Eet je dat vaak? Beschimmeld karton?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier ook nogmaals sorry voor mijn botte reactie , beetje hetzelfde idee wat mignonne dus zegt.
En neocate wordt gemaakt van aminozuren en dus geen eiwitketens
En ja het ruikt en smaakt naar beschimmeld karton
Danic, ik heb besteld op drommels.nl, hier: http://www.drommels.nl/borstvoedingsshirt.html. Deze tip kreeg ik ook hier. Ik vind de shirts heel goed geschikt, beter dan de bv shirts, die ik heb van H&M en kwa prijs heel acceptabel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:33 schreef danic het volgende:
Nu ik de beslissing genomen heb om bv te gaan geven, vroeg ik mij af hoe dat zit met kleding. Ik heb geen shirtjes die geschikt zijn voor bv, als in: ze zijn er nuet speciaal voor gemaakt met zo'n extra stuk stof. Maar de shirts die ik hiervoor tegen kom zijn ook nog positiekleding. Waar kan ik kijken voor een beetje leuke en praktische kleding, zodat ik niet met een blote buik kom te zitten tijdens het voeden? Oh, en een beetje leuk budget graag.
Zelfde vraag geldt ook voor bh's, waar kan ik daarvoor het beste kijken. Ik heb altijd zo mijn twijfels bij de kundigheid van de prenatal.
Bh vind ik wel belangrijk dat het er ook nog leuk uitziet. Maar verder draag ik gewone kleding hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 06:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind die borstvoedingsshirts allemaal zo lelijken eigenlijk ben ik gewoon te cheapass om voor die toch relatief korte periode aparte shirts aan te schaffen. Mijn bh's zijn ook goedkoop (gewoon van de prenatal), ik geef dat geld liever uit aan mooi en goed nieuw spul als ik gestopt ben. Al kan ik prima begrijpen dat anderen het er wel aan uitgeven hoor
Kolf jij full time? Of achteraf? Of hoe zit dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:43 schreef Kyara het volgende:
De meeste voedingskleding is gemaakt om 1 borst er uit te halen. 2 wordt al lastig en aangezien ik dubbelzijdig kolf en ook geen zin heb om me steeds half uit te kleden.
Ik weet trouwens bijna niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen om te kolven. Helemaal als ik er straks alleen voor sta met 3 kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |