PvdA dame gaat dan waarschijnlijk roepen dat hoeren neuken ook verkrachting is omdat die gedwongen worden.quote:
Massale orgie, eindelijk eens wat liefdequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Sjeenkske het volgende:
Alsof mensen dan geen sex meer hebben
Hitsige mannen moeten dan maar wijven op de straat gaan neuken? Iets met oorzaak en gevolg.
Of justitie wilt geen concurrentie in de prostitutie. Alleen de politie mag iedereen naaien.
Hop, daar gaat het snoepreisje Zweden. O nee, die PvdA-troel moet dat natuurlijk nog even met eigen ogen aanschouwen.quote:
Dacht al zoiets. Ergens waar dit verboden is, kan het niet anders zijn dat de verkrachtingen omhoog schieten. Had hetzelfde in een crosstopic neergezet wat minder liep dan deze.quote:
Nee, die neemt al het positieve uit Zweden mee wat in haar straatje past en gaat er een wetsvoorstel van breien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Hop, daar gaat het snoepreisje Zweden. O nee, die PvdA-troel moet dat natuurlijk nog even met eigen ogen aanschouwen.
Dit vind ik dus te erg voor woorden.quote:Het was volgens haar naïef om van prostitutie een legaal beroep te maken. "Als het een gewoon beroep was, zou jij het heel normaal vinden als jouw zus morgen vertelt dat ze haar lichaam op de Wallen gaat verkopen om de rekeningen te betalen. Dat vind ik heel ongewoon en laten we dat vooral zo houden."
Trouwens, juist als het gereguleerd is net zoals bij ons, houdt je niet alleen de gezondheid van de dames in de gaten. Ook worden de dames dan eerlijk betaald, niet al het geld of teveel geld kan naar de pooier gaan, lijkt me. Als meisjes in het illegale circuit werken met een pooier, komt onderbetaling (en dat is dus misbruik) vaker voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
PvdA dame gaat dan waarschijnlijk roepen dat hoeren neuken ook verkrachting is omdat die gedwongen worden.
Dat de meeste hoeren liever op hun rug met de benen omhoog hun geld verdienen dan trappenhuizen en toiletten te schrobben wil politiek correct Nederland niet weten.
Men wil dan ook niet de hufterpooiers en de hoeren aanpakken, maar de eenzame man met een tenniselleboogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:46 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Trouwens, juist als het gereguleerd is net zoals bij ons, houdt je niet alleen de gezondheid van de dames in de gaten. Ook worden de dames dan eerlijk betaald, niet al het geld of teveel geld kan naar de pooier gaan, lijkt me. Als meisjes in het illegale circuit werken met een pooier, komt onderbetaling (en dat is dus misbruik) vaker voor.
Precies, prijzen omhoog dus aantrekkelijker voor echte criminelen. Vraag me soms af of men in Den Haag wel gewoon logisch kan nadenken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus ze willen mensenhandel afschaffen en gaan daarom iets anders aanpakken. Logisch, lijkt het drugsbeleid wel.
Dat is al jaren bekend toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, prijzen omhoog dus aantrekkelijker voor echte criminelen. Vraag me soms af of men in Den Haag wel gewoon logisch kan nadenken.
Mensenhandel moet je ook aanpakken maar dat doe je imo niet door prostitutie te verbieden, dan kun je kledingateliers bijvoorbeeld om die reden ook gaan verbieden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar je kan het wel aanpakken
Ik blijf hopen tegen beter weten inquote:
Verbieden zal de mensenhandel vast helemaal stoppen, echt waar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want prostitutie gaat echt totaal niet samen met mensenhandel, echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |