quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
Dat zal je aan de rest moeten vragen, maar ik voel em wel zitten
Heb niet naakt gesjoeld gelukkig.
Ik heb net gezien dat je gepersonaliseerde sjoelbakken kan laten makenquote:
Ik erger me zelf altijd kapot aan m'n gedragquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:39 schreef Greys het volgende:
Zwab had hem flink zitten ja![]()
Maar je werd er niet vervelend van hoor
En wat was het gruwelijk gezellig!
Zoveel leuke verrassingen ook! Bart en mevrouw Bart die kwamen
En Fogel, erg leuk!
We hebben de leukste sjoelclub evah!
Hahaha awesome! Eerst maar eens kijken of deze sjoelclup een lang leven heeft en dan gaan we onze eigen bak(ken) laten makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net gezien dat je gepersonaliseerde sjoelbakken kan laten maken![]()
![]()
Ik moest zo lachen om je "Ik wilde minder sterk bier dan de vorige die ik net had. Deze is inderdaad minder sterk, alleen qua kleur dan, verder is ie sterker"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik erger me zelf altijd kapot aan m'n gedrag![]()
Maar jullie gelukkig niet, ga de volgende keer wel met half gas an het bier though
Minstens door tot ik een keer niet laatste benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om je "Ik wilde minder sterk bier dan de vorige die ik net had. Deze is inderdaad minder sterk, alleen qua kleur dan, verder is ie sterker"
Vond je het wel gezellig? Ja he? Volgende keer weer?
Ik zal vast een heel klein sjoelbakje timmeren met één gleufje; kunnen we als spaarpotje op de wedstrijdtafel zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Hahaha awesome! Eerst maar eens kijken of deze sjoelclup een lang leven heeft en dan gaan we onze eigen bak(ken) laten maken
Bwehehehe dat laatste wil ik zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minstens door tot ik een keer niet laatste ben![]()
Dat en synchroon climaxen met Muis stond op het programma.
Goed ideequote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal vast een heel klein sjoelbakje timmeren met één gleufje; kunnen we als spaarpotje op de wedstrijdtafel zetten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehehe dat laatste wil ik zien.
En dat eerste ook, trouwens
Like two bosses.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minstens door tot ik een keer niet laatste ben![]()
Dat en synchroon climaxen met Muis stond op het programma.
Het hangt een beetje af van weer & verkeer. De beeb moet tot 17:00uur werken, komt dan snel naar huis, dan gaan we eten en direct daarna komen we gene zijde heen. Het zal zo rond 19:00 zijn denk ik. Dan willen we snel op de foto en dan ook redelijk snel weer naar huis, want de volgende morgen worden we beiden weer akelig vroeg op onze respectievelijke afspraken verwacht...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:49 schreef Greys het volgende:
Goed ideeSparen voor onze persoonlijke bak
Morgen moeten we er alweer heen
Hoe laat zijn jullie er? En weet de Beeb het nog?
Het begint om 20.00 uur, dus de fotograaf voor ons drie is er niet eerder ben ik bangquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van weer & verkeer. De beeb moet tot 17:00uur werken, komt dan snel naar huis, dan gaan we eten en direct daarna komen we gene zijde heen. Het zal zo rond 19:00 zijn denk ik. Dan willen we snel op de foto en dan ook redelijk snel weer naar huis, want de volgende morgen worden we beiden weer akelig vroeg op onze respectievelijke afspraken verwacht...
Kortom: écht gezellig moeten we een andere keer doen
Owkies, dan hebben we dus iets minder haast dan we dachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]Het begint om 20.00 uur, dus de fotograaf voor ons drie is er niet eerder ben ik bang
En red je het dan nog wel daarna? Ik bedoel, kunnen we dan wel een uurtje ofzo wat drinken? Ik moet je nog bijpraten met ietsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkies, dan hebben we dus iets minder haast dan we dachten
Yups, komt goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En red je het dan nog wel daarna? Ik bedoel, kunnen we dan wel een uurtje ofzo wat drinken? Ik moet je nog bijpraten met iets
zeeeeeggggggggut!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En red je het dan nog wel daarna? Ik bedoel, kunnen we dan wel een uurtje ofzo wat drinken? Ik moet je nog bijpraten met iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |