Nice!! Wie is de artist?quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
Holy shit... de level of detail is echt sick!!
[ afbeelding ]
Ejaculerende bloemen. Nice!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Echt? Ik zit daar komende maanden in de buurt dus ik heb ze even opgezocht, maar ik kan dit werk niet vinden op hun site of Facebook... Ze zijn wel erg goed in black&gray portraits/horror werkquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Big Street tattoo (Örnsköldsvik, Sweden)
Klein beginnen, altijd goed. Wat voor stijl?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:49 schreef Jajong het volgende:
Dinsdag een tekenafspraak voor een full-sleeve bij Rob Deut.. Wordt mn eerste, spannend
Go hard or go home. In Marquesan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Klein beginnen, altijd goed. Wat voor stijl?
Nopequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Kitlerrr het volgende:
Hoi mensen,
ik heb geen tattooshop in de buurt. Kan iemand een schatting maken van hoeveel deze tattoo ongeveer zal gaan kosten? Het is op een voet en ongeveer dezelfde grootte als afgebeeld.
http://media-cache-ec5.pi(...)5043b83fb07afb93.jpg
nope..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Kitlerrr het volgende:
Hoi mensen,
ik heb geen tattooshop in de buurt. Kan iemand een schatting maken van hoeveel deze tattoo ongeveer zal gaan kosten? Het is op een voet en ongeveer dezelfde grootte als afgebeeld.
ZO. Dat is aardig wat geld. Wel een mooie tattoo trouwens!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
nope..
maar mijn was 180
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:10 schreef Kitlerrr het volgende:
Hoi mensen,
Dat dacht ikquote:
nee 12 maart pas. moest minimaal 6 weken tussen zitten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:28 schreef AppleMartini het volgende:
Vicky is dat witte nog bijgewerkt? Hoe gaat het er nu mee?
dankje! Ben er erg blij meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
ZO. Dat is aardig wat geld. Wel een mooie tattoo trouwens!
Jazeker!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
Bijgewerkt in photoshop is het eerste waar ik aan dacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een genezen (volgens mij) nog best felle kleuren, dat is wat mij opvalt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Bijgewerkt in photoshop is het eerste waar ik aan dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |