Alles check.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Gripper het volgende:
-alle betrokken geslachtsdelen schoon&fris
-handen én mond gebruiken (tenzij hij je handen achter je rug vasthoudt)
-doe het niet alleen om hem te plezieren maar ook omdat het gewoon geil is
-niet keihard zuigen, slechts een enkeling vindt dat lekker
-wissel diep en ondiep af.
-betrek de ballen erbij
-likken langs de schacht en toompje is fantastisch
-klaarkomen in de mond is heerlijk, maar is geen must (of verplichting) voor de dame.
-het hoeft niet droog, maak dat ding maar lekker nat.
-kijk m af en toe eens aan om te zien of het bevalt.
-als je met je handen aftrekt: draaien is fijn.
Zo kan ie wel weer ff denk ik. Pijpze!
Er mogen velen een voorbeeld aan je nemen :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles check.
Als vrouw zou ik nog wel een tip willen geven, die veel bedpartners wel kunnen waarderen (denk ik): pijp alsof het je grootste hobby is, alsof er niets liever is wat je op dat moment wil doen. Doe het met passie, omdat het fijn is.
Ik heb het voordeel dat ik zelf opgewonden raak als ik een man aan het pijpen ben. Het gevoel, die lul in mijn mond en het feit dat ik hem laat genieten.
Ik vind het ook gewoon echt fijn om te doen!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles check.
Als vrouw zou ik nog wel een tip willen geven, die veel bedpartners wel kunnen waarderen (denk ik): pijp alsof het je grootste hobby is, alsof er niets liever is wat je op dat moment wil doen. Doe het met passie, omdat het fijn is.
Ik heb het voordeel dat ik zelf opgewonden raak als ik een man aan het pijpen ben. Het gevoel, die lul in mijn mond en het feit dat ik hem laat genieten.
Lekker schijten en een krantje erbij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef xXlisaatjeXx het volgende:
wat vinden mannen het lekkerst bij het pijpen?
Haha ja, en dan ineens zo'n nonchante "meh" face zien. Kan zo in een humorfilm.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
-kijk m af en toe eens aan om te zien of het bevalt.
Couldn't agree more!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb liever een lekkere chick die matig sabbelt dan een lelijke die me tot de laatste druppel leegslobbert. Want uiteindelijk is gepijpt worden al gauw lekker, en is alles wat je kan verbeteren gewoon gelul in de marge.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:41 schreef Eline92 het volgende:
Mannen, dit is jullie kans om vrouwen te laten weten wat een goede pijpbeurt is! Ik hoor vaak van vrienden dat de meeste vrouwen niet kunnen pijpen... Leer het ons dan! Straks neemt iemand dit wel super serieus
[..]
Haha. Nee, maar ben eigenlijk best wel benieuwd...
Ik vind het ook echt lekker om te doen, en hoe meer ik merk dat hij het lekker vind hoe meer ik opgewonden word. Vind het gewoon echt ontzettend geil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles check.
Er zouden meer vrouwen zoals jij moeten zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt lekker om te doen, en hoe meer ik merk dat hij het lekker vind hoe meer ik opgewonden word. Vind het gewoon echt ontzettend geil.
Vind het ook echt geil als hij mijn haar vast pakt, mag best stevig. Heb lang haar en anders hangt het maar een beetje in de weg, en wil wel dat hij ziet hoe ik hem pijp
Respect! wou dat mijn vriendin zo dachtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:24 schreef Gripper het volgende:
[..]
Er zouden meer vrouwen zoals jij moeten zijn![]()
Met dit weer een koud biertjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef xXlisaatjeXx het volgende:
wat vinden mannen het lekkerst bij het pijpen?
Ik zou d'r doen.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt lekker om te doen, en hoe meer ik merk dat hij het lekker vind hoe meer ik opgewonden word. Vind het gewoon echt ontzettend geil.
Vind het ook echt geil als hij mijn haar vast pakt, mag best stevig. Heb lang haar en anders hangt het maar een beetje in de weg, en wil wel dat hij ziet hoe ik hem pijp
Idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Alles check.
WTF? Zeker niet bij mij!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:40 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Af en toe ook even de anus een likje geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |