Ik voetbal zeggen we doelpunt. Of roept de commentator bij jou: "WAT EEN SCHOT, WAT EEN MOOI PUNT!!"?.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nergens faal ik![]()
Over weinig zeggende opmerkingen gesproken, je post staat er vol mee![]()
Niet in Amsterdam pik, wij zeggen gewoon punt in een informele setting.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik voetbal zeggen we doelpunt. Of roept de commentator bij jou: "WAT EEN SCHOT, WAT EEN MOOI PUNT!!"?.
Ben blij dat ik je iets kon leren
Voetbal en hockey oid door elkaar halenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet in Amsterdam pik, wij zeggen gewoon punt in een informele setting.
"die Sjaak weer twee punten gemaakt, haal jij ff een biertje voor'um"
Weet je dat ook weer, doe wat met je zojuist opgedane kennis![]()
Tot nu toe heb jij mij nog niks kunnen leren, jammer dat wel, mocht je advies hebben wbt het vervangen van een accu in een Civic dan is dit je kans en PM mij even
Afellay wordt ook uitgekotst bij Schallekequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef xminator het volgende:
Speelt Afellay mee? Of is hij nog brak van dat avondje uit in A'dam?
Jammer dat iedereen die digitale TV heeft sport 1 kijkt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:05 schreef Mercan het volgende:
Ik wil iedereen aanraden om niet te laat in te schakelen.
Ze verwachten een hele mooie supporters show voor de wedstrijd!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen die digitale TV heeft sport 1 kijkt.
Roep anders weer ff dat dit soort wedstrijden altijd tegenvallen, dan wordt het weer spektakel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:51 schreef Caland het volgende:
Dit had beter een wedstrijd in de europa league kunnen zijn.
Dat is meestal zo met op het papier topwedstrijden in de eerste leg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Roep anders weer ff dat dit soort wedstrijden altijd tegenvallen, dan wordt het weer spektakel.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met op het papier topwedstrijden in de eerste leg.
Ik zie niet in hoe dit een topwedstrijd is.
Maar ik zal het onthouden voor de volgende ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |