Wut gaan jullie mij gestoorde fokker noemen, ik pik dit nietquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zag ik al toen hij sof probeerde te hosselen
Dankjequote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut gaan jullie mij gestoorde fokker noemen, ik pik dit niet![]()
![]()
Hoe moet ik nou slapen, huilend op de grond in foetushouding in een hoekje?![]()
Ohquote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut gaan jullie mij gestoorde fokker noemen, ik pik dit niet![]()
![]()
Hoe moet ik nou slapen, huilend op de grond in foetushouding in een hoekje?![]()
Pleasequote:Op maandag 18 februari 2013 23:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus Sof is zo erg, dat je wel gek moet zijn om haar te willen hosselen? Is dat wat je probeert te zeggen?
Je quote de verkeerde manquote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed dat je voor me opkomt pizza, jij bent er ook in zware tijden voor mij![]()
Zelfs al ben je 120kgquote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed dat je voor me opkomt pizza, jij bent er ook in zware tijden voor mij![]()
Klopt, maar dit gaat ook niet om sofquote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon flauw, ik bedoel supersof is hartstikke aardig imo
over wie dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt, maar dit gaat ook niet om sof
Was zo bedoeld.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde man
truequote:Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wel, maar voel me niet schuldig omdat ik weet dat het waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |