Ja als ze de zak zo wild beetpakken, en erin knijpen. Wat lekker is, de zak aan de achterkant strelen, daar is het heel gevoelig, trouwens dat is de plek waar bij vrouwen de ingang van de vagina zit, vandaar misschien.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Niet aan mn ballen zitten, dat vind ik een naar gevoel. Kan daar niet tegen.
In het algemeen is het wel handig om je te realiseren dat een kut en een lul min of meer elkaars spiegelbeeld zijn en er van je eigen gevoelige plekjes ergens een equivalent is. Daar kun je niet blind op vertrouwen, maar het kan je wel een beetje de weg wijzen bij het uitproberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:15 schreef lozingh het volgende:
[..]
Ja als ze de zak zo wild beetpakken, en erin knijpen. Wat lekker is, de zak aan de achterkant strelen, daar is het heel gevoelig, trouwens dat is de plek waar bij vrouwen de ingang van de vagina zit, vandaar misschien.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sowieso vanaf een afstand erop tuffen. Zo'n grote groene klodder. En dan als ie lekker glibberig is met beide handen draaiend aftrekken met ongeveer dezelfde hoeveelheid kracht die je ook gebruikt om hutspot te stampen. En dan met de eikel tegen je tongpiercing slaan. En proberen zn ballen door z'n zak naar buiten te zuigen, zo hard dat die zak minstens 10 cm uitrekt.
Oh, en bij dat alles moet je geen moment je klep houden. "Wil je me in mn bek spuiten vuile klootzak? Kom op met die grote pik, dat vind je lekker he, jajajajajaja, oh wat voelt je viezegoregrotemannenlul lekker aan in mn mond <MBGLFENFFLLL <klokklokklok> <HIJGGGGGG> <klokklokklok> <MBGLFENFFLLL yeah yeah yeah TUF!!! > SPUUG op die pik!
Nou, dat vinden jongens dus helemaal geweldig. Niet zo moeilijk toch?
Ik ben nog nooit zo vaak gequote geloof ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Leienaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zo diep mogelijk in de mond nemen en tegen dat hij klaarkomd intesief op de eikel zuigen en z''n sperma inslikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef xXlisaatjeXx het volgende:
wat vinden mannen het lekkerst bij het pijpen?
Zow verkeerd ___quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eentje die weet wat ze doet lijkt me belangrijker dan eentje die er lekker uitziet, maar da's een aanname van mijn kant.
internet gives credit where credit is due.. hij is ook echt wel tamelijk briljant hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo vaak gequote geloof ik
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Een pijpbeurt moet wel op een onderdanige manier gebeuren. Het liefste op een parkeerplaats of zo en altijd op de knietjes. Het mooiste is als je spontaan op je knietjes gaat terwijl de jongen loopt staat of zit.
Een simpel ' op je knieetjes' moet je duidelijk maken dat een goede blowjob moet geven. Als een jongen dit tegen je zegt ga je op een onderdanige manier op je knietjes zitten en doe je je mond open. Daarna laat je de jongen zijn pik in je mondje duwen. Daarna mag jij wat eigen iniatief tonen.
Jij hebt maar 1 bal?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:24 schreef DirtyDaniel het volgende:
Niet dat het me is overkomen,maar dat me vriendin me pijpt en een 2de moment suprem aan me bal zuigt.
Ze doet het nu welleens met een handjob en dan zuigen op me bal wanneer ik klaarkom en dat is al een meesterlijk gevoel!
Kon ik mijn vriendin maar klonen T_T
Neen,maar bij de ene bal is fijner dan bij de ander. Weet niet waarom.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Een pijpbeurt moet wel op een onderdanige manier gebeuren. Het liefste op een parkeerplaats of zo en altijd op de knietjes. Het mooiste is als je spontaan op je knietjes gaat terwijl de jongen loopt staat of zit.
Een simpel ' op je knieetjes' moet je duidelijk maken dat een goede blowjob moet geven. Als een jongen dit tegen je zegt ga je op een onderdanige manier op je knietjes zitten en doe je je mond open. Daarna laat je de jongen zijn pik in je mondje duwen. Daarna mag jij wat eigen iniatief tonen.
Hahahhahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef grenada het volgende:
we hebben nu van iedereen antwoord gehad op de vraag: wat vinden mannen het lekkerst bij pijpen. ik wist niet dat er zoveel homo- en bimannen waren. Maar nu dan de vraag: wat vinden mannen het lekkerst bij gepijpt worden? hahahahaha
Deze baas heeft het juist.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |