Dan wordt alles toch heel stroef?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
Mijn leukste dates zijn altijd in de badkamer belandt.
Water
Zeep is de oplossingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt alles toch heel stroef?
Niet als je nat genoeg bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt alles toch heel stroef?
No wayquote:
Werkt prima...bad nog beterquote:Samen douchen is wel leuk maar zo
verdomd onpraktisch![]()
Wel knap! Mannen en hints, het blijf moeilijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm...mijn inmiddels vriend () vond de hint "ik ga douchen...jij stinkt ook een beetje" toch vrij duidelijk.
Als je beide strak in je vel zit valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeep is de oplossing
Samen douchen is wel leuk maar zo verdomd onpraktisch
Dit idd!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Open een "ketsen in de badkamer"-topic
Helemaal gelijk...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Open een "ketsen in de badkamer"-topic
Beide..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal gelijk...
Back ontopic.
Wie betaalt de eerste date als je een date hebt via een datingsite?
Nee niet doen! Dan ga je rimpelen en krimpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Pas op of ik ga weer heel lang douchen.
Ik denk dat je daar heel blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom ik net op paiq, heeft ze me er uit gegooidecht soms...... Ik zal nooit alle mensen kunnen begrijpen haha
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal gelijk...
Back ontopic.
Wie betaalt de eerste date als je een date hebt via een datingsite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Die van mij ook, na 10min lullen opeens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:
Laatst ook iemand die me na 30 minuten uitnodigde om langs te komen. Ze woonde wel in Groningen. En het was 23.30 uur.
Tsja. Weinig subtiel allemaal.
tja dat deed Silenus ook toen meisje terughoudend deedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet doen! Dan ga je rimpelen en krimpen
Maar goed, ik had weer een mooie. Leuk gesprek met een leuke vrouw en ze wilde na 3 min al wat gaan drinken, leuk allemaal maar 1.5 uur rijden vond ik toch een grote drempel. En zeker door de weeks. Dat vond ze onzin. Maar ook een debiel voorstel toen ik vermelde dat zij anders naar mij kon komen...
Kom ik net op paiq, heeft ze me er uit gegooidecht soms...... Ik zal nooit alle mensen kunnen begrijpen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |