gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same
[..]
Hoger dan supersof
Niet serieus toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ben er wel trots op
ja dat was je doel tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ben er wel trots op
gewoon gaan hup hup.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar het is een niet verplicht college
Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, ik heb de TT speciaal voor jou gemaakt, is het nu weer goed?![]()
Ik heb wel andere doelen in mijn levenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb wel andere doelen in mijn leven
okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je hebt me overgehaald![]()
ik vertel morgen wel of het het waard was
Gast, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn autisme, ik weet niet of je echt bos bent
ja?quote:
Truste sofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Oke ik ga slapen. Wekker over 5 uur en 17 minutenSlaap lekker
slaapzequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Vind hem ook het bestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, voor jou dan het meest mainstream Foo Fighters liedje
antwoord dan!!! ik blijf speciaal wakker voor jou nuquote:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:23 schreef supersof het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oh en ik ga ook.
* EugeneKrabs wenst iedereen welterusten
Stiekem ben ik ook niet zo'n van Foo Fighters, ik vind dat Dave Grohl Nirvana is en niets anders zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Vind hem ook het best
quote:
quote:
weltrustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oh en ik ga ook.
* EugeneKrabs wenst iedereen welterusten
LB dwingt me bijna om fan te zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook niet zo'n van Foo Fighters, ik vind dat Dave Grohl Nirvana is en niets anders zou moeten zijn.
Ja LB is hardcore fan volgens mij jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LB dwingt me bijna om fan te zijnmaar ik moet er erg aan wennen
The pretender vind ik sowieso wel goed nummer, maar andere nummers. mwah mwah..
Klassiek niet. maar sommige beetje klassieke nummers vind ik best wel mooi ja. maar ik luister het niet dagelijks neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it luister jij wel eens klassieke muziek? Want ik vind jou daar niet het type voor.
Wouw, ik kende het nummer niet, maar het is een goed nummer zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klassiek niet. maar sommige beetje klassieke nummers vind ik best wel mooi ja. maar ik luister het niet dagelijks nee
Agnes Obel-Riverside. dat vind ik echt super mooi nummer bijvoorbeeld.
Wordt veel gebruikt in moderne dans.quote:
Erg mooi. Ik dans alleen als ik een club ben. Maar dat is ander dansen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt veel gebruikt in moderne dans.
Trustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
@A-J ik ga mij er niet mee bemoeien.
Ik ga slapen doei he
weltrustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
@A-J ik ga mij er niet mee bemoeien.
Ik ga slapen doei he
Nee nooit geluisterdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
Luisteren jullie dan naar Céline Dion?
Tuurlijk welquote:
nope echt niet beetje saai, ik hou af en toe van rustige muziek, maar dit is saai.quote:
titelsong van Titanic?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nope echt niet beetje saai, ik hou af en toe van rustige muziek, maar dit is saai.
Ooh kut, dat was een van de eerste liedjes die ik downloadde, ik ken haar dus welquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vindt het liedje van Titanic erg goed.
Het gaat over geloofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het Stuart, welkom in ons EO topic.
Hoi Stuquote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, nieuws na twaalven. Met over een minuut ons dagelijkse gebed.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En Hij is het die apostelen heeft aangesteld, en profeten, evangelieverkondigers, herders en leraren, om de heiligen toe te rusten voor het werk in zijn dienst. Zo wordt het lichaam van Christus opgebouwd (Efeziërs 4 vers 11 en 12).
En welke boodschap breng je hiermee? Ik wil graag nadere toelichting en uitlegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En Hij is het die apostelen heeft aangesteld, en profeten, evangelieverkondigers, herders en leraren, om de heiligen toe te rusten voor het werk in zijn dienst. Zo wordt het lichaam van Christus opgebouwd (Efeziërs 4 vers 11 en 12).
Welterusten jongenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef nodig het volgende:
Welterusten voor degene die mij welterusten hebben gewenst
Die schijnen nog conservatiever te zijn dus, als dat zo is: doe maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van aan zwarte paus?
Noem eens een kandidaat in jouw ogenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan werkelijk geen vliegende fuck gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Het gebed dat erbij hoort is:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En welke boodschap breng je hiermee? Ik wil graag nadere toelichting en uitleg
woow, ik vind dit best wel heftig nieuws.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
NEWSUPDATE:
Angelina teleurgesteld in seks met Brad'
De seksuele vaardigheden van Brad Pitt laten behoorlijk te wensen over, vindt Angelina Jolie. De acteur kan ook nog eens niet met kritiek omgaan. Sinds hij de teleurstelling van Angelina heeft vernomen, zou Brad het op een zuipen hebben gezet.
Angelina was de bedprestaties van Brad volgens ShowbizSpy aan het bespreken met haar ex-man Billy Bob Thornton. Juist toen ze aan Billy Bob vertelde dat Brad wel aardig is, maar dat hij op seksueel gebied niet veel voorstelt vergeleken met Colin Farrell, liep de nietsvermoedende Brad de kamer binnen. De acteur was zijn portemonnee vergeten. Brad is er kapot van, aldus een insider. 'Hij is sindsdien voortdurend dronken. Het lijkt er ook niet op dat hij minder gaat drinken. Hij zuipt om het beeld van Angie en Colin samen uit zijn hoofd te krijgen.'
Angelina en Farrell kregen iets met elkaar nadat ze in 2004 moeder en zoon speelden in de film Alexander. 'Angie was destijds nogal wild en het idee om een affaire met haar filmzoon te beginnen wond haar enorm op. Colin was net zo gek als zij. Hij was een feestbeest en had een onverzadigbare lust.'
De bron denkt te weten dat Angelina haar verloofde expres jaloers maakt met de verhalen over haar gepassioneerde ex. 'Het is haar manier om hem duidelijk te maken dat zij de baas is.'
Ik ook. denk dat ik er wel even wakker van lig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
woow, ik vind dit best wel heftig nieuws.
ja iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. denk dat ik er wel even wakker van lig.
En wat motiveert jou tot het brengen van deze boodschappen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gebed dat erbij hoort is:
Heilige Vader, ik bid dat U vandaag een jong iemand, misschien zelfs nog een kind, zichtbaar roept om Jezus Christus fulltime te dienen. Misschien is die roeping wel net zo duidelijk als bij Abraham, Mozes, Maria of Petrus. Bewaak en leid elke stap naar de vervulling van het doel: gezant van Jezus Christus zijn. Amen.
Hiermee bedoelen wij dat het Geloof in de HEER en Jezus Christus gebasseerd is op mensen. Niet een machtig instituut, maar wijzelf maken het geloof tot het geloof.
Luchtkussenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog ff gedag zeggen tegen Stuart.
Kusjes jouw kuchtkussen
Mijn plicht natuurlijk. De plicht om mijn geloof te verspreiden, ik bedoel, zonder geloof komen jullie in de hel, en ik mag jullie wel, dus wil ik jullie graag bekeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
En wat motiveert jou tot het brengen van deze boodschappen?
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die schijnen nog conservatiever te zijn dus, als dat zo is: doe maar gewoon niet.
Kun je specifieker zijn welk geloof wij moeten aanhangen? Of komt iedereen in de hemel die ergens in geloofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn plicht natuurlijk. De plicht om mijn geloof te verspreiden, ik bedoel, zonder geloof komen jullie in de hel, en ik mag jullie wel, dus wil ik jullie graag bekeren.
Hoorde ik laatst op de radio iemand zeggen. Dat mensen voorstander zijn van een zwarte paus, maar dat dat niet veel innovatie brengt omdat die pauzen heel conservatief zijn.quote:
Nee, het hellenisme natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je specifieker zijn welk geloof wij moeten aanhangen? Of komt iedereen in de hemel die ergens in geloofd
OBAMA IS SATAN, ILLOEMINADIquote:
Wees eens iets duidelijker svpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, het hellenisme natuurlijk.
En wat vind jij als pre-historicus van de spanningen tussen de VS en Iran/Noord-Korea?quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, het hellenisme natuurlijk.
In je eigen woorden graagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://www.hellenicreligion.gr/doc_en/who-en.htm
Geloof jij ergens in pizza? Of drijf je alleen de spot?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het geloof in het Griekse Pantheon
De godsdienst voor de echte bazen
edit: even denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof jij ergens in pizza? Of drijf je alleen de spot?
Dudequote:
Misschien kunnen we het ergens anders over hebbenquote:
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat vind jij als pre-historicus van de spanningen tussen de VS en Iran/Noord-Korea?
Hoezo ben je een pre-historicus?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Het zijn alle drie vreemde landen die zo maar iets geks kunnen doen.
Geloof je Iran dat ze hun uranium gebruiken voor medische verbeteringen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Het zijn alle drie vreemde landen die zo maar iets geks kunnen doen.
Is er olie in Iran?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof je Iran dat ze hun uranium gebruiken voor medische verbeteringen?
Ik geloof dat er iets is. Niet dat het iets iets is wat ook maar van deze wereld afweet, of iets met besef, meer iets al zwaartekracht. Iets dat ervoor zorgt dat alles goed loopt. Dat hoe donker de wereld ook is, er altijd ergens een licht schijnt. Ik geloof dat er iets is dat over ons waakt, zonder daar besef van te hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het ergens anders over hebben
Ja Israel ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
VS heeft trouwens een kernbom ergens liggen die ze kunnen gebruiken en het hele kernprogramma van Iran kapot kan blazen
Tuurlijk is er olie in Iranquote:
Ik kreeg de indruk dat de vraag bewust retorisch was eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is er olie in Iranwaarom denk je dat ze de pijpen hebben dichtgegooid voor paar Europese landen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof je Iran dat ze hun uranium gebruiken voor medische verbeteringen?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is er olie in Iranwaarom denk je dat ze de pijpen hebben dichtgegooid voor paar Europese landen?
Wat bedoel je er mee te zeggen dan?quote:
Ergens in geloven kan kracht geven. Ik zal niemand ergens van proberen te overtuigen hoor. Ik denk dat mensen die geloven iets hebben in het leven om aan vast te kunnen houden. Maar je doet het of je doet het niet of een beetje. Maar mensen daartoe proberen te dwingen werkt natuurlijk nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iets is. Niet dat het iets iets is wat ook maar van deze wereld afweet, of iets met besef, meer iets al zwaartekracht. Iets dat ervoor zorgt dat alles goed loopt. Dat hoe donker de wereld ook is, er altijd ergens een licht schijnt. Ik geloof dat er iets is dat over ons waakt, zonder daar besef van te hebben.
En dat is niet omdat ik het ook echt geloof, maar dat is omdat ik hoop dat ik het misschien ook kan geloven, echt geloven.
Nee, maar je moet niets wat ik zeg serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ergens in geloven kan kracht geven. Ik zal niemand ergens van proberen te overtuigen hoor. Ik denk dat mensen die geloven iets hebben in het leven om aan vast te kunnen houden. Maar je doet het of je doet het niet of een beetje. Maar mensen daartoe proberen te dwingen werkt natuurlijk niet
Dan watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik vind de VS-Iran discussie wel interessanter eigenlijk
Dan het feit waarom je wel of niet gelooftquote:
Ja wat wil je over VS-Iran vertellen dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Nou ik vind de VS-Iran discussie wel interessanter eigenlijk
Je bent toch soms wel eens serieus mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, maar je moet niets wat ik zeg serieus nemen.
Weet ik niet, ik heb soms zelf geen idee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent toch soms wel eens serieus mag ik hopen?
Alle oorlogen van de VS na de koude oorlog gaan om olie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je er mee te zeggen dan?
Niemand zegt toch doordat ik reageer op pizza jouw onderwerp niet besproken kan of mag worden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan het feit waarom je wel of niet gelooft
Geen ideequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat wil je over VS-Iran vertellen dan?
Weet ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand zegt toch doordat ik reageer op pizza jouw onderwerp niet besproken kan of mag worden?
Nee hoor, je kan een oorlog imo niet zo makkelijk op een aspect afschuiven, alleen olie is veel te bepekt om een zo gecompliceerd probleem als oorlog weer te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle oorlogen van de VS na de koude oorlog gaan om olie.![]()
Dus misschien geloof ik Iran ja.
Daar vertel je ons alleen maar mee dat je Iran niet geloofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeIdeeën verzinnen hoe we Ahmadinejad kunnen elimineren
Ik moet zeggen dat ik er totaal geen behoefte aan had eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ikJe mag het van mij overal over hebben waar je het over wil hebben hoor
Dat ze Irak binnen vielen was omdat ze dachten dat er massavernietigingswapens waren. ging dat ook indirect om olie ja? Weet daar niet meer zo veel van eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alle oorlogen van de VS na de koude oorlog gaan om olie.![]()
Dus misschien geloof ik Iran ja.
Ik vind er vooralsnog niet zoveel aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:02 schreef Ro-ald het volgende:
Toch nog even Comedy Central kijken.
En hier meelezen interessante discussies hier
Ik vind hem een gevaar voor de hele wereldbevolking ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar vertel je ons alleen maar mee dat je Iran niet geloofd
wiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem een gevaar voor de hele wereldbevolking ja.
quote:
Tyronquote:
Welk land vind jij een grotere dreiging vormen? Iran of Noord-Koreaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem een gevaar voor de hele wereldbevolking ja.
Iran. Meer bondgenoten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welk land vind jij een grotere dreiging vormen? Iran of Noord-Korea
Dat kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind er vooralsnog niet zoveel aan
Nee had ik het niet over hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eens, wat heeft hij net fout gedaan?
Ondanks de veroordelingen recentelijk zijn er nog altijd vrij grote landen 'vriendelijk' met Noord Koreaquote:
Of je leest 5 berichten terugquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eens, wat heeft hij net fout gedaan?
Ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze Irak binnen vielen was omdat ze dachten dat er massavernietigingswapens waren. ging dat ook indirect om olie ja? Weet daar niet meer zo veel van eigenlijk
Nou ja, het is altijd mooi dat je een land kan binnenvallen en vervolgens leeg kan roven en vervolgens wat koopwaar daar kan dumpen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze Irak binnen vielen was omdat ze dachten dat er massavernietigingswapens waren. ging dat ook indirect om olie ja? Weet daar niet meer zo veel van eigenlijk
Wie dan? Rusland? Moskou kan het niet maken om kernplannen te steunen die Noord-Korea heeft. Daar zal ook op gereageerd worden door de VSquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ondanks de veroordelingen recentelijk zijn er nog altijd vrij grote landen 'vriendelijk' met Noord Korea
Toch zullen China en Rusland zich niet 'zomaar' tegen Noord Korea keren. Ze uitten nu bewust hun afkeer maar hoe vaak doet het westen dat niet over Israel bijvoorbeeld? Alsof de VS bijvoorbeeld ooit Israel zal laten vallenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie dan? Rusland? Moskou kan het niet maken om kernplannen te steunen die Noord-Korea heeft. Daar zal ook op gereageerd worden door de VS
Toch zijn er wel meningsverschillen tussen de VS en Israël..Over Iran vooral. Als het aan Israël ligt bombarderen ze Iran morgen al. Maar VS houdt dat tegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch zullen China en Rusland zich niet 'zomaar' tegen Noord Korea keren. Ze uitten nu bewust hun afkeer maar hoe vaak doet het westen dat niet over Israel bijvoorbeeld? Alsof de VS bijvoorbeeld ooit Israel zal laten vallen
Absoluutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch zijn er wel meningsverschillen tussen de VS en Israël..Over Iran vooral. Als het aan Israël ligt bombarderen ze Iran morgen al. Maar VS houdt dat tegen.
Absoluut. Ik vind het ook moeilijk om niet langer te kunnen blijven eigelijk. Het heeft ook wel met werk te maken. Ik heb een goede baan in UK en in NL zou ik alleen maar in de onzekerheid springenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En leuk om weer even terug te zijn?
En toch vind ik dat ook smerig. Want Israël speelt altijd wel de vermoorde onschuld, maar die hebben ook al jaren de nodige nukes verborgen liggen waar nooit een probleem van werd gemaakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut
Maar de VS zal Israel uiteindelijk nooit laten vallen. En GB doet dat ook niet. En NL ook niet.
Maar in alle eerlijkheid is het mij wat te laat voor dit soort discussies![]()
Sorry
ja inderdaad, dit zijn geen onderwerpen voor na twaalvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut
Maar de VS zal Israel uiteindelijk nooit laten vallen. En GB doet dat ook niet. En NL ook niet.
Maar in alle eerlijkheid is het mij wat te laat voor dit soort discussies![]()
Sorry
Mooi. Ja in NL is het moeilijk om een baan te krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vind het ook moeilijk om niet langer te kunnen blijven eigelijk. Het heeft ook wel met werk te maken. Ik heb een goede baan in UK en in NL zou ik alleen maar in de onzekerheid springen
Of juist welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja inderdaad, dit zijn geen onderwerpen voor na twaalven
Ik heb ook moeite met de provocaties van Israelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ook smerig. Want Israël speelt altijd wel de vermoorde onschuld, maar die hebben ook al jaren de nodige nukes verborgen liggen waar nooit een probleem van werd gemaakt.
Nee, niet echt. Sowieso doe ik dat liever in POL of NWS als het dan toch 'moet'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja inderdaad, dit zijn geen onderwerpen voor na twaalven
In Engeland nu ook maar daar weet ik wat ik nu heb. In NL zou ik dat maar moeten afwachten. Ik kan wel heel arrogant roepen dat ik geweldig ben maar ik heb geen idee hoe makkelijk of moeilijk het werkelijk zou zijn in NL om een leuke en goede baan te vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mooi. Ja in NL is het moeilijk om een baan te krijgen.
Interesseert je niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee en zeker niet dit onderwerp want hier kan ik niets over zeggen
Misschien wel elke dag. Ik zeg doen! Verwacht echter niet dat ik elke dag meedoequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
We kunnen hier ook een discussietopic maken, soort Lagerhuis ideeDan hoeft dat niet meer in de slowchat. Elke week een ander onderwerp
Dat interesseert mij dan weer nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nope, zullen we het hebben over de Easter Rising en de gevolgen daarvan?
Ja en je kan ook niet zomaar even verhuizen naar NL.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Engeland nu ook maar daar weet ik wat ik nu heb. In NL zou ik dat maar moeten afwachten. Ik kan wel heel arrogant roepen dat ik geweldig ben maar ik heb geen idee hoe makkelijk of moeilijk het werkelijk zou zijn in NL om een leuke en goede baan te vinden
Dat land heeft gewoon een fantastische propaganda systeem.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch vind ik dat ook smerig. Want Israël speelt altijd wel de vermoorde onschuld, maar die hebben ook al jaren de nodige nukes verborgen liggen waar nooit een probleem van werd gemaakt.
Dat is inderdaad ook een probleem. Ik kan niet zomaar een huis kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja en je kan ook niet zomaar even verhuizen naar NL.
Ik ga op beiden niet reagerenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Of anders een aantal stellingen:
-De overheid moet alle scholen met dwang zo multicultureel mogelijk maken
-Asielkinderen die langer dan 5 jaar in NL moeten verplicht een verblijfsvergunning krijgen
Neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:17 schreef Ro-ald het volgende:
Computersimulatie vindt ik ook een leuk onderwerp. En vooral dingen over het universum
Sowieso niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
De alcoholleeftijd moet naar 12 jaar
geen populair onderwerp hier helaasquote:
Voldoende subfora hier die aan je wensen voldoenquote:
OMGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
De alcoholleeftijd moet naar 12 jaar
Jawel, ik wil ook alcohol kunnen kopen. Ik vind dat je best zelf kan bepalen of je alcohol wilt of niet.quote:
Hier moeten we dus over jong praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voldoende subfora hier die aan je wensen voldoen
Nee hoor. Maar iets luchtiger mag best toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hier moeten we dus over jong praten.
Weet niet wat ik hier van moet vinden na jouw whatsapp-verhaalquote:
Ja ik wil zien wat er dan gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet wat ik hier van moet vinden na jouw whatsapp-verhaal
Voor, vooral in bussen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Groepsverkrachtingen moeten gedoogd worden.
Ik was uit aan het gaan en mijn mobiel viel.quote:
Volledige legalisatie van alle drugs what-so-everquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
Ik ben vrij tegen drugs eigenlijk en de leeftijd om alcohol te kopen zou wat mij betreft alleen maar omhoog mogen
Zo, ik heb ook mijn zegje gedaan
Das kut voor jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was uit aan het gaan en mijn mobiel viel.
Nu kan hij niet meer uit.
Ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Er mag sowieso wel meer positieve voorlichting over drugs ten opzichte van alcohol. Het blijft tenenkrommend dat de meeste mensen alcohol nog steeds niet als harddrug zien en lopen te huilen om wiet.
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volledige legalisatie van alle drugs what-so-ever
Wiet triggert psychoses. Ben tegen wiet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Er mag sowieso wel meer positieve voorlichting over drugs ten opzichte van alcohol. Het blijft tenenkrommend dat de meeste mensen alcohol nog steeds niet als harddrug zien en lopen te huilen om wiet.
Dat maakt het nog niet schadelijker dan alcohol.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wiet triggert psychoses. Ben tegen wiet.
Ik vind dat de gevaren van alcohol beter bekend gemaakt moeten worden. Ik vind niet dat we wiet positiever moeten benaderen thoughquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik bedoel meer dat mensen mogen weten dat wiet een soft-drug is en alcohol een harddrug. het staat na Coke, Heroine en nog iets op plek 4 volgens mij van schadelijkste drugs die er is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat de gevaren van alcohol beter bekend gemaakt moeten worden. Ik vind niet dat we wiet positiever moeten benaderen though
Nee maar het zorgt ervoor dat sommigen psychoses krijgen, dus ik ben er tegen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet schadelijker dan alcohol.
Of je bent er gewoon voor en je begint er niet aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar het zorgt ervoor dat sommigen psychoses krijgen, dus ik ben er tegen.
Ik beschouw beiden als softdrug maar vind alcohol wel gevaarlijker en verslavenderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat mensen mogen weten dat wiet een soft-drug is en alcohol een harddrug. het staat na Coke, Heroine en nog iets op plek 4 volgens mij van schadelijkste drugs die er is.
Mwahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je bent er gewoon voor en je begint er niet aan.
Als je maar genoeg zuipt krijg je ook Korsakov
Je mag het zo wel beschouwen maar feiten zijn feitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beschouw beiden als softdrug maar vind alcohol wel gevaarlijker en verslavender
Daarin staat dat alcohol een hard drug isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het zo wel beschouwen maar feiten zijn feitenHet staat niet voor niets in de Opiumwet.
Ik ben voor het illegaal maken van water. Water doodt mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het zo wel beschouwen maar feiten zijn feitenHet staat niet voor niets in de Opiumwet.
ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarin staat dat alcohol een hard drug is
Foutje foutje. Daar staat het inderdaad niet beschreven als harddrugquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarin staat dat alcohol een hard drug is
Nee dusquote:
Ik heb net al gezegd dat ik het verslavender vind dan wietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Foutje foutje. Daar staat het inderdaad niet beschreven als harddrugMaar het geeft in ieder geval wel dezelfde lichamelijke en geestelijke verslaving-symptomen als de meeste harddrugs.
Ik heb het voor je opgezochtquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het voor je opgezocht
Toon maar aan dat ik ongelijk heb dan
neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het voor je opgezocht
Toon maar aan dat ik ongelijk heb dan
quote:
lul ben je ookquote:
Ja maar ik kan ook aan alcohol komen. Als de leeftijd omhoog gaat wordt dat echt niet moeilijker, komen er gewoon meer handelaren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik ben het met je eens Fok-it, wat ik eerder al aangaf, dat alcohol gevaarlijk en zeer verslavend is. Dat is dan ook de reden dat ik zei dat de leeftijd voor verkoop van mij omhoog mag
Mwah 16 is opzich wel prima. ik denk dat de leeftijd omhoog gooien alleen maar voor nog meer problemen met minderjarige drinkers gaat zorgen. Of in ieder geval 16+ers.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:34 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik ben het met je eens Fok-it, wat ik eerder al aangaf, dat alcohol gevaarlijk en zeer verslavend is. Dat is dan ook de reden dat ik zei dat de leeftijd voor verkoop van mij omhoog mag
Nee die zei Lulletje.quote:
De controle en gevolgen moeten dan worden aangepastquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar ik kan ook aan alcohol komen. Als de leeftijd omhoog gaat wordt dat echt niet moeilijker, komen er gewoon meer handelaren.
Misschien. Ik vind 16 nog best jong eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah 16 is opzich wel prima. ik denk dat de leeftijd omhoog gooien alleen maar voor nog meer problemen met minderjarige drinkers gaat zorgen. Of in ieder geval 16+ers.
Jij gunt mij gewoon geen drankquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
De controle en gevolgen moeten dan worden aangepast
je ex was dan ook een drankverslaafde teef van wat ik er van gelezen hebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ze zei lul en een heleboel scheldwoorden
Ik zou in alle eerlijkheid willen dat het niet zo'n gewoonte in mijn leven wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij gunt mij gewoon geen drank
En zelf op je kamer met een biertje zitten.
Ja, ik mis haarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je ex was dan ook een drankverslaafde teef van wat ik er van gelezen heb
Ja wat dacht je dan? Dat ze het volgend jaar in de Jamin-schappen gooide?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is dit waarom is LSD een harddrug
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan? Dat ze het volgend jaar in de Jamin-schappen gooide?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat dacht je dan? Dat ze het volgend jaar in de Jamin-schappen gooide?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat LSD relatief veilig was.
Trusten junkquote:
Neem nog een biertje voor je gaat slapenquote:
Is ongezond, ik drink geen alcoholquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem nog een biertje voor je gaat slapen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is ongezond, ik drink geen alcohol
Nog niet. Houden zo!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is ongezond, ik drink geen alcohol
Daar lijkt het inderdaad op tenzij Ro-ald er ook nog isquote:
Heb je nog plannen voor morgen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op tenzij Ro-ald er ook nog is
Sporten, misschien even naar de kapperquote:
Sneeuwen? Dafuqquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sporten, misschien even naar de kapperals ik er zin in heb
![]()
Het ging volgens mij ook weer sneeuwen
Uhu, en weer vriezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sneeuwen? Dafuq
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel sneeuw en regen
Inderdaad. Ik heb echt zin in lekker lente weer eigenlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, en weer vriezenecht alsof we het nog niet genoeg hebben gehad
Precies. Word je stuk vrolijker van in ieder geval dan van dit koude weerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb echt zin in lekker lente weer eigenlijk
Zeker weten. Ik kan niet wachten tot het zover isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Word je stuk vrolijker van in ieder geval dan van dit koude weer
En dan zul je zien dat de zomer ook meteen weer extreem wordt, met hittegolven en zulksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik kan niet wachten tot het zover is
Daar moet ik niet aan denken. Kan niet goed tegen heel warm weer namelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat de zomer ook meteen weer extreem wordt, met hittegolven en zulks
Ik zoek ook meestal wel de schaduw op jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik niet aan denken. Kan niet goed tegen heel warm weer namelijk![]()
![]()
Nou ja, we zien het wel. Kunnen er toch niets aan doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zoek ook meestal wel de schaduw op ja
Trustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen![]()
Welterusten Fok-it
zozo toe maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs zit alweer in de trein
brave jongenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sof heeft me overgehaald om niet de eerste twee uur te skippen
zo moeilijk is dat niet tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:40 schreef msacras het volgende:
Jullie blijven allemaal zo lang wakker aan post tijden in de SC te zien lol, hoe houden jullie het vol. (He dat rijmt ook nog eens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |