Namaakgras, kopen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat veld ziet er niet zo goed uit
Lelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef Jivis het volgende:
Best wel leluk, die witte broekjes bij dat rood-geel.
Bas Dost ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Doet die fatimsta Maria de melo ook mee? Die hockeyster?
Ik zie twee haasjesquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de 90e minuut moeten ze dit veld vervangen
Die presentator he, die is vies dik, wist je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Lekker rustig in dit topic trouwens. Fok! stemt massaal tegen de NOS.
Ik heb geen Sport1 op mijn kamer godverdegodverquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Mr Kind vindt dat gevloek van jou ook niet zo leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik heb geen Sport1 op mijn kamer godverdegodver
Ik heb er schijt aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mr Kind vindt dat gevloek van jou ook niet zo leuk
NOS heeft het licht gevonden ze zenden geen barca uitquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:53 schreef Jivis het volgende:
Te veel klachten misschienquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
NOS heeft het licht gevonden ze zenden geen barca uit
Mr Kind is van een oudere generatie, maar hij moeten weten dat we praten alsof we in de kroeg zitten. Soms vergeten dat er camera's staan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mr Kind vindt dat gevloek van jou ook niet zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |