hahahaquote:
Is het nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kom op, je moet hem nageven dat de TT geweldig is.
Nee vind het alleen irritant dat hij zo ontiegelijk loopt te hunten en dan met een uitgekauwde TT komtquote:
achja ben nu blij met deze kleur dus wil het zo houden alleen die blonde uitgroei valt op een gegeven moment zo op, dat is wat minderquote:
Was grapjequote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Dientje____!
Mijn kickboksleraar is een lekker ding, ga je een keer mee promi?
Na 4x kennen we hem welquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kom op, je moet hem nageven dat de TT geweldig is.
Als er lekkere dingen zijn altijdquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Dientje____!
Mijn kickboksleraar is een lekker ding, ga je een keer mee promi?
Ja dat is wel een nadeelquote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
achja ben nu blij met deze kleur dus wil het zo houden alleen die blonde uitgroei valt op een gegeven moment zo op, dat is wat minder
En taex danquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als er lekkere dingen zijn altijd
quote:
Hij is deels Iraans, normaal val ik daar niet op, maar hem zou ik toch zeker 10/10 raken als hij van mijn leeftijd wasquote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als er lekkere dingen zijn altijd
nee hamer drinkt alleen fristiquote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
halve liter wat?
je opgespaarde cum?
nee sletquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh mag kijken ook al niet meer tegenwoordig
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij mag mij ook wel knippen hoor
Hertog jan was het geloof ikquote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
halve liter wat?
je opgespaarde cum?
Ga dan niet hunten, ik had wel een goeie TT namelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
Topic ging nergens over, anders had ik wel een goeie TT verzonnen
Kate is het enige mooie blonde meisje dat er isquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
Vind Adriana, Kate Upton etc veel mooier.
wat ben jij nou weer voor man.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Beach het volgende:
Kate Upton haar figuur is echt een rechthoek
zou niet raken
een man met smaakquote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor man.
Ik zou mezelf wel rakenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef Beach het volgende:
Kate Upton haar figuur is echt een rechthoek
zou niet raken
Maar je bent al geraakt door een lesbian las ik.quote:
Jij kan een goede omschrijving van supersof doenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms heb je van die meisjes, weinig tot geen make-up, maar toch superknapp. Maar ze zijn superlief, nul kapsones
Eerst Pizza gisteren, nu jijquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij kan een goede omschrijving van supersof doen
jepquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms heb je van die meisjes, weinig tot geen make-up, maar toch superknapp. Maar ze zijn superlief, nul kapsones
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst Pizza gisteren, nu jij
Is echt erg daarquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso moet ik een keer naar Staphorst gaan gewoon om te kijken hoe het daar nou echt is.
Als daar een station is, doen we de meet daar?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Ro-ald het volgende:
Sowieso moet ik een keer naar Staphorst gaan gewoon om te kijken hoe het daar nou echt is.
Iedereen tochquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerst Pizza gisteren, nu jij
Wat jou beste uitkomt en zo snel mogelijk toch :$:$:$quote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar en wanneer mag ik je knippen?
Vibrator.quote:
Oh ja, zekerquote:
Ja, letterlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar je bent al geraakt door een lesbian las ik.
geylquote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vibrator.
[..]
Oh ja, zeker
[..]
Ja, letterlijk
Oké ik wacht nu op je :Squote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat jou beste uitkomt en zo snel mogelijk toch :$:$:$
Neuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee alleen paard en wagenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als daar een station is, doen we de meet daar?
Zouden die streng gelovige leuk vinden jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als daar een station is, doen we de meet daar?
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeuhIk kan niet stoppen, het is een obsessie voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
666quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga daar van de zomer heen met mijn slipknot shirts
Ik stop zodra je komtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen blijft lekker van prom afquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen wil prom raken
Ik niet, want ik ben bang voor taexiquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen wil prom raken
met een knuppel?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen wil prom raken
Ik doe het gratisquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Tot zo, ik zal mijn geld heul niet vergeten hoor
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik stop zodra je komtokeokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Pffff, ga ik wel iemand anders hosselenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Iedereen blijft lekker van prom af
Zo zal je het kunnen stellenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pffff, ga ik wel iemand anders hosselen
[..]
Zo zal je het kunnen stellen
door het bod nog welquote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
Door het woud en door het bod gaan wij naar oma toe!!!
Over de bergen en door het woud*quote:Op maandag 18 februari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
Door het woud en door het bos gaan wij naar oma toe!!!
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij moest het en deed het niet omdat hij het wilde
hey, waar was je de laatste dagen man?quote:
Echt die discussie gaat nergens overquote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt O-M-G
Dan moet ik maar weer je haar vervelen
2 nachtjes slapenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Echt die discussie gaat nergens over![]()
Ja inderdaad, kom maar
Laatste dag, eneuh ja ik had leven enzo. Gisterenavond een feestje, vandaag met vrienden naar A'dam geweest xdquote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey, waar was je de laatste dagen man?
terusten.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik duik mn nest in
Tot morgen schatjes![]()
Nee ik ben bezig een meisje te hosselen die ik echt kenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Ro-ald, heb je Kimberliedje nou al gehosseld?
Ik kom er zo aanquote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik duik mn nest in
Tot morgen schatjes![]()
Incest is verboden in NL.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ben bezig een meisje te hosselen die ik echt ken
OMG JERquote:
Steek dan een nieuwe op.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
nippen van een joint die net uit is gegaan
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Incest is verboden in NL.
trustennnnquote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik duik mn nest in
Tot morgen schatjes![]()
Trustequote:Op maandag 18 februari 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik duik mn nest in
Tot morgen schatjes![]()
FEESTJEquote:
Ohh leuk, want ik vind Kimberliedje maar niks(al boeit mijn mening jou vrij weinig denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ik ben bezig een meisje te hosselen die ik echt ken
omdat jij er bent. Ik heb je gemistquote:
Dat denkenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh leuk, want ik vind Kimberliedje maar niks(al boeit mijn mening jou vrij weinig denk ik)
Heb ik zojuist gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat denken
Je mag best je mening geven hoor.
tsssquote:
ik jou ook hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat jij er bent. Ik heb je gemist
hallon magnetronquote:
Oké topquote:Op maandag 18 februari 2013 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben echt niet meer t boos ofzo h
morgen ben ik er wel weer denk ik, morgen nog nix afgesproken ik maak wel tijdquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké top
Nou, ik vind haar niks, dus ga maar 't meisje hossen die je irl kent
Doei JRRY
Ja het gaat best goedquote:Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké top
Nou, ik vind haar niks, dus ga maar 't meisje hossen die je irl kent
Doei JRRY
Ja ga zelf hosselen danquote:Op maandag 18 februari 2013 23:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Roro
Oh wacht, heb ik verzonnen
Nee dat is dan ook weer onnodigquote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
bedankt ik kom wel lekker nooit meer terug
Trustenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
Ik ga alvast van FOK!trusten, nog even TC en FB kijken dan langzaam naar bed rollen
Welterusten schatquote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
Ik ga alvast van FOK!trusten, nog even TC en FB kijken dan langzaam naar bed rollen
Ik hossel niet op FOK!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ga zelf hosselen dan
Vertel eens wat over haar danquote:
Terwijl ik jouw haar fixxxxie?quote:
elkaar likken?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
omgik keek even of mn kat in de stoel lag. En zie ik opeens beide katten samen in de stoel
![]()
![]()
ik wil pics van schattigheidquote:Op maandag 18 februari 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
omgik keek even of mn kat in de stoel lag. En zie ik opeens beide katten samen in de stoel
![]()
![]()
Soms doen ze dat. Maar dan krijgen ze altijd ruzie en dan rennen ze weg achter elkaar aan.quote:
Even kijken of ik het erop kan krijgen. Want ze zijn zwart dus dan zie je het niet goedquote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil pics van schattigheid
En van een flits worden ze niet charmanterquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Even kijken of ik het erop kan krijgen. Want ze zijn zwart dus dan zie je het niet goed
Die game is wederzijds. Als je niet speelt kan je ook niet gehosseld worden johquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nooit gedaan, Fokkers hosselen mij.
Anders laat ik je wel foto zien in dm als het lukt met mobiel.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hossel niet op FOK!
[..]
Vertel eens wat over haar dan
[..]
Terwijl ik jouw haar fixxxxie?
Inderdaad weleens geprobeerd ja, volgens mij staat er nog steeds een date geplandquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
misschien zoeken ze dan een donker plekje opquote:Op maandag 18 februari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Soms doen ze dat. Maar dan krijgen ze altijd ruzie en dan rennen ze weg achter elkaar aan.
beetje problemen met je ego nu jaquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goedquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Anders laat ik je wel foto zien in dm als het lukt met mobiel.
Oke ik heb twee foto's gemaakt. En ze zijn beide mislukt. Maar vond het zielig om er nog meer te maken met die flitsquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En van een flits worden ze niet charmanter
Nee, ik flirt gewoon veel onbewust en geven ze een verkeerde indruk, dat is anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die game is wederzijds. Als je niet speelt kan je ook niet gehosseld worden joh
wapp gewoon danquote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke ik heb twee foto's gemaakt. En ze zijn beide mislukt. Maar vond het zielig om er nog meer te maken met die flitsff kijken hoe ze op de pc zijn
tuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik flirt gewoon veel onbewust en geven ze een verkeerde indruk, dat is anders.
nee ik heb met camera gemaaktquote:
Watquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Inderdaad weleens geprobeerd ja, volgens mij staat er nog steeds een date gepland
Gespleten persoonlijkheden enzo :Squote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
beetje problemen met je ego nu ja?
Whatsappxxxxxie me dan.quote:
Wat voor een camera heb je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb met camera gemaaktheb geen flits op mijn goedkope mobiel
Dat weet ikquote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed
Maar ook als persoon, innerlijk is ook belangrijk
Ja ik had je een keer flink gehosseldquote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat
[..]
Gespleten persoonlijkheden enzo :S
[..]
Whatsappxxxxxie me dan.
Betekent alleen dat je open staat voor een potentiele boyquote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro, vind alleen de aandacht leuk, maar doe er verder niks mee
Komt door die mensen die slijmen enzoquote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat
[..]
Gespleten persoonlijkheden enzo :S
[..]
Whatsappxxxxxie me dan.
ook een goedkopequote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een camera heb je dan?
Zienzienzienquote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
ik lach me hier kapot om een foto![]()
die kat lijkt nog dikker dan in het echt. en haar hoofd![]()
Nah, te veel gezeik als ik weer met een fokker ga daten en het gaat uit enzo, heb ik echt geen zin meer inquote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betekent alleen dat je open staat voor een potentiele boy
Nogmaals, watquote:Op maandag 18 februari 2013 23:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik had je een keer flink gehosseld![]()
Volgens mij stond er achter jou nog iemand om met mij te gaan daten, en nee dat was (jammer genoeg) niet supersof
uploaden duurt langquote:
Ok dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Rossen het volgende:
Hallo. Ik ben Jeffrey (Rossen) en ik ben hier op verzoek van Ro-ald na mijn feature op BNN over Glennis Grace..
Ik haat paarden..
Aangenaam
gewoon in bij imgur.com doenquote:
hallonquote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Rossen het volgende:
Hallo. Ik ben Jeffrey (Rossen) en ik ben hier op verzoek van Ro-ald na mijn feature op BNN over Glennis Grace..
Ik haat paarden..
Aangenaam
ik doe altijd tinypicquote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon in bij imgur.com doen
Zijn we nu dan internetvrienden of hoe werkt dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
[..]
hallon
ik vind paarden ook stom
groetjens
neequote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Rossen het volgende:
[..]
Zijn we nu dan internvrienden of hoe werkt dat?
Liefe kadjesquote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
http://oi46.tinypic.com/axd8oh.jpg
omg
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Rossen het volgende:
[..]
Zijn we nu dan internetvrienden of hoe werkt dat?
Hoezo gezeik? Gewoon shit happens, move on, lijkt me? Of ben ik dan een koude kikkerquote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, te veel gezeik als ik weer met een fokker ga daten en het gaat uit enzo, heb ik echt geen zin meer in
[..]
Nogmaals, wat
Pizza
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
http://oi46.tinypic.com/axd8oh.jpg
omg
Welkom in het theater.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Rossen het volgende:
Ik haat paarden..
Aangenaam
Als ik het terug kon zoeken had ik het gedaanquote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, te veel gezeik als ik weer met een fokker ga daten en het gaat uit enzo, heb ik echt geen zin meer in
[..]
Nogmaals, wat
Pizza
In mei wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
fantastisch ja.
Ajax staat niet eerste he
Je weet wat je te doen staatquote:
Ik wil wel je eerste intervriend zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Rossen het volgende:
[..]
Roald wil in je onderbroek komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:27 schreef Rossen het volgende:
[..]
Hey hallo! (Roald zit hier naast mij te vertellen wat ik moet zeggen en hoe alles werkt..)
Halloquote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Rossen het volgende:
Ik haat paarden..
Aangenaam
Wie ben jij dan nou weer?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:27 schreef Rossen het volgende:
[..]
Hey hallo! (Roald zit hier naast mij te vertellen wat ik moet zeggen en hoe alles werkt..)
Alweer? :Squote:Op maandag 18 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Roald wil in je onderbroek komen.
Ligt er aan met welke fokker of fokster je te maken krijgt, de helft hier is gek, bedoel promi weet er ook alles van.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo gezeik? Gewoon shit happens, move on, lijkt me? Of ben ik dan een koude kikker
[..]
Alsof ik zo serieus ben op FOK!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik het terug kon zoeken had ik het gedaan
Ik ben wel serieus ik probeer hier een vrouw te vinden waar ik de rest van mijn leven mee wil delen, duh.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan met welke fokker of fokster je te maken krijgt, de helft hier is gek, bedoel promi weet er ook alles van.
Voor nu heb ik niemand nodig van fok
[..]
Alsof ik zo serieus ben op FOK!![]()
Supersof
ik heb wel ns trekker gereden, echt stoerquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
Alleen om het trekker rijden wil ik al boer worden
Leuk, groetjes aan roald en jouw moederquote:Op maandag 18 februari 2013 23:27 schreef Rossen het volgende:
[..]
Nu schrik je me nog bijna afquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan met welke fokker of fokster je te maken krijgt, de helft hier is gek, bedoel promi weet er ook alles van.
Ik heb geen moeder qqquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leuk, groetjes aan roald en jouw moeder
Daten met FOK!kersquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Supersof
De helft? Veel meer johquote:Op maandag 18 februari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Supersof
Hey, dit is heel serieus ja..quote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Rossen het volgende:
[..]
Awwquote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
http://oi50.tinypic.com/5dlbx0.jpg
lief
ja slechte kwaliteit
Kijk VA, hier een voorbeeld van een gestoorde fokkerquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus ik probeer hier een vrouw te vinden waar ik de rest van mijn leven mee wil delen, duh.
goede qualiteitquote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
lief
ja slechte kwaliteit
Zwarte katten brengen ongelukkenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
lief
ja slechte kwaliteit
Dat zag ik al toen hij sof probeerde te hosselenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk VA, hier een voorbeeld van een gestoorde fokker
Serieus, ik ken nog minstens 2 foksters die ook met een gekke fokker te maken hebben gehad.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu schrik je me nog bijna af
Deze nietquote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zwarte katten brengen ongelukken
Best goedquote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
http://sphotos-g.ak.fbcdn(...)1128_941030732_n.jpg
dit is dezelfde camera![]()
Ik zaterdag op de autoweg zonder dat ik een rijbewijs heb.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb wel ns trekker gereden, echt stoer
verbijsterend mooi hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
http://sphotos-g.ak.fbcdn(...)1128_941030732_n.jpg
dit is dezelfde camera![]()
zoheequote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zaterdag op de autoweg zonder dat ik een rijbewijs heb.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Serieus, ik ken nog minstens 2 foksters die ook met een gekke fokker te maken hebben gehad.
Het is erger dan je denkt
Dus Sof is zo erg, dat je wel gek moet zijn om haar te willen hosselen? Is dat wat je probeert te zeggen?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zag ik al toen hij sof probeerde te hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |