Jammerrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Adoptiehondjes gaan zo alweer weg ipv zat/zondag
Hoi Lutte in de buik van Benny.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:51 schreef Lutte het volgende:
Benny is nog steeds lief. En hij heeft me niet opgegeten. En wat hij ook zegt, het is friet!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoi Lutte in de buik van Benny.Wij weten heus wel dat hij een mediacenter in zijn buik heeft.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoi Lutte in de buik van Benny.Wij weten heus wel dat hij een mediacenter in zijn buik heeft.
CUTEEEEquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Lutte het volgende:
Het was echt super gezelligWe hebben geschommeld
Ik eet nu ook frietjes (ik had echt geen zin om te koken)...nu snel even kijken wat iedereen gewordfeud heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:51 schreef Lutte het volgende:
Benny is nog steeds lief. En hij heeft me niet opgegeten. En wat hij ook zegt, het is friet!
Ik haal patat en ik eet frietjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef Renesite het volgende:
Je woont in Den Haag en zegt frietjes.
Ucle
zie. zie!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
ik bedenk me wel net dat ik een patatje pinda bestel en nooit een frietje pinda
Maar ik kom niet eens uit de buurt van Nijmegenquote:
Scheelt me 220 euro op jaarbasis.quote:Casus: Simonly voor 2 jaar afgesloten met suffe hoofd, 12 maanden korting daarna 35(!) euro pm. Dat wil ik niet (na 20 dagen) dus proberen annuleren.
- Bellen: 'Nee dat kan niet, alleen via de bestellijn'
- Bestellijn: 'Nee, dat kan alleen via de internetbestellijn'
- Internetbestellijn: 'Nee, dat kan alleen binnen 7 dagen'
Twitter maar eens afgestoft, openbaarlijk aanpakken die hap.
'UIt coulance geannuleerd.'
Bedankt web 2.0!
Vind ik leuk · · Delen · Promoten · 2 seconden geleden in de buurt van Groningen ·
daar zijn ze goed in inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Renesite het volgende:
Facebook crosspost:
[..]
Scheelt me 220 euro op jaarbasis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |