PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Joveticquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Nog mooie kanshebbers om IF te worden morgen? Reus, Bastos....
Ik ga denk ik ondanks dat hij duur is toch gewoon yolo doen en IF Sagna kopen.
Dan zou Mathijsen eerder een IF moeten krijgen.quote:
Beter dat je Eto'o voor Welliton doe.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:07 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Goedkoop teampje gemaakt naast mijn andere teams.. speelt toch aardig fijn!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:07 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ] Goedkoop teampje gemaakt naast mijn andere teams.. speelt toch aardig fijn!
Goede chem heb je danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dat je Eto'o voor Welliton doe.
Boussoufa voor Eduardo
Mcgeady voor Rafinha
Fernandes voor Rafael.
Santana voor Kaboul.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Beter dat je Eto'o voor Welliton doe.
Boussoufa voor Eduardo
Mcgeady voor Rafinha
Fernandes voor Rafael.
Santana voor Kaboul.
dat heb ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:14 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Eto'o ook en Emenike ernaast
Post eens?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat heb ik
4x gescoord in 4 minuten
ik op CAM daar was hij echt slecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand hier met IF Suarez gespeeld?
Daar moet je hem ook niet neerzetten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik op CAM daar was hij echt slecht.
Jap. Staat te schitteren in mijn huidige team.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand hier met IF Suarez gespeeld?
Laat je team eens zien!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef Baje het volgende:
[..]
Jap. Staat te schitteren in mijn huidige team.
Misschien Santana en Silva omdraaien, en dan Neuer in doel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bank bestaat uit : yaya toure,valencia , sturridge , david luiz en gerrard. Mijn volgende aankoop wordt aguero. Hebben jullie verder nog tips? Zat te denken aan bale ipv nani
Haal Walcott zo snel mogelijk weg uit je basiself. Aguero gelijk halen, beste spits van het spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bank bestaat uit : yaya toure,valencia , sturridge , david luiz en gerrard. Mijn volgende aankoop wordt aguero. Hebben jullie verder nog tips? Zat te denken aan bale ipv nani
iets met te kort chem volgens mij...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[ afbeelding ]
Yaya Toure > Ramires en Sandro bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[ afbeelding ]
klopt maar moet wel goede chemistry blijven houden. Wie adviseer jij dan naast yaya?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yaya Toure > Ramires en Sandro bij elkaar.
4222quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
VDM
http://www.futhead.com/fifa/squads/5667326/
Het speelt heerlijk met Scoop turn's van Boussoufa en Eduardo
Santana centraal (is ook langer), dan kan je Neuer op doel doen. SIlva aan de zijkant.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Toure en Ramires. Toure en Tiote is ook een optie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:24 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[..]
klopt maar moet wel goede chemistry blijven houden. Wie adviseer jij dan naast yaya?
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
I am not sure where her/your loyalties lie![]()
Is inderdaad een goede tip want ik word niet bepaald vrolijk van diego alves.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Misschien Santana en Silva omdraaien, en dan Neuer in doel.
Ga naar een pc en log in op http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-teamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef Baje het volgende:
[..]
Hoe moet ik die hier tonen? Ik zit namelijk op mijn mobiele telefoon.
Als je defensief speel met Barca tacktiek speelt dit echt heerlijk.quote:
ik wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef kaka_rosmalen het volgende:
[..]
Is inderdaad een goede tip wand ik wordt niet bepaald vrolijk van diego alves.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je defensief speel met Barca tacktiek speelt dit echt heerlijk.
tacktiekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je defensief speel met Barca tacktiek speelt dit echt heerlijk.
Heb helaas nu geen computer tot mijn beschikking. Ook weet ik niet hoe ik hier plaatjes moet dumpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ga naar een pc en log in op http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
ik vind het dan nog fijner spelen, omdat dan Luiz achter in blijft en met uittrappen kan je altijd je backs aan spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4-2-2-2 speelt gewoon ook al heerlijk.
Download puush.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef Baje het volgende:
[..]
Heb helaas nu geen computer tot mijn beschikking. Ook weet ik niet hoe ik hier plaatjes moet dumpen.
Leg eens uit, defensief met de Barca/tacktiekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vind het dan nog fijner spelen, omdat dan Luiz achter in blijft en met uittrappen kan je altijd je backs aan spelen.
ik haaaat verrassingenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef vandermar het volgende:
Ik haat mensen die defensief spelen
verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:27 schreef vandermar het volgende:
Ik haat mensen die defensief spelen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef el-blanchito het volgende:
Moet de CF in een 4411 een loper zijn, of een passer?
Bumpquote:
Elke keer komt het terug, maar hij zegt het over iedereen. Ook al vaak over Merle gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verschrikkelijk
dom wijf dat het is
Merle is ook gewoon een gigantische cuntquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Elke keer komt het terug, maar hij zegt het over iedereen. Ook al vaak over Merle gezegd
Ben wel benieuwd nu. Af en toe kan die aardig komisch uit de hoek komenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Merle is ook gewoon een gigantische cunt
Ik doe dat straks wel, zit nu even in een drukke periode. Tevens loopt suarez 1.3 op 1. Hij heeft een ontzettend heerlijk afstandsschot.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Download puush.
Als dat te lastig is dan kun je naast je team klikken op 'share' de link moet je hier neerzetten.
[..]
Leg eens uit, defensief met de Barca/tacktiek
Hij betaalde geen aandacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2287607.page
Een post van hem in die topic:
Because he's very rare. And his price fluctuates grossly between 40K (though I saw one go for 20K because I wasn't paying attention) to 95K but it takes days to sell him.
Hij lette niet op
IF KONKO kopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb 26K, wat moet ik nu doen om meer te krijgen?
Morgen in de wc van de Uvt bieb, half 10? 10k?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb 26K, wat moet ik nu doen om meer te krijgen?
's Middags zijn er nog wel normale mensen die spelen. Hoe later het wordt hoe groter het aantal mongolen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:
Het bestaat dus echtIk krijg nu ook een berichtje "nice" na een longshot en "u very good player" na de match.
Ik krijg weer een beetje vertrouwen in de community!
Met dat taalgebruik verdien je waarschijnlijk ook niet beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef DuTank het volgende:
Ja, nu denk ik weer: kanker op met FUT.
Ik heb dan IF Balotelli, voor dat geld kun je 10x het team van de tegenstander kopen. En dat team deed echt tikkie takkie op een ander level. One-touch passes alleen maar die allemaal aankwamen, sneed zo door mijn verdediging heen (Chiellini kostte al meer dan zijn gehele team) en mijn poppetjes rennen weg van de bal alsof ze er bang voor zijn en passen de bal liever naar de tegenstander
half 10 lig ik nog op een oorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Morgen in de wc van de Uvt bieb, half 10? 10k?
Als je zo´n wedstrijd hebt dat alles lijkt tegen te zitten en bij de tegenstander alles lijkt te lukken;quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef DuTank het volgende:
Ja, nu denk ik weer: kanker op met FUT.
Ik heb dan IF Balotelli, voor dat geld kun je 10x het team van de tegenstander kopen. En dat team deed echt tikkie takkie op een ander level. One-touch passes alleen maar die allemaal aankwamen, sneed zo door mijn verdediging heen (Chiellini kostte al meer dan zijn gehele team) en mijn poppetjes rennen weg van de bal alsof ze er bang voor zijn en passen de bal liever naar de tegenstander
Ik ook majaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
half 10 lig ik nog op een oor
Misschien later.
Hoe gaan je statistiek toesten tot nu toe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook maja
Net weer zo'n leuk EBP toetsje gehad, deze ging wel beter.
Maar ze hebben die toetsen serieus moeilijk gemaakt, niet van die weggevers zoals bij Micro, en ook iedereen andere vragen
Die was wel BPL, Swansea moet dit weekend de beker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef UltimateTeam het volgende:
Bij predictions staat Jose Enrique van Liverpool maar er was toch geen BPL afgelopen week en beker telt toch niet mee voor totw?
Ik 5 van de 8, maar had die eerste maar 2 vandaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe gaan je statistiek toesten tot nu toe?Ik heb nu 7 van de 8 punten
Gaat als hij IF komt een goede back worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die was wel BPL, Swansea moet dit weekend de beker.
Hij scoorde dan wel mooi, maar een groot deel van die goal komt bij mij toch echt op het conto van Sturridge, die met een snelle voetbeweging dat balletje breed gafquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef UltimateTeam het volgende:
Bij predictions staat Jose Enrique van Liverpool maar er was toch geen BPL afgelopen week en beker telt toch niet mee voor totw?
Ik dacht dat hij hem zelf had opgezetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij scoorde dan wel mooi, maar een groot deel van die goal komt bij mij toch echt op het conto van Sturridge, die met een snelle voetbeweging dat balletje breed gaf
Goal niet gezien ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij scoorde dan wel mooi, maar een groot deel van die goal komt bij mij toch echt op het conto van Sturridge, die met een snelle voetbeweging dat balletje breed gaf
sowieso altijd de high pressure tactiek gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je zo´n wedstrijd hebt dat alles lijkt tegen te zitten en bij de tegenstander alles lijkt te lukken;
1 tacktiek veranderen(hoge druk of aanvallend gaan spelen)
2 rustig gaan spelen en niet op de steekpass gokken.
3 proberen balbezit te houden.
Klopt, hij zette hem voor een deel zelf op...maar die voetbewegingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem zelf had opgezet
Werkt die goed dan ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sowieso altijd de high pressure tactiek gebruiken.
tenzij je de sletjes als eminike en eto'o tegen komt met nog meer P's daar achter. dan gek maken en nog langzamer opbouwen.
Dat hakje van Enrique was anders ook mooi hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, hij zette hem voor een deel zelf op...maar die voetbeweging
Mwa...ik vond het een typisch hakje van een overijverige rechtsback, het zag er niet heel vloeiend uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat hakje van Enrique was anders ook mooi hoor.
Maar het was een hakjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mwa...ik vond het een typisch hakje van een overijverige rechtsback, het zag er niet heel vloeiend uit
ik speel zelf altijd met mijn aangepaste ajax tactiek van de carriere.quote:
Enrique voelt zich niet aangesproken want linksbackquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mwa...ik vond het een typisch hakje van een overijverige rechtsback, het zag er niet heel vloeiend uit
Wat is je record ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik speel zelf altijd met mijn aangepaste ajax tactiek van de carriere.
Vrij bewegen. druk zetten. verdedigend geen lijn houden maar rugdekking. en zal vast nog wel iets aangepast hebben.
je moet alleen niet willen spelen met hoge ballen naar voren en rennen maar.
Excusez-moi, verder blijft de strekking van mijn post hetzelfdequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Enrique voelt zich niet aangesproken want linksback
Lefourg?quote:
Ik weet niet wat ik moet denken van dit nummerquote:
Tof vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet denken van dit nummer
wat?quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd nu. Af en toe kan die aardig komisch uit de hoek komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
ahh zoquote:
twitter:_ManofKent_ twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 16:19:20@airjapesfifa Arsenal vs Bayern looks finely poised tonight. Both teams are unbeaten, Bayern since October and Arsenal since Sunday. reageer retweet
Kentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:_ManofKent_ twitterde op dinsdag 19-02-2013 om 16:19:20@airjapesfifa Arsenal vs Bayern looks finely poised tonight. Both teams are unbeaten, Bayern since October and Arsenal since Sunday. reageer retweet
Oh gaan we leuk doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een prijzen....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kaarten voor het last minute concert van Kanye west : 109 euroIk wilde best gaan maar niet daarvoor
Waar komt ie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kaarten voor het last minute concert van Kanye west : 109 euroIk wilde best gaan maar niet daarvoor
Ik had vanochtend kaarten voor Beyonce gereserveerd. Doe altijd kijken of ik nog kaartjes kan krijgen als een concert uitverkocht is en er daarna nog kaarten bij komen. Had ik er 2 en toen was ik vergeten wie er ook alweer heen wilde gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Swagger moet betaald worden, je weet toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
HMHquote:
Wel geregeld?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had vanochtend kaarten voor Beyonce gereserveerd. Doe altijd kijken of ik nog kaartjes kan krijgen als een concert uitverkocht is en er daarna nog kaarten bij komen. Had ik er 2 en toen was ik vergeten wie er ook alweer heen wilde gaan.
Bleek dus een mooie meid te zijn die bij mij in de klas zit. Kwam er pas achter toen ik op school was
109 euro voor Kanye is veel te veel. Samen met Jay Z was het volgens mij de helft
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HMH
[..]
Wel geregeld?
Ja idd, voor de helft zou ik wel willen gaan maar dit is zo fucking duur
ahhh crap. Had ik toch ff 250 euro aan kunnen verdien per kaartjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Djeetje het volgende:
Me zus gaat naar Beyonce, maar op die kaarten word 300 euro geboden op marktplaats.
Je moet ook naar club Index gaan in Duitsland, iedere keer als er een grote artiest hier komt is hij daar ook en voor 12,50 entreequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HMH
[..]
Wel geregeld?
Ja idd, voor de helft zou ik wel willen gaan maar dit is zo fucking duur
Oke goede tipquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet ook naar club Index gaan in Duitsland, iedere keer als er een grote artiest hier komt is hij daar ook en voor 12,50 entreeOptredens duren daar dan 45min tot een uur en je kan daarna gewoon blijven feesten
Mooi verhaal maar tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet ook naar club Index gaan in Duitsland, iedere keer als er een grote artiest hier komt is hij daar ook en voor 12,50 entreeOptredens duren daar dan 45min tot een uur en je kan daarna gewoon blijven feesten
Dat was ook binnen 5 en 15min uitverkocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ahhh crap. Had ik toch ff 250 euro aan kunnen verdien per kaartje
Ik had vanochtend 2 kaarten kunnen kopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was ook binnen 5 en 15min uitverkocht.
Ik ben naar J Cole, Waka Flocka en DJ Who da Kid, Kendrick Lamar ( was er 2 weken geleden) geweest voor 12,50quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke goede tipMaar ik vraag me af of Kanye daar komt voor 12.50 per kaartje
?
Kendrick Lamar is wel tof, de rest ken ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben naar J Cole, Waka Flocka en DJ Who da Kid, Kendrick Lamar ( was er 2 weken geleden) geweest voor 12,50
Waka Flocka is ook best bekend in Amerika.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kendrick Lamar is wel tof, de rest ken ik nietMaar dat is denk ik wel een andere orde dan Kanye West
Waarom draait Justice nergens meer
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kendrick Lamar is wel tof, de rest ken ik nietMaar dat is denk ik wel een andere orde dan Kanye West
Waarom draait Justice nergens meer
Oh dat nummer ken ik wel, maar is niet echt mijn dingquote:
Update xboxquote:
Lijkt me best, moet je wel combineren met iets anders dan eigenlijkquote:
Ja naderhand gewoon naar een allin hotelletje in Bulgarije ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lijkt me best, moet je wel combineren met iets anders dan eigenlijk
Even paar daagjes in Praag op de terugweg o.i.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |