abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:10:15 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111704
Klachten hoor je meestal ook niet. Je moet het uit de complimenten halen ;)
pi_123111766
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik dergelijke gesprekken hierover beetje dubbel. Aan ene kant klintk een pak heel goed en netjes. Of gewoon netjes gekleed als spijkerbroek/pantalon + blouse.

Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit :X

Zelfde als vrouwen met jurken/rokken. Der zit zo'n verschil in. Dat algemeen erover praten lastig is om er echt een oordeel over te hebben. (als in al die mensen die al snel een :9 erop gooien enzo :P )
True. Ik zie in het bedrijfsleven heel veel missers. Komen ze aanzetten met een C&A pak en schoenen van de Scapino. :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:12:56 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123111793
Een pantalon met een trui? Dat is zo niet-prima-de-bima!

Ik had ooit een date met een meisje die zo'n kort rokje aanhad dat ik bijna d'r flamoes kon zien, wist niet hoe snel ik ergens naar binnen moest lopen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:13:03 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef Craptacular het volgende:

True. Ik zie in het bedrijfsleven heel veel missers. Komen ze aanzetten met een C&A pak en schoenen van de Scapino. :')
Waar het vandaan komt boeit geen ene fuck. C&A kan ook goede /mooie dingen leveren.
Gaat erom hoe het eruit ziet icm de man.
pi_123111847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar het vandaan komt boeit geen ene fuck. C&A kan ook goede /mooie dingen leveren.
Gaat erom hoe het eruit ziet icm de man.
Dit, interesseert mij niets waar iemand het koopt, als het maar goed zit. En als iemand het maar met stijl draagt, niet alsof hij voor het eerst van zijn leven een pak aan heeft getrokken.
pi_123111874
Even een algemene datingvraag...

Hoe erg letten vrouwen op schoenen?

Ik heb die discussie wel eens gevoerd, dat vrouwen een schoenenfetish hebben en dat er dus best veel vrouwen zijn die naar de schoenen van de man kijken.

Wat betreft horloges, wordt daar ook op gelet?

Ringen, kijken jullie daar ook naar?

Niet zozeer on topic vraag, maar ben hier wel heel benieuwd naar. Ook omdat je vaak op een eerste date toch enigzins er representatief uit probeert te zien.

Dames, kom maar op met de antwoorden!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123111921
ik vind mannen op slippers sexy :') ik ben een slechte vrouw :+
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:16:20 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111928
Ligt aan de vrouw. (goh wat een onverwacht antwoord :') )
Ik let er eigenlijk totaal niet op. Mijn vriendin juist weer erg veel.
pi_123111942
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind mannen op slippers sexy :') ik ben een slechte vrouw :+
<3
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:17:16 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111959
Je moet gewoon dragen waar jejezelf lekker bij voelt, wat je normaal draagt.. misschien eens wat netter. Afhankelijk van wat je gaat doen.

En als de ander dat niets vindt? ja jammer toch? Maar om nou je kledingstijl te gaan veranderen omdat iemand erop afknapt? Nee dank je.
pi_123111961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Ligt aan de vrouw. (goh wat een onverwacht antwoord :') )
Ik let er eigenlijk totaal niet op. Mijn vriendin juist weer erg veel.
Waar let je niet op?

Waar let je juist wel op?

Natuurlijk draag ik alleen wat ik prettig vind zitten en me plezierig in voel.
Gaat alleen even om een klein onderzoekje hier.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123111991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar let je niet op?

Waarom is dit belangrijk, dat is toch per persoon heel anders?
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:18:49 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar let je niet op?

Uitstraling, de man in totaal. Natuurlijk is er wel te zien of iemand zich als een slons gekleed is of dat er misschien dingen zijn die je wat minder vindt.

Mijn vriendin keurt echt mannen af omdat ze de schoenen niet mooi vindt ofzo.
Het gaat mij niet om mijn smaak. Het moet bij de man passen. En hij moet zich er goed in voelen.

En als ik het echt echt echt lelijk vindt, dan is de man vaak gewoon m'n type niet :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:19:03 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:

En dat!
pi_123112053
Als je een man bent die er graag heel strak en classy bij loopt dan lijkt het me zaak een vrouw te zoeken die dat op prijs stelt. Niet je stijl aanpassen aan de vrouw die je date :')
pi_123112062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Beeldvorming..

Zucht, ik wist gewoon als er zoiets gepost zou worden dat er 100 tegenvragen en argumenten kwamen behalve antwoorden op datgeen wat gevraagd werd.

Alsof je een discussie voert met een borderliner die vervolgens niets anders doet dan de woorden, de schuld, en het verhaal vedraait.

Zo moeilijk is het toch niet, wat maakt het uit waarom iemand iets vraagt of iemand graag iets wil weten of interesse ergens in heeft..... zodat je vervolgens ook die mening weer onderuit kan halen?
:')

Uitzondering van Cue, die het wel begrepen heeft.
YouTube
pi_123112065
Nou ja, ik zou geen roze crocs aandoen voor een date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:21:57 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beeldvorming..
van wat?

Nouja ik snap de reacties wel (gaf die zelf ook). Want wat heeft het voor nut voor jou om te weten waar de dames hier op letten bij een man?
Dan krijg je bv 6 verschillende antwoorden die elkaar ook nog eens tegenspreekt. In hoeverre helpt dat jou? (serieuze vraag)
pi_123112140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Beeldvorming..

Zucht, ik wist gewoon als er zoiets gepost zou worden dat er 100 tegenvragen en argumenten kwamen behalve antwoorden op datgeen wat gevraagd werd.

Alsof je een discussie voert met een borderliner die vervolgens niets anders doet dan de woorden, de schuld, en het verhaal vedraait.

Zo moeilijk is het toch niet, wat maakt het uit waarom iemand iets vraagt of iemand graag iets wil weten of interesse ergens in heeft..... zodat je vervolgens ook die mening weer onderuit kan halen?
:')

Uitzondering van Cue, die het wel begrepen heeft.
En wat dan te doen met de antwoord? Jezelf aanpassen en de gemeenschappelijke deler in de antwoorden?
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:22:51 #195
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_123112164
Gewoon dragen wat je ook zou dragen tijdens uitgaan of een avondje weg. Casual + zeg maar ;)

Uiteindelijk gaan ze toch eerst naar je uiterlijk kijken. Mij maakt het nooit zo uit wat een vrouw aan heeft. Al vind ik het wel mooier als de vrouw er aandacht aan besteed :)

Jurkjes zijn sowieso +1 voor vrouwen
pi_123112239
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

van wat?

Nouja ik snap de reacties wel (gaf die zelf ook). Want wat heeft het voor nut voor jou om te weten waar de dames hier op letten bij een man?
Dan krijg je bv 6 verschillende antwoorden die elkaar ook nog eens tegenspreekt. In hoeverre helpt dat jou? (serieuze vraag)
Toch zal er over het algemeen wel een redelijke rode draad in lopen.
Zoveel mensen zoveel wensen, dat weet ik wel.

Er zullen ook gewoon "spookbezoekers" dit soort dingen lezen, die hier gewoonlijk zelf niet posten bijvoorbeeld.

Ik vind het gewoon interessant om te weten, de meningen hier van de Fokkers zijn geen normen.
Wel is het zo, op een groep van 100 mensen die je deze vraag stelt, je dus wel een algemeen antwoord kan krijgen.

Soort gemiddelde bij wijze van spreken.

Zo kan je toch enigzins, als je compleet geen verstand van daten hebt, of je altijd onzeker voelt, deze handvaten kunnen gebruiken om jezelf in elk geval iets beter te laten voelen. Zelf heb ik daar geen last van, maar je weet het maar nooit.
YouTube
pi_123112298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

En wat dan te doen met de antwoord? Jezelf aanpassen en de gemeenschappelijke deler in de antwoorden?
jij.... :')

Antwoord geven blijft moeilijk voor sommige mensen.
YouTube
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:26:16 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123112300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik zou geen roze crocs aandoen voor een date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar als dat nou bij haar past? :{w.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:26:50 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Toch zal er over het algemeen wel een redelijke rode draad in lopen.
Zoveel mensen zoveel wensen, dat weet ik wel.

Er zullen ook gewoon "spookbezoekers" dit soort dingen lezen, die hier gewoonlijk zelf niet posten bijvoorbeeld.

Ik vind het gewoon interessant om te weten, de meningen hier van de Fokkers zijn geen normen.
Wel is het zo, op een groep van 100 mensen die je deze vraag stelt, je dus wel een algemeen antwoord kan krijgen.

Soort gemiddelde bij wijze van spreken.

Zo kan je toch enigzins, als je compleet geen verstand van daten hebt, of je altijd onzeker voelt, deze handvaten kunnen gebruiken om jezelf in elk geval iets beter te laten voelen. Zelf heb ik daar geen last van, maar je weet het maar nooit.
Aah in die zin.
Snap het ook wel. Maar als ik zeg, gewoon een spijkerbroek en blouse aan. Dan moet ik hier op fok ook erbij gaan zeggen dat ik niet zo'n blauwe-nerd-spijkerbroek bedoel. Maar dan weet de helft nog niet wat ik bedoel :')

Dus algemeenheden zijn voor mensen die er de ballen verstand van hebben ook niet echt voldoende.

En denk dat je hen enkel gaat afschrikken van waar vrouwen allemaal wel niet op kan afknappen _O-
pi_123112353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

jij.... :')

Antwoord geven blijft moeilijk voor sommige mensen.
Ik trek het nut van je vraag in twijfel. Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen. Ik zal me niet meer met je 'bemoeien'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')