abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:14:13 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123109471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben nooit zo van het uit eten gaan. :P
:P

quote:
12s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je wat te verbergen ofzo? :P
Ja, mensen hoeven niet te weten wat ik allemaal thuis heb staan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123110100
Ik doe gewoon aan wat ik normaal eigenlijk ook altijd draag. Ga me niet opeens anders kleden omdat ik een date heb.. In mijn geval is dat een jurkje met hakken, zit je meestal wel goed mee :-). Niet altijd overigens.
pi_123110158
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja, mensen hoeven niet te weten wat ik allemaal thuis heb staan.
Mensen mogen je Facebook niet, je wilt het thuis uitnodigen heel lang uitstellen, persoonlijke dingen hoef je niet te vertellen...Schijnbaar is het een principe van je, maar je komt over als een enorme aansteller op dit gebied.
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:32:30 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123110205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef Linguine het volgende:
Ik doe gewoon aan wat ik normaal eigenlijk ook altijd draag. Ga me niet opeens anders kleden omdat ik een date heb.. In mijn geval is dat een jurkje met hakken, zit je meestal wel goed mee :-). Niet altijd overigens.
Die laatste opmerking maakt me nieuwsgierig :P.

Ja, zit ook wel wat in, denk ik: ik vind het altijd jammer als een vrouw tijdens een date niet iets leuks heeft aangetrokken. Maar dan zal ze in het alledaagse leven ook weinig aandacht besteden aan haar uiterlijk, dus dan past ze al niet bij me.
Niet meer actief op Fok!
pi_123110213
Ik heb ooit een keer de grote (of vooral hele lange) 'fout' gemaakt om meteen uit eten te gaan....Dat dus nooit weer! :N :O

En oh ja.... hele lappen tekst typen n.a.v. mijn vragen vind ik leuk, maar compleet niks (meer) terugvragen :N en wel zeggen hoe leuk hij het vindt.... sure...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_123110254
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En oh ja.... hele lappen tekst typen n.a.v. mijn vragen vind ik leuk, maar compleet niks (meer) terugvragen :N en wel zeggen hoe leuk hij het vindt.... sure...
Raar is dat ja. Ook mensen die irl super leuk zijn, heel gezellig, spraakzaam, geïnteresseerd. Maar dan online gewoon niet normaal kunnen reageren oid. :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:35:38 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123110309
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:

Raar is dat ja. Ook mensen die irl super leuk zijn, heel gezellig, spraakzaam, geïnteresseerd. Maar dan online gewoon niet normaal kunnen reageren oid. :')
Met sommige vrienden moet ik online echt niet gaan kletsen. Dan ontstaan er allerlei irritaties omdat het gewoon niet werkt. Gewoon lekker reallife O+ das het belangrijkste sowieso.
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:38:00 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123110395
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

Of bij elk klein dingetje vragen wat je bedoelt. Dat is irri, dan heb ik de hele tijd het gevoel dat ik mezelf moet verdedigen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_123110418
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:29 schreef Linguine het volgende:
Vrouwen die jurkjes dragen zijn zeldzaam lijkt het wel.
pi_123110434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die laatste opmerking maakt me nieuwsgierig :P.
Al eens gepost hier (en toen werd ik voor troll uitgemaakt :')). M'n ex had een hekel aan mijn kleding haha. Die had me t liefste op nike airmax en in een spijkerbroek gezien.. Niet mijn ding ;).
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:39:57 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123110460
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Vrouwen die jurkjes dragen zijn zeldzaam lijkt het wel.
Nee :'(
Niet meer actief op Fok!
pi_123110576
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Linguine het volgende:

[..]

Al eens gepost hier (en toen werd ik voor troll uitgemaakt :')). M'n ex had een hekel aan mijn kleding haha. Die had me t liefste op nike airmax en in een spijkerbroek gezien.. Niet mijn ding ;).
Ben zelf over het algemeen casual gekleed, wel verzorgd uiteraard. Een vrouw op hakken en rokje ervaar ik over het algemeen voor een date met mijzelf als overdressed.

Maar in het contact daarvoor en uit de foto's kan je over het algemeen wel afleiden hoe iemand doorgaans gekleed gaat, dus echt tot vreemde situaties heeft dit nog niet geleid.
pi_123110591
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Linguine het volgende:

[..]

Omdat je er beter uitziet dan de gemiddelde foto genieën op datingsites... of omdat je zo tussen het rijtje gemiddelde foto's op een datingsites past?

(tja moet ontopic blijven hea)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123110764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Omdat je er beter uitziet dan de gemiddelde foto geniën op datingsites... of omdat je zo tussen het rijtje gemiddelde foto's op een datingsites past?

(tja moet ontopic blijven hea)
Ik zou graag ontopic reageren maar ik snap de vraag niet :-(

En ja vanwege dat punt van niet overdressed over willen komen heb ik me wel eens anders gekleed op een eerste date. Maar daar stapte ik daarna van af, als iemand me overdressed vindt so be it.
pi_123110826
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik zou graag ontopic reageren maar ik snap de vraag niet :-(

En ja vanwege dat punt van niet overdressed over willen komen heb ik me wel eens anders gekleed op een eerste date. Maar daar stapte ik daarna van af, als iemand me overdressed vindt so be it.
Uiteindelijk moet iedereen dat ook lekker zelf weten.
pi_123111096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ben zelf over het algemeen casual gekleed, wel verzorgd uiteraard. Een vrouw op hakken en rokje ervaar ik over het algemeen voor een date met mijzelf als overdressed.

Maar in het contact daarvoor en uit de foto's kan je over het algemeen wel afleiden hoe iemand doorgaans gekleed gaat, dus echt tot vreemde situaties heeft dit nog niet geleid.
Liever overdressed dan underdressed.

Ik waardeer het enorm als een vrouw zichzelf goed kleed. Andersom is dat vaak ook zo merk ik.
pi_123111283
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik waardeer het enorm als een vrouw zichzelf goed kleed. Andersom is dat vaak ook zo merk ik.
Goed kleden is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar inderdaad iets overdressed dan dat ze in een joggingbroek aan komt zetten.

Heb overigens wel eens een joggingbroeken-date gehad omdat ze een filmmarathon gepland hadden. :)
pi_123111285
quote:

[..]

Dit.

Gala kleding gaat tever natuurlijk.... maar er zit ook nog wat tussen...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123111295
quote:

[..]

Ik blijf toch wel een beetje huiverig om in pak te gaan, terwijl ik dat zelf wel heel fijn vind.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:01:09 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf toch wel een beetje huiverig om in pak te gaan, terwijl ik dat zelf wel heel fijn vind.
Zou dat sowieso niet zo snel gelijk doen. Of het moet bekend zijn bij de ander. Zodat de ander niet totally underdressed komt / voelt.
pi_123111438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou dat sowieso niet zo snel gelijk doen. Of het moet bekend zijn bij de ander. Zodat de ander niet totally underdressed komt / voelt.
Idd. Zelfs mijn vrijetijds pak zonder stropdas vind ik al risico. :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:06:19 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111551
Al vind ik dergelijke gesprekken hierover beetje dubbel. Aan ene kant klintk een pak heel goed en netjes. Of gewoon netjes gekleed als spijkerbroek/pantalon + blouse.

Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit :X

Zelfde als vrouwen met jurken/rokken. Der zit zo'n verschil in. Dat algemeen erover praten lastig is om er echt een oordeel over te hebben. (als in al die mensen die al snel een :9 erop gooien enzo :P )
pi_123111619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit :X
:(
pi_123111636
Inderdaad, ligt er maar net aan wie het draagt. Iedereen doet wel overkomen alsof een vent in pak er altijd goed uit ziet, maar ik heb vaak genoeg horken gezien die beter gewoon een jeans kunnen dragen.

Ik denk nooit na over mijn kleding, ook niet op dates. Ik vind dat ik vrij uitgesproken ben ik wat ik draag, en volgens mij valt het over het algemeen wel in de smaak.
pi_123111684
Ik had laatst, een pantalon aan, nette schoenen maar wel gewoon een casual trui.

Geen klachten gehoord.

Draai het ook wel eens om,

Overhemd, spijkerbroek en nette schoenen.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')