ik ken de vestiging in Adam niet, maar het is heerlijk om allerlei zaken die je nooit in winkels ziet gewoon te kunnen kopen.
Heb altijd weer een kar vol.
pi_131347605
Precies. Ik kom helaas ook wel eens met teveel (vers) voedsel thuis en dan kom ik het vervolgens niet meer kwijt in de koelkast en/of diepvries. Zo heb ik laatst 5 kilo vlees en 2 kilo garnalen meegenomen, gehakt gemaakt, worsten gedraaid, en toen een deel weg moeten geven. Familie en vrienden waren er wel blij mee natuurlijk.

Ik overweeg een extra koelkast/diepvries combi voor in de garage...
  donderdag 19 september 2013 @ 14:24:52 #113
45206 Pietverdriet
pi_131347689
Hoeft geeneens zoveel te zijn, maar gewoon langs het vleesschap kunnen lopen en denk, ah, kalfstongetjes.
pi_131378389
Mijn Monin (citroen) is op en ik woon per toeval vrij dicht bij de Hanos in Groningen. Iemand een aanrader welke smaak te kopen? Ze hebben er hier vrij veel. :)
  vrijdag 20 september 2013 @ 12:42:35 #115
45206 Pietverdriet
pi_131378461
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:39 schreef Distinction het volgende:
Mijn Monin (citroen) is op en ik woon per toeval vrij dicht bij de Hanos in Groningen. Iemand een aanrader welke smaak te kopen? Ze hebben er hier vrij veel. :)
Vind vijgen erg lekker, net als grenadine
pi_131410264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, en spendeer ik veel geld bij de Hanos.

Ik las van de week toevallig op een koksforum een boel geklaag vanuit de professionele hoek over het gemak waarmee 'thuiskokers' tegenwoordig hun weg weten te vinden naar de horecagroothandel. Als van die amateurfoodies zo eenvoudig toegang kunnen krijgen tot goede en bijzondere ingrediënten, dan zou dat de exclusieve positie van restaurants ondermijnen. :')

Heb er smakelijk om gelachen!

Ontopic, heb de kaneel- en groenethee-siroop van Monin aan mijn collectie toegevoegd! *O*
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:33:54 #117
45206 Pietverdriet
pi_131413089
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik las van de week toevallig op een koksforum een boel geklaag vanuit de professionele hoek over het gemak waarmee 'thuiskokers' tegenwoordig hun weg weten te vinden naar de horecagroothandel. Als van die amateurfoodies zo eenvoudig toegang kunnen krijgen tot goede en bijzondere ingrediënten, dan zou dat de exclusieve positie van restaurants ondermijnen. :')

Heb er smakelijk om gelachen!

Ontopic, heb de kaneel- en groenethee-siroop van Monin aan mijn collectie toegevoegd! *O*
LOL
Nou, ik denk dat de angst er vooral in zit dat mensen wat er allemaal prefab is wat ze in veel restaurants krijgen en wat dat kost. Dat dessert wat alleen op een bordje wordt gelegd en 5 keer over de kop gaat. Dat plakje pate wat evenveel kost als een hele pate
pi_131980748
Even een 'domme' vraag...heb voor twee grote flessen siroop zo'n pompje gekocht maar snap niet hoe ik deze op de flessen kan maken. Zodra ik de pomp in de fles stop.....stroomt deze namelijk over -O-

Doe ik iets fout? Of kan ik deze pas gebruiken als er voldoende siroop uit is?
pi_131981198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Nou, ik denk dat de angst er vooral in zit dat mensen wat er allemaal prefab is wat ze in veel restaurants krijgen en wat dat kost. Dat dessert wat alleen op een bordje wordt gelegd en 5 keer over de kop gaat. Dat plakje pate wat evenveel kost als een hele pate
Dit denk ik ook wel ja. Ze hebben trouwens wel best goede klant en klare desserts volgens één van mijn (chef) docenten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:19 schreef Trusten het volgende:
Even een 'domme' vraag...heb voor twee grote flessen siroop zo'n pompje gekocht maar snap niet hoe ik deze op de flessen kan maken. Zodra ik de pomp in de fles stop.....stroomt deze namelijk over -O-

Doe ik iets fout? Of kan ik deze pas gebruiken als er voldoende siroop uit is?
Pompje naar beneden als je hem erin doet en los laten terwijl je hem laat zakken? Dan vult het pompje zich meteen een beetje. Overigens geen ervaring met zo'n ding, dus ik roep ook maar wat.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:35:17 #120
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_131981556
Ik doe het wel eens door de wodka op feestjes.
Je proeft dat het kwaliteit is, de smaak is intens.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:38:55 #121
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_131981765
Trinkgut in Kleef heeft ook een hoop smaken op voorraad.
pi_136919176
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Waar heb je de groenetheesiroop gevonden? Gewoon bij de Sligro?
pi_136921371
De siropen zijn ook Glutenvrij en zijn o.a. HIER te bestellen, en vind het niet duur.

Even een snelle google doet wonderen.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_136923311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:23 schreef raulbouli het volgende:
De siropen zijn ook Glutenvrij en zijn o.a. HIER te bestellen, en vind het niet duur.

Even een snelle google doet wonderen.
Met ruim 10 euro verzendkosten vind ik het best duur.
pi_136925435
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met ruim 10 euro verzendkosten vind ik het best duur.
Als je voor ¤1500 aan spullen besteld, valt het mee.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')