abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124394264
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Niet aan mn ballen zitten, dat vind ik een naar gevoel. Kan daar niet tegen.
Ja als ze de zak zo wild beetpakken, en erin knijpen. Wat lekker is, de zak aan de achterkant strelen, daar is het heel gevoelig, trouwens dat is de plek waar bij vrouwen de ingang van de vagina zit, vandaar misschien.
shit alweer, verkeerde hobbies
pi_124407618
Niet dat het me is overkomen,maar dat me vriendin me pijpt en een 2de moment suprem aan me bal zuigt.
Ze doet het nu welleens met een handjob en dan zuigen op me bal wanneer ik klaarkom en dat is al een meesterlijk gevoel!
Kon ik mijn vriendin maar klonen T_T
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_124442097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:15 schreef lozingh het volgende:

[..]

Ja als ze de zak zo wild beetpakken, en erin knijpen. Wat lekker is, de zak aan de achterkant strelen, daar is het heel gevoelig, trouwens dat is de plek waar bij vrouwen de ingang van de vagina zit, vandaar misschien.
In het algemeen is het wel handig om je te realiseren dat een kut en een lul min of meer elkaars spiegelbeeld zijn en er van je eigen gevoelige plekjes ergens een equivalent is. Daar kun je niet blind op vertrouwen, maar het kan je wel een beetje de weg wijzen bij het uitproberen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_124611586
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef Gripper het volgende:

[..]

Sowieso vanaf een afstand erop tuffen. Zo'n grote groene klodder. En dan als ie lekker glibberig is met beide handen draaiend aftrekken met ongeveer dezelfde hoeveelheid kracht die je ook gebruikt om hutspot te stampen. En dan met de eikel tegen je tongpiercing slaan. En proberen zn ballen door z'n zak naar buiten te zuigen, zo hard dat die zak minstens 10 cm uitrekt.

Oh, en bij dat alles moet je geen moment je klep houden. "Wil je me in mn bek spuiten vuile klootzak? Kom op met die grote pik, dat vind je lekker he, jajajajajaja, oh wat voelt je viezegoregrotemannenlul lekker aan in mn mond <MBGLFENFFLLL <klokklokklok> <HIJGGGGGG> <klokklokklok> <MBGLFENFFLLL yeah yeah yeah TUF!!! > SPUUG op die pik!

Nou, dat vinden jongens dus helemaal geweldig. Niet zo moeilijk toch? :)
pi_124612150
quote:
Ik ben nog nooit zo vaak gequote geloof ik :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_124933163
Het lekkerst? Mee kunnen kijken, dus netjes je haren aan de kant houden. En gewoon lekker lang doorgaan, niet te vaak stoppen.

Wat ballen betreft, meningen verschillen. Beetje strelen vind ik lekker, maar hoeft van mij niet te hard.
pi_124945272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:56 schreef xXlisaatjeXx het volgende:
wat vinden mannen het lekkerst bij het pijpen?
zo diep mogelijk in de mond nemen en tegen dat hij klaarkomd intesief op de eikel zuigen en z''n sperma inslikken. :P
pi_124960743
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef teknomist het volgende:
Deepthroaten.
dus dat! :7

_O_
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:54:09 #159
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_124961006
:@ Vind het doodeng als ze op de ballen gaan zuigen, deepthroat is wel heerlak ja
pi_125110635
Een pijpbeurt moet wel op een onderdanige manier gebeuren. Het liefste op een parkeerplaats of zo en altijd op de knietjes. Het mooiste is als je spontaan op je knietjes gaat terwijl de jongen loopt staat of zit.

Een simpel ' op je knieetjes' moet je duidelijk maken dat een goede blowjob moet geven. Als een jongen dit tegen je zegt ga je op een onderdanige manier op je knietjes zitten en doe je je mond open. Daarna laat je de jongen zijn pik in je mondje duwen. Daarna mag jij wat eigen iniatief tonen.
pi_125127073
Een pijpbeurt moet wel op een onderdanige manier gebeuren.
Niet mee eens, ben niet zo van het onderdanige!

Volgens mij verschilt het nogal per man wat wel en niet lekker is.
Maar wel gemerkt dat het toompje en het handwerk niet overgeslagen mag worden.
pi_125252002
gewoon lekker op die ballen zuigen dan komt alles goed
pi_125295294
Deepthroat maar geen tanden gebruiken. Geen piercing hebben en een lekkere warme mond aub O+
Because you know i'm all about that ass
pi_125295490
Ik voel me vaak wel een beetje " schuldig" als ze het doorslikt :@
pi_125296079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Eentje die weet wat ze doet lijkt me belangrijker dan eentje die er lekker uitziet, maar da's een aanname van mijn kant.
Zow verkeerd ___ :') !
Digo
pi_125297028
Liever een knap iemand idd. Het gaat erom dat je mee kunt kijken, het lief bedoeld is en hpdat het ook nog fijn is.
pi_125338065
Voorral diep nemen en los gaan.
  woensdag 17 april 2013 @ 15:03:30 #168
320538 All-out
super, man
pi_125398150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit zo vaak gequote geloof ik :P
internet gives credit where credit is due.. hij is ook echt wel tamelijk briljant hoor :+
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  woensdag 17 april 2013 @ 18:57:00 #169
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_125407581
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Een pijpbeurt moet wel op een onderdanige manier gebeuren. Het liefste op een parkeerplaats of zo en altijd op de knietjes. Het mooiste is als je spontaan op je knietjes gaat terwijl de jongen loopt staat of zit.

Een simpel ' op je knieetjes' moet je duidelijk maken dat een goede blowjob moet geven. Als een jongen dit tegen je zegt ga je op een onderdanige manier op je knietjes zitten en doe je je mond open. Daarna laat je de jongen zijn pik in je mondje duwen. Daarna mag jij wat eigen iniatief tonen.
:')
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 17 april 2013 @ 18:59:09 #170
206580 Luxuria
pi_125407657
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:24 schreef DirtyDaniel het volgende:
Niet dat het me is overkomen,maar dat me vriendin me pijpt en een 2de moment suprem aan me bal zuigt.
Ze doet het nu welleens met een handjob en dan zuigen op me bal wanneer ik klaarkom en dat is al een meesterlijk gevoel!
Kon ik mijn vriendin maar klonen T_T
Jij hebt maar 1 bal?
pi_125411726
quote:
10s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:59 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Jij hebt maar 1 bal?
Neen,maar bij de ene bal is fijner dan bij de ander. Weet niet waarom.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  donderdag 18 april 2013 @ 09:55:07 #172
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_125431154
quote:

^O^
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_125437272
we hebben nu van iedereen antwoord gehad op de vraag: wat vinden mannen het lekkerst bij pijpen. ik wist niet dat er zoveel homo- en bimannen waren. Maar nu dan de vraag: wat vinden mannen het lekkerst bij gepijpt worden? hahahahaha
ik ben een slanke, sportieve vrouw van begin veertig, getrouwd met een mooie, slanke en sportieven man
  donderdag 18 april 2013 @ 13:17:34 #174
206580 Luxuria
pi_125437619
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef grenada het volgende:
we hebben nu van iedereen antwoord gehad op de vraag: wat vinden mannen het lekkerst bij pijpen. ik wist niet dat er zoveel homo- en bimannen waren. Maar nu dan de vraag: wat vinden mannen het lekkerst bij gepijpt worden? hahahahaha
Hahahhahahaha
pi_125438831
quote:
Deze baas heeft het juist. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')