De effen blauwe spijkerbroek zonder pasvorm waarvan je er 4 voor 3 tientjes krijgt bij de spijkerbroekenoutletquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah in die zin.
Snap het ook wel. Maar als ik zeg, gewoon een spijkerbroek en blouse aan. Dan moet ik hier op fok ook erbij gaan zeggen dat ik niet zo'n blauwe-nerd-spijkerbroek bedoel. Maar dan weet de helft nog niet wat ik bedoel![]()
Dus algemeenheden zijn voor mensen die er de ballen verstand van hebben ook niet echt voldoende.
En denk dat je hen enkel gaat afschrikken van waar vrouwen allemaal wel niet op kan afknappen
Mannen met smaak snappen tenminste wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
De effen blauwe spijkerbroek zonder pasvorm waarvan je er 4 voor 3 tientjes krijgt bij de spijkerbroekenoutlet
Zelfde bij vrouwen, niet iedereen kan een jurkje + hakken aan en dat ook 'goed' dragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Beetje leuk er uit zien is toch niet zo moeilijk. En als je het als man echt niet kan.... Kijk dan gewoon naar paspoppen
Of jawel daar komt die, vraag het een verkoper!
Aan hakken onder een jurkje waag ik me idd ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zelfde bij vrouwen, niet iedereen kan een jurkje + hakken aan en dat ook 'goed' dragen.
Hoe zie jij er uit op een date?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Aan hakken onder een jurkje waag ik me idd ook niet.
En dan de hele avond struikelen over mijn eigen voetenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
dat is toch juist geschikt voor een jurk?
jurken zonder hakken vind ik dan weer helemaal niets
Als ik op hakken loop, ben ik veel te gefocust op hoe ik loop, daar heb ik tijdens een date geen zin in. Onder een spijkerbroek draag ik blokhakken, die vind ik weer minder geschikt voor een jurkje. Op naaldhakken hoef ik me al helemaal niet te wagen. Zie echt te vaak vrouwen die niet kunnen lopen op hakken. In plaats van sexy ziet het er debiel uit. Doe dan gewoon platte laarzen aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Mits een niet te kort jurkje, hakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Niks mis mee, vind ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Ja, komop...maar hakken horen bij een jurkje. Je gaat daar toch geen platte schoenen onder doen.
Alsof ik m'n havaiana's onder een pantalon aantrek ofzo.
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp overquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mits een niet te kort jurkje, hakken![]()
Met laarzen/flatjes zul je toch snel wat lomper overkomen denk ik, effect is veel minder.
Kom je van zelf een keer achterquote:
Poes in bootsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik bij vrouwen wel altijd lomp over vind komen zijn die hoge laarzen zonder hak waar ze hun broek in stoppen. Alsof ze net van een paard af komenDat valt bij mij niet echt in de smaak.
Ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp over.
Ben ik wel gewend, al zo vaak meegemaakt. Date van het station gehaald, komt helemaal parmantig aan-paraderen...totdat we richting Oudegracht gaan, je haar ogen wijd open ziet gaan en ziet denken 'hoe overleef ik die middeleeuwse bestrating'. Nou niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp over.
Prima! Al hangt het natuurlijk compleet van de dame in kwestie afquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom je van zelf een keer achter
Maar kan van alles zijn, hangt ook af van wanneer het is.
Winter,
Overhemd met een trui er overheen bv.
Maar kan ook een polo met vest zijn. Of een overhemd met daar overheen een hoody trui.
Zomer,
Polo of een overhemd met opgerolde mouwen. Kleur broek hangt van kleding kleur af enz enz enz.
Gewoon normaal gekleed dus.
Jij dan? Extra sexy of juist niet?
Als het een 'op een eerste gezicht' leuke kerel is. Dan gewoon arm in arm of hoe je het ook noemt. Heb je houvastquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben ik wel gewend, al zo vaak meegemaakt. Date van het station gehaald, komt helemaal parmantig aan-paraderen...totdat we richting Oudegracht gaan, je haar ogen wijd open ziet gaan en ziet denken 'hoe overleef ik die middeleeuwse bestrating'. Nou niet.Binnen 5 meter flikkeren ze al bijna op hun gaffel.
Blijft altijd geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3 dagen baard FTW
Ik plan dat altijd helemaalomdat ik er dan gewoon (in mijn ogen) beter uitzie...
En je straalt uit zoals je je voelt, dus tsja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |