Heb het een paar jaar geleden nog wel eens zo gedaan eigenlijk. Studeerde ik nog, dus had ook wel de tijd. En het levert altijd avontuur op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die van mij ook, na 10min lullen opeens.
Dus drankje doen vanavond? Ja oke het is 22uur maar is maar ruim uurtje rijden. De wegen zijn leeg. Op zo een afstand rijd je die 30min zo weg. En dat uurtje minderslaap ga je ook niet dood van.
Like huh?
euh, jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh daar wordt die OV-kaart dus voor gebruikt
quote:Ik: Lisanne!
Zij: Thijs!
Thijs is een do van jou
Ik: Haaa!
Ik: hoe is het?
Zij: Haha goeie do
Zij: Goed wel, met jou?
Ik: prima-de-bima
Ik: je gebruikt de-smiley, het is nu al verdacht
Ik: je zit toch niet op fok he?
Zij: Nee, vroeger wel.
Zij: Iedereen doet toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stel altijd voor om te splitten. Staat hij erop om te betalen, dan doe ik dat alleen als ik een vervolgdate wil; dan kan ik date 2 betalen. Wil ik die niet, dan betaal ik de helft.JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even één voor de originaliteitsprijs...wordt er ook gezoend op een eerste date met iemand van één datingsite. Of kan dat pas op een latere date?
*oké, oké...duikt alweer in lurk modus*
ik zou op het kruisje klikken, denk ikquote:
Dooddoener, maar net als iemand in de kroeg ontmoeten is het voor mij gewoon afhankelijk van de persoon en de avond...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Joh![]()
Even één voor de originaliteitsprijs...wordt er ook gezoend op een eerste date met iemand van één datingsite. Of kan dat pas op een latere date?
*oké, oké...duikt alweer in lurk modus*
Keertje drankje doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Linguine het volgende:
Ik heb nog nooit niet gezoend op een eerste date geloof ik. Ik hou gewoon van zoenen haha. Seks sowieso niet op eerste dates trouwens.
Je kan zes positieve dingen neerzetten/opslaan. Dus wat jij leuk vindt om te doen, of leuke teksten vind of wat dan ook.quote:
Heb je dan nooit een date gehad waarbij je het idee had van "haal me hier weg"?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Linguine het volgende:
Ik heb nog nooit niet gezoend op een eerste date geloof ik. Ik hou gewoon van zoenen haha. Seks sowieso niet op eerste dates trouwens.
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor. Nu ben ik ook geen hosselkoningin met een miljoen dates op haar conto, maar ik mezelf wijs dat juist doordat ik relatief weinig date ik dit soort fails dus voorkomquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je dan nooit een date gehad waarbij je het idee had van "haal me hier weg"?
Jouw eerste date viel nooit tegen of zoen je ook met dates die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Linguine het volgende:
Lol gmtaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je dan nooit een date gehad waarbij je het idee had van "haal me hier weg"?
Nou date ik ook heel weinig, en moet zeggen dat ik maar 1 keer een date heb gehad waar ik me direct vanaf het begn ongemakkelijk bij voelde, maar heb er wel een paar gehad waarbij ik niet direct de behoefte had m'n tong erin te steken zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor. Nu ben ik ook geen hosselkoningin met een miljoen dates op haar conto, maar ik mezelf wijs dat juist doordat ik relatief weinig date ik dit soort fails dus voorkom
Ik date ook relatief weinig en ik had drie fails op een rij. Dussssquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gehad hoor. Nu ben ik ook geen hosselkoningin met een miljoen dates op haar conto, maar ik mezelf wijs dat juist doordat ik relatief weinig date ik dit soort fails dus voorkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |