ken ik nietquote:
Vriend kom hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Jij bent echt een bitch, vieze F5er
Jep.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
frans bauer - heb je even voor mij
Nee, Mijn snol wil gaan discozwemmen maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alles goed met mij, met jou ook Appel?
discozwemmenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, Mijn snol wil gaan discozwemmen maar dat wil ik niet.
Je snolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, Mijn snol wil gaan discozwemmen maar dat wil ik niet.
Mattie kom naar mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vriend kom hier
kom kanaleneiland
ze noemen het kanibaleneiland
Kan je stiekem haar tieten aanraken, 10/10 zou doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, Mijn snol wil gaan discozwemmen maar dat wil ik niet.
omg cultuurbarbierquote:
Samen in hetzelfde hokje omkledenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan je stiekem haar tieten aanraken, 10/10 zou doen
Discozwemmen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, Mijn snol wil gaan discozwemmen maar dat wil ik niet.
Limburgse meisjes hebben een grote mond he, anders passen al die vlaaien er niet in.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Shout out naar mijn gansters komend uit kanaleneiland
mensen laten niks heel noem het kanibaleneiland
en een dikke vette buik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgse meisjes hebben een grote mond he, anders passen al die vlaaien er niet in.
geen ideequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg cultuurbarbier
nieuwe:
you thought that i would fail without you, but i'm on top
you thought it would be over by now, but it won't stop
I'm a ...............
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgse meisjes hebben een grote mond he, anders passen al die vlaaien er niet in.
maar dan hangt appel zijn banaantje zo in een gat te bungelen en voelt hij niksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburgse meisjes hebben een grote mond he, anders passen al die vlaaien er niet in.
Alsof zij wel wat voelt van Appelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan hangt appel zijn banaantje zo in een gat te bungelen en voelt hij niks
BADquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Survivor.
Nieuwe
and trough it all, i will end up alone.
Ik heb in de Voorstraat gewerktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kom uit de stad waar de domtoren luid
voorstraat dopeboys ja we pakken buit
Ik zou niet eens weten hoe dat op een juiste manier uit te sprekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
De angst voor het getal 13 heet officieel triskaidekaphobia.
Ja, echt die zit vol met foute mensjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is er ook een waterwijk in Lelystad?
single ladiesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef JRRY het volgende:
Nieuwe supersof,
now put your hands up
up in the club, just broke op,
doing my own little thing
oei eetze.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef nodig het volgende:
Eten, ik ga jullie missen.
En in het bijzonder sof.
Doei vriendjes en vriendinnetjes
eetsequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef nodig het volgende:
Eten, ik ga jullie missen.
En in het bijzonder sof.
Doei vriendjes en vriendinnetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |