en wat ga je doen met die kostbare vrije tijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Fijne avond
Hoi mensen
[..]Dit ja
Eindelijk even 5 dagen vakantie
ja de dagen erna zal ik wel weer om 7 uur wakker wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Fijne avond
Hoi mensen
[..]Dit ja
Eindelijk even 5 dagen vakantie
hoi taxquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Fijne avond
Hoi mensen
[..]Dit ja
Eindelijk even 5 dagen vakantie
Van allesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en wat ga je doen met die kostbare vrije tijd?
Ja ritme verstoren dit datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja de dagen erna zal ik wel weer om 7 uur wakker worden
Dreams, that's where I have to go. To see your beautiful face anymore.quote:
hij heeft een banquote:
Efteling met Promi?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Van alles
Donderdag even bios, vrijdag Efteling, Zaterdag nog geen idee, zondag nog geen idee
En morgen kapper
not over youquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Dreams, that's where I have to go. To see your beautiful face anymore.
jep.quote:
Yupquote:
Ik kan er niks aan doen dat jij ook al om 7 uur wakker benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn vakantie wat doe je
weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jep.
Vandaag ben ik broke, maar morgen ben ik rijk.
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
weet ik niet.
*** to the girl you used to see, her days are overrr
dus jij maakt mij altijd wakkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij ook al om 7 uur wakker benkomt door mijn werk
!
Wel mooi hoe we er altijd pas rond 10.00-11.00 uit gaan
eerst jij mijne raden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
morgen is de toekomst en zal alles beter zijn.
Nietes ik maak je helemaal niet wakkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus jij maakt mij altijd wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |