Ja wijsneusquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:02 schreef Kansenjongere het volgende:
Dit keer wel alle vier de films gezien, FireFox1?
Dank je voor je advies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:34 schreef Mainport het volgende:
Je kunt je eerder afvragen wie er in godsnaam op Looper![]()
![]()
hebben gestemd. De mensen die dat een goede film vinden geef ik het advies om gewoon te stoppen met kijken naar films als monsieur lazhar, je snapt ze toch niet.
Subtiel...quote:Op donderdag 28 februari 2013 03:34 schreef Mainport het volgende:
Je kunt je eerder afvragen wie er in godsnaam op Looper![]()
![]()
hebben gestemd. De mensen die dat een goede film vinden geef ik het advies om gewoon te stoppen met kijken naar films als monsieur lazhar, je snapt ze toch niet.
Ja. Ik zeg niet dat daar iets mis mee is, maar een ronde of 3/4 lijkt me wel genoeg voor dat soort risicoloze, conventionele films, zeker in een jaar waar er meer dan genoeg te beleven viel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind Intouchables gemanipuleerd sentiment?
Vorig jaar was dan ook een dijk van een filmjaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja. Ik zeg niet dat daar iets mis mee is, maar een ronde of 3/4 lijkt me wel genoeg voor dat soort risicoloze, conventionele films, zeker in een jaar waar er meer dan genoeg te beleven viel.
Qua kwaliteit zou ik een finale Intouchables - The Dark Knight Rises een wel bijzonder groot kwaliteitsverlies vinden in vergelijking met de Drive - Black Swan finale van vorig jaar. Misschien steekt Jagten daar nog een stokje voor, maar ik vrees ervoor. Als je dan ziet dat Melancholia, A Separation, Tree of Life en I Saw the Devil ook nog ver raakten, dan vind ik de kwartfinales van dit jaar maar matig (terwijl de kwaliteit er wel was)
Yeahquote:Op zondag 3 maart 2013 23:16 schreef Mainport het volgende:
Dat doe je alleen maar om mij te pesten Falco
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jagten en Shame niet gezien, dus ik kan helaas niet stemmen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |