Klinkt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef barocci het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad, we hadden al ruim twee weken contact via de whatsapp en het werd dus hoog tijd om eens bij elkaar te komen. Heel spannend is het allemaal niet geweest maar wel gezellig, we zijn eerst gaan eten en daarna hebben we een drankje gedaan. De tijd vloog om en we hadden zo 4 uur vol gepraat waarna we afscheid namen. Er is overigens niks spannends gebeurt, 3 kussen op de wang bij aankomst en vertrekDit gaat sowietso nog een vervolg krijgen
Jij valt op cougars... of op jonge meisjes?quote:Op woensdag 20 februari 2013 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met paiq iig want dat gaat nergens over, één bericht per drie dagen. En ik heb wel wat beters te doen dan steeds online zijn daar. Werkt denk ik alleen als je chat. Mijn doelgroep zit er ook niet volgens mij en als die er wel zit kan ik er niks mee want dat kutsysteem koppelt me aan leeftijdsgenoteneens kijken of ik mn account kan deactiveren, anders kan ik alles weer opnieuw invullen als ik het toch nog een kans wil geven later
Nergens te vinden hoe dat moet, uiteraard
5-10 jaar ouder ja. Ik heb me dus uitgeschreven bij Paiq en ik voel me nog opgelucht ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij valt op cougars... of op jonge meisjes?
Klinkt leuk! Ik zal eerst een drankje gedaan hebbem. Na 1 drankje weet je vaak wel of het een leuke avond of niet gaat worden. Dan kan je ook meteen bepalen wel of niet eten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:04 schreef barocci het volgende:
Gisteren een gezellige date gehad, we hadden al ruim twee weken contact via de whatsapp en het werd dus hoog tijd om eens bij elkaar te komen. Heel spannend is het allemaal niet geweest maar wel gezellig, we zijn eerst gaan eten en daarna hebben we een drankje gedaan. De tijd vloog om en we hadden zo 4 uur vol gepraat waarna we afscheid namen. Er is overigens niks spannends gebeurt, 3 kussen op de wang bij aankomst en vertrekDit gaat sowietso nog een vervolg krijgen
Eten is ook duur btw. Zul je zien dat je een dame hebt die verwacht dat de heer betaalt, dus dan ben jij iedere keer een smak geld kwijt aan een date die je eigenlijk vanaf het moment dat je haar zag al niet meer ziet zittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed
Meteen uit etenDa's niks voor mij
dat duurt namelijk te lang
(mocht het niks zijn)
What about de driedagenregel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef barocci het volgende:
Even contact gehad via whatsapp en het vervolg ligt alweer vast.
Dat weet ik binnen 5 seconden al welquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Op woensdag 20 februari 2013 09:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Ik zal eerst een drankje gedaan hebbem. Na 1 drankje weet je vaak wel of het een leuke avond of niet gaat worden. Dan kan je ook meteen bepalen wel of niet eten.
Stel het gaat niks worden, dan gaat het een lange zit worden.
En hoe weet je dat het een vervolg gaat krijgen? Heeft ze dat al aangegeven?
En dan trekken ze hun bek open, en komt er toch een partij zwakzinnig gewauwel uit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef Viking84 het volgende:
Dat weet ik binnen 5 seconden al wel .
Als je uit eten niet kan betalen moet je dat ook niet doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eten is ook duur btw. Zul je zien dat je een dame hebt die verwacht dat de heer betaalt, dus dan ben jij iedere keer een smak geld kwijt aan een date die je eigenlijk vanaf het moment dat je haar zag al niet meer ziet zitten.
Leuk man!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef barocci het volgende:
Even contact gehad via whatsapp en het vervolg ligt alweer vast.
Dit dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan trekken ze hun bek open, en komt er toch een partij zwakzinnig gewauwel uit.
Na 5 seconde weet je of je leuk genoeg kan praten met iemand om 3 gangen door te komen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik binnen 5 seconden al wel.
Oei ik heb me niet aan de driedagenregel gehouden nu zal het vast helemaal mis gaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
What about de driedagenregel?![]()
. Wat gaan jullie doen?
Dan ga je wel heel erg op het uiterlijk af kennelijk. Wel geinig, uitgerekend jij bent de geen die mensen uit maakt als oppervlakkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet binnen 5 seconden (als het niet eerder is) of iemand datemateriaal is of niet. Ik zou niet weten waarom ik drie gangen moet doen met iemand die dat niet is? Dan doe ik een drankje met haar, babbelen we wat oppervlakkig en dan stap ik weer op.
Ik ben wel heel erg gevoelig voor uitstraling en kledingstijl, daarmee kun je wat overgewicht of een minder dan gemiddeld uiterlijk prima verbloemen. Needless to say dat mijn dates dat niet deden. Soms wil je gewoon snel wegquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ga je wel heel erg op het uiterlijk af kennelijk. Wel geinig, uitgerekend jij bent de geen die mensen uit maakt als oppervlakkig
Je kan mij veel vertellen, maar binnen 5 seconde weet je echt niet of je een leuke avond met een leuk gesprek kan door komen.
Humor, gesprekstof enz kan je naar mijn mening niet bepalen in 5 sec of zelfs eerder. Als ik uit eten ga met iemand wil ik een leuke gezellige avond hebben.
Oh dat kan ik echt nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef barocci het volgende:
En het eten was trouwens bescheiden, we hebben gewoon een hoofdgerecht gedaan in een eenvoudig restaurant
Met de stretchbroekdame had je ook een minuut nodig?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef Silenus het volgende:
5 seconden is misschien wat overdreven, maar ik weet het in de eerste minuut ook wel. Of een 'neuh dit gaat 'm niet worden' of 'hmmm, dit kan wel eens wat worden!'. Echt naast zit ik er eigenlijk nooit.
Nee ik doe niks speciaals aan. Ik ben iemand die een verzorgt uiterlijk belangrijk vind net als kleding.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Iets anders: doen jullie trouwens iets speciaals aan naar een date of draag je gewoon je alledaagse kloffie?
Daar ben ik ook wel gek op maar ik ben helaas maar een arme studentquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh dat kan ik echt niet
Ik ben gek op lang tafelen. Leuk gesprek voeren terwijl de gangen ons passeren vergezeld door de wijntjes
Om langzaam door te werken naar het dessert en koffie met likeur of iets in die richting
3 dagen baard FTWquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik doe niks speciaals aan. Ik ben iemand die een verzorgt uiterlijk belangrijk vind net als kleding.
Dua ik kan gewoon naar mijn mening in allerdaagse kloffie.
Alleen scheren loop ik wel eens mee achter, meestal scheer ik me wel als ik uit ga of op date. Maar dat heeft alles te maken met luiheid. En een stoppelbaartje staat mij wel goed, dus een ramp is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |