abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:28:51 #276
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123080106
groetjes van gaygay
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123080121
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef supersof het volgende:
groetjes van gaygay
waarom, waar issie en ?
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:29:15 #278
319979 Fok-it
All is well
pi_123080123
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:

[..]

Fijne avond :D

Hoi mensen :7

[..]

_O_ Dit ja :D

Eindelijk even 5 dagen vakantie :7
en wat ga je doen met die kostbare vrije tijd? _O_
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123080131
Keilanders rellen door totdat onze hart stopt
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123080153
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:

[..]

Fijne avond :D

Hoi mensen :7

[..]

_O_ Dit ja :D

Eindelijk even 5 dagen vakantie :7
ja de dagen erna zal ik wel weer om 7 uur wakker worden _O-
Tax wil tetten :)!
pi_123080169
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:

[..]

Fijne avond :D

Hoi mensen :7

[..]

_O_ Dit ja :D

Eindelijk even 5 dagen vakantie :7
hoi tax
pi_123080215
Geen werk hier, ik werk aan mijn straat
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123080272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

en wat ga je doen met die kostbare vrije tijd? _O_
Van alles :P
Donderdag even bios, vrijdag Efteling, Zaterdag nog geen idee, zondag nog geen idee :+

En morgen kapper :P
pi_123080274
Okee avondeten halen
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123080282
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja de dagen erna zal ik wel weer om 7 uur wakker worden _O-
Ja ritme verstoren dit dat _O-
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:33:45 #286
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123080285
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:

[..]

nieuwe
Dreams, that's where I have to go. To see your beautiful face anymore.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123080289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee avondeten halen
Eetsmakelijk alvast :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:33:57 #288
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123080293
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:

[..]

waarom, waar issie en ?
hij heeft een ban :+
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:34:14 #289
319979 Fok-it
All is well
pi_123080301
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:

[..]

Van alles :P
Donderdag even bios, vrijdag Efteling, Zaterdag nog geen idee, zondag nog geen idee :+

En morgen kapper :P
Efteling met Promi? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123080302
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:

[..]

Ja ritme verstoren dit dat _O-
mijn vakantie wat doe je :'(
Tax wil tetten :)!
pi_123080322
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:

[..]

Dreams, that's where I have to go. To see your beautiful face anymore.
not over you
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:35:09 #292
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123080339
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef JRRY het volgende:

[..]

not over you
jep.
:)
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123080373
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Efteling met Promi? :D
Yup _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

mijn vakantie wat doe je :'(
Ik kan er niks aan doen dat jij ook al om 7 uur wakker ben :{ komt door mijn werk :'(!

Wel mooi hoe we er altijd pas rond 10.00-11.00 uit gaan _O-
pi_123080375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:35 schreef supersof het volgende:

[..]

jep.
:)
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk.
weet ik niet.

*** to the girl you used to see, her days are overrr
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:36:51 #295
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_123080396
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef JRRY het volgende:

[..]

weet ik niet.

*** to the girl you used to see, her days are overrr
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_123080409
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:

[..]

Yup _O_

[..]

Ik kan er niks aan doen dat jij ook al om 7 uur wakker ben :{ komt door mijn werk :'(!

Wel mooi hoe we er altijd pas rond 10.00-11.00 uit gaan _O-
dus jij maakt mij altijd wakker :'(
Tax wil tetten :)!
pi_123080411
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef supersof het volgende:

[..]

morgen is de toekomst en zal alles beter zijn.
eerst jij mijne raden.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 17:37:40 #298
319979 Fok-it
All is well
pi_123080427
3
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123080431
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

dus jij maakt mij altijd wakker :'(
Nietes ik maak je helemaal niet wakker :{
pi_123080434
4
Tax wil tetten :)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')