Kan en wil je op 4 maart?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef Maes het volgende:
![]()
Hier ook weer eens spiekenhet was leuk de sjoelmeet, lees ik
Een volgende keer doe ik ook eens mee, ik kan vast nog goed sjoelen, heb het vroeger veel moeten doen met mijn oma's
Willen natuurlijk welquote:
Doe maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je mag op de lijst voor 4 maart?
Trust me, je krijgt er geen spijt van.
Ga je op les en zoek je een partner?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
Leukleukleuk!
Zijn er hier heel toevallig mensen die salsa kunnen dansen?
Nee maar een heel leuke vrouw die vaak bij Henk komt (en ook met TheaterMama heeft gedanst twee ESF meets geledenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ga je op les en zoek je een partner?
Ik heb wel eens een workshop gevolgd, een avond was dat maar ik kan het niet
Klinkt geweldig, ik doe mee. Ik hou van dansenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar een heel leuke vrouw die vaak bij Henk komt (en ook met TheaterMama heeft gedanst twee ESF meets geleden) wil zo graag een SJOELSA (
) avond. Dus dat het sjoelen dan gecombineerd wordt met salsa muziek en dat zij degenen die niet aan het sjoelen zijn de stapjes uitlegt enzo.
Het lijkt me wel hilarisch
presentquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
Leukleukleuk!
Zijn er hier heel toevallig mensen die salsa kunnen dansen?
OMGquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar een heel leuke vrouw die vaak bij Henk komt (en ook met TheaterMama heeft gedanst twee ESF meets geleden) wil zo graag een SJOELSA (
) avond. Dus dat het sjoelen dan gecombineerd wordt met salsa muziek en dat zij degenen die niet aan het sjoelen zijn de stapjes uitlegt enzo.
heldquote:
Ik maak de foto's welquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
lijkt mij vreselijk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh geweldigquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
We doen het samen. Dat is belangrijk op zo'n historische avond; ze mogen niet mislukken, dus zekerheid voor alles.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ikDan hoeft niemand mijn harkerigheid te zien
Dealquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We doen het samen. Dat is belangrijk op zo'n historische avond; ze mogen niet mislukken, dus zekerheid voor alles.
Deal??
RenRen- en ik niet. Helaas kunnen we niet én dansen én scherpe foto's maken. Dus... Jammer, maar iemand moet het doen. Geen dank hoor; wij - RenRen- en ik - hebben dat graag voor jullie overquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef Greys het volgende:
Ja toch
Lekker met zijn allen voor lul staan, heerlijk
Dat kunnen wij best hebben.
Dan gaan we dus écht niet keihard bekkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Greys het volgende:
Jullie zijn té goed!![]()
Oh Elies... ik heb net Turkse pizza gegeten
Ik zal proberen niet in je gezicht te ademen vanavond
Of je moet ook even iets met knoflook eten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaan we dus écht niet keihard bekken![]()
Het spijt ons zeer dat we niet mee kunnen doen, maar ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
RenRen- en ik niet. Helaas kunnen we niet én dansen én scherpe foto's maken. Dus... Jammer, maar iemand moet het doen. Geen dank hoor; wij - RenRen- en ik - hebben dat graag voor jullie over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |