Dafuq??quote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bakkesaids
Mijn huisarts heeft me een gekneusde teen geknepen. Dat is wel jammer
Hij moest mn voet goed vasthouden om iets weg te lepelen, maar kneep precies op een gewrichtje. Die nu dik blauw en kloppend is.quote:
Slappe kutvoeten óf hardhandige dokter...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij moest mn voet goed vasthouden om iets weg te lepelen, maar kneep precies op een gewrichtje. Die nu dik blauw en kloppend is.
Slappe kutvoeten
Ehhh....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij moest mn voet goed vasthouden om iets weg te lepelen,
erm nerm nermquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De pizza was zeker ook gaar
WAT HEB JE OPquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yep, was gezellig, jammer dat je er niet wasHoop dat je je snel beter voelt
Ermnermnerm.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De pizza was zeker ook gaar
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef Mirjam het volgende:
ik had met kazen en parmaham en tomaatjes en rucola erm nerm nerm
sokkenmelk?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en brownies.
en sokkenmelk.
erm nerm nerm
Ja ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yep, was gezellig, jammer dat je er niet wasHoop dat je je snel beter voelt
Met kazen en tomaat en knoflook en ermnerm.quote:
* SpaceInvaders kwijltquote:Op maandag 18 februari 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar over een paar weken herkansing met de Griekmeet
Zeker een goed voornemen! Ik kan het op mijn werk helaas niet altijd doen, dus ik probeer me sinds een tijdje aan te wennen om vaker een rok of jurk naar een feestje of visite te dragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Goed voornemen: minstens een keer per week een rok of jurk dragen. Starting today!
neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
[..]
Zeker een goed voornemen! Ik kan het op mijn werk helaas niet altijd doen, dus ik probeer me sinds een tijdje aan te wennen om vaker een rok of jurk naar een feestje of visite te dragen
Enne...pic?
niemand zegt ooit dat je hakken moet dragen! Zuchtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:28 schreef Incantrix het volgende:
Het combineert alleen altijd zo lastig met mijn gympen
(In before de hakken-comments)
Ik heb ze alleen nog niet gevonden...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand zegt ooit dat je hakken moet dragen! Zuchtalleen gympen onder een mooie jurk... Er zijn zoveel hakloze alternatieven.
Het was maar een garpjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand zegt ooit dat je hakken moet dragen! Zuchtalleen gympen onder een mooie jurk... Er zijn zoveel hakloze alternatieven.
woongroep?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind van die woongroep-schoenen erg leuk, maar ik heb geen idee welke merken dat zijn en waar je ze haalt. En met mijn omschrijving hebben jullie ws ook geen idee wat ik bedoel
Bij een woongroep denk ik aan een afdeling van een bejaardenhuis...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind van die woongroep-schoenen erg leuk, maar ik heb geen idee welke merken dat zijn en waar je ze haalt. En met mijn omschrijving hebben jullie ws ook geen idee wat ik bedoel
Of zo een huis met geestelijk gehandicaptenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een woongroep denk ik aan een afdeling van een bejaardenhuis...
Ja, van die geitewollensokkentype-schoenenquote:
Nee joh, macrobiotisch verantwoord wonen! Groot huis, bijvoorbeeld een oude school en daar dan allemaal een eigen woningkje en dan gezamenlijk veganistisch eten enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een woongroep denk ik aan een afdeling van een bejaardenhuis...
Oh alle zweefteven bij elkaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee joh, macrobiotisch verantwoord wonen! Groot huis, bijvoorbeeld een oude school en daar dan allemaal een eigen woningkje en dan gezamenlijk veganistisch eten enzo
Google maar eens op 'de grote pyr' of centraal wonen ofzo
Yupquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh alle zweefteven bij elkaar
Zijn de pro longwear lipsticks matte? Ik zo er zo eentje nemen. Ik weet verder niet welke lipsticks van Mac wel of niet matte zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef Debsterr het volgende:
Ladies. Als je 1 Mac lipstick mocht uitkiezen uit de vaste collectie, welke zou dat zijn? Ik hou van matte
.
doe ff een rondje d-en-v dan heb je wel wat ideeenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja, van die geitewollensokkentype-schoenenwij hebben vrienden die in een woongroep wonen en daar heeft iedereen van die hele specifieke schoenen. Maar dat zijn natuurlijk geitewollen sokken, dus mailen doen ze niet echt aan, op fb zitten ze niet en sms is ook al zo'n ding, dus even snel vragen wat voor merken dat zijn is wat lastig
(bellen vind ik dan weer zo stom voor zo'n vraag
)
laarzen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ff voor de duidelijkheid: ik draag zelf ook geen sneakers onder een jurk omdat ik het lelijk vind. Maar dat betekent dus dat ik alleen een jurk aan kan als ik niet teveel hoef te lopen, want daar moeten dan automatisch pumps of wat dan ook onder, en die kan ik alleen aan als ik tussendoor kan zitten en niet te lang/veel hoef te lopen
In de winter prima inderdaad en heb toevallig een paar maanden terug het voor mij perfecte paar gevondenquote:
leuke wedge sandaaltjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In de winter prima inderdaad en heb toevallig een paar maanden terug het voor mij perfecte paar gevonden
Zoek nu alleen nog iets voor in de zomer
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:47 schreef Loqi het volgende:
goed nieuws voor alle keelaids dames.. ik heb er nu.. na 2 weken, bijna geen last meer van![]()
oh goeden timing welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Herkenbaarik had dat rond kerst
Oh dat scheelt idd! Ik liep al een blaffende zeehond door Antwerpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh goeden timing wel![]()
daar had ik dan weer mazzel mee, door de carnaval had ik geen vaste afspraken staan
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:55 schreef Loqi het volgende:
en dat je constant moet praten waardoor je stem ook geen rust krijgt
Ohja, whehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
doe ff een rondje d-en-v dan heb je wel wat ideeen
Mehquote:
Paracetamol! Anders dan leef ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mehhad een gesprek met uwv. Blij dat het over is, en ik denk serieus dat ik zo terug m'n nest in ga. Voel me echt kut, hoest me het ongans en auw.
over het aflopen van de uitkering, mn sollicitatieplicht en de vele hulp die ik gekregen heb van het uwv hierin (quote:
En de conclusie van het gesprek was...?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
over het aflopen van de uitkering, mn sollicitatieplicht en de vele hulp die ik gekregen heb van het uwv hierin ()
dat het uwv een kutinstantie is, dat mijn keuringsarts stom is en dat het gay is dat niemand me helpt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de conclusie van het gesprek was...?
In het begin loopbaantraject, daar kwam ook niks uit, helaas.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Maar eh, je hebt dus helemaal geen hulp of begeleiding gehad sinds je ontslag?
Maar wat bedoel je met, daar kwam niks uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
In het begin loopbaantraject, daar kwam ook niks uit, helaas.
ik vond geen nieuwe baan, wat uiteindelijk wel het doel was.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met, daar kwam niks uit?
Ja, okee. Maar heb je er wel nuttige dingen aan overgehouden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond geen nieuwe baan, wat uiteindelijk wel het doel was.
ja, dat ik vooral mijn sollicitatieactiviteiten bij moet houden, dus dat doe ik ook maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar heb je er wel nuttige dingen aan overgehouden?
Ik heb ook in een re-integratie gezeten en ik heb ook niet direct door de re-integratie een nieuwe baan gevonden. Maar heb er wel bepaalde inzichten door gekregen die me zeker hebben geholpen daarmee.
Ja, dat wordt dan mn derde beroep ofzo. kennelijk baseren ze allemaal hun oordeel op het oordeel van de eerste keuringsarts, beetje achter elkaar staan ten koste van anderen zeg maar. Ik weet niet of ik er nog zin in heb, nut heeft het kennelijk toch allemaal nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
kun je eigenlijk nog in beroep gaan op de uitspraak van de keuringsarts?
Mja maar de keren dat ik wel dingen onderneem levert het ook niks op, ik weet nu al dat het verspilde moeite is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, je moet uit die negatieve spiraal Mir. Daar wordt het nog erger van.
Dus wat ga je nu doen? In een hoekje zitten huilen tot je dood gaat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja maar de keren dat ik wel dingen onderneem levert het ook niks op, ik weet nu al dat het verspilde moeite is.
Nee, doorgaan met leven en andere mogelijkheden zoeken om vooruit te komen. Het uwv kan wat mij betreft integraal ind e stront zakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus wat ga je nu doen? In een hoekje zitten huilen tot je dood gaat?
Ja dat breng ik een beetje cru maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Probeer je lot in eigen handen te houden
Okee, da's een prima instellingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, doorgaan met leven en andere mogelijkheden zoeken om vooruit te komen. Het uwv kan wat mij betreft integraal ind e stront zakken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, da's een prima instelling
Ja maar wil je zelf wel nog eens langs?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
MIJN JURK IS AL BINNEN ermahgerd!
Of ik een doorpasafspraak wilde maken!
Ik moet nog tien kilo afvallen en schoenen kopen, vrouw!
Peheheh cots...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie dat CotS ook weer actief is
Edit - godsamme, 52 kilo afgevallen in minder dan een jaar zonder dat ze morbide obees was, dat kind is knettergek
Ik heb dat gewoon gevraagdquote:
Daaromquote:
Ik ga er rekening mee houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DaaromVriendin is 6 (!1!1! ) keer gaan passen
![]()
Vond ik ook ietwat té veel; maar ook dat mocht gewoon
Ik ben in totaal 4 keer langs geweest: 2 keer passen; 1 keer herstellen en dan nog 1x voor de laatste herstelwerkzaamheden want bij mijn boob zat ie een halve centimeter te wijd (en ja je zag het wel... ik zei 'ah valt wel mee'; maar achteraf ben ik zeer blij dat mijn schoonmoeder me verplicht heeft om het te laten herstellen. Toen zei ze ook: De jurk is te duur om het niet te doen en op zo'n dag moet het helemaal perfect zitten!).![]()
Bij andere vriendin hadden ze de herstelwerkzaamheden gedaan toen ze de verkeerde bh aanhad... Ze is er niet mee terug gegaan en daar had ze achteraf echt spijt van. Op de trouw 'gaapte' hetEn dat was serieus het 1ste wat cif opviel; dat ie bovenin niet mooi aansloot (nee niet de boobs; maar hij zag wel dat het bij mij perfect zat en bij haar dus nét niet...)... En je staat gewoon te veel in de kijker om te denken 'ahhhh zo erg is het niet'
(even een tip van mijn kant![]()
).
Ok nu ga ik weer verder werken![]()
Of niet heul eerlijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie dat CotS ook weer actief is
Edit - godsamme, 52 kilo afgevallen in minder dan een jaar zonder dat ze morbide obees was, dat kind is knettergek
Ze is wel eerlijk denk ik. Ze ontkent niet dat ze het bereikt heeft door een jaar lang alleen groenten te eten en die zelfs nog uit te kotsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of niet heul eerlijk?![]()
Wel goeden theorie, om haar kcal te halen met alcohol
4 menu's watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik las een paar posts in het dieettopic en ik werd meteen alweer boos
Of ze zegt dat dat zo is. Als in aandacht zoeken. Die theorie dat het gewoon een vent van 1,90m met een bierbuik is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk denk ik. Ze ontkent niet dat ze het bereikt heeft door een jaar lang alleen groenten te eten en die zelfs nog uit te kotsen
ik heb foto's van haar gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze zegt dat dat zo is. Als in aandacht zoeken. Die theorie dat het gewoon een vent van 1,90m met een bierbuik is.
Wat blijft ze anders in dat topic doen?
Waar HOE wie? (nieuwsgierig is)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb foto's van haar gezienen ze is natuurlijk ziek in haar hooft, dat mag jou niet onbekend zijn.
ja, ze is soberso een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar HOE wie? (nieuwsgierig is)
En ik ben bekend met ziek in mijn hoofd zijn ja (op meerdere vlakken zelfs), maar je bent niet volslagen debiel, je weet best dat je dit soort lijsten niet in een regulier dieettopic gaat zitten posten. Dat doe je op een aidsstoornis site, danwel voor genezing danwel pro
ik moest 3x lezen totdat ik besefte dat je dus los brood op had en los een paprika. ik dacht dus paprika op broodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb mijn paprika al op en mijn brood. Nu heb ik alleen nog een saaie komkommer.
daar krijg je zo'n zompig brood vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik moest 3x lezen totdat ik besefte dat je dus los brood op had en los een paprika. ik dacht dus paprika op brood
Aioli op mijn paprika, dat vinden mijn collega's vast fantastischquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op zich zou je de paprika best kunnen beleggen als brood. Met hummus of aioli ermnerm
ja precies, daarom vond ik het zo'n rare comboquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijg je zo'n zompig brood van
Zondequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ze is soberso een aandachtshoer.
En die foto's zijn al een eeuwigheid geleden, die kan ik nooit meer terugvinden
Ah, ze zijn nu de taart al aan het goedpraten bij iemand die al anderhalve dag op dieet is. Dieettopicsquote:
Mac Viva Glam 1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef Debsterr het volgende:
Ladies. Als je 1 Mac lipstick mocht uitkiezen uit de vaste collectie, welke zou dat zijn? Ik hou van matte
.
ja. Alleen jaagt die reeks er twee topics per dag doorheenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dat figuur eigenlijk ooit gestopt met posten in gezond slank?
Ik moest lachenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je het vel niet weg purgeren?
posten inplaats van etenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja. Alleen jaagt die reeks er twee topics per dag doorheen
dancing phoebe is mijn cosmic twinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, dat topic waar ze klaagt dat ze vel over heeft en dat weg wil fitnessen:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Ze is briljantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dancing phoebe is mijn cosmic twin
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh ja, nu zijn we bij de stap zelfmedelijden beland zie ik.
We liggen op schema!
Elke dag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik merk ook dat ik prima schijt op paprika's trouwens. Dus ik eet er elke dag 1.
die van mij was gister binnen en ook in een doos iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ook ik had een grote mongolische doos voor m'n lipcote
Ik hou ook niet zo van paprika.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elke dag?Een hele rauwe paprika?
Ik moet er serieus niet aan denken
Scheelt ook wel dat ik ze niet zo lekker vind en alleen de rode in stukjes door een roerbakgerecht lekker vind maar that's it...
Ik wil dat ook meemaken, ik ga ook falen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij was gister binnen en ook in een doos idd
prima excuus lijkt mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook meemaken, ik ga ook falen!
Nee, slechten excuus?
Ja? Gezonder dan een appel en ik vind het ook lekkerderderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elke dag?Een hele rauwe paprika?
Ik moet er serieus niet aan denken
Scheelt ook wel dat ik ze niet zo lekker vind en alleen de rode in stukjes door een roerbakgerecht lekker vind maar that's it...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
prima excuus lijkt mij
en als je t niet in een doos krijgt nog keer bestellen
Je moet er ook een koddige naam voor verzinnen, net als fruithapjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
toch is het wel raar dat een appel of een baneen wel geaccepteerd wordt door het kantoorklootvolk maar dat ze op een paprika heel bizar reageren.
In dat geval lekker doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Gezonder dan een appel en ik vind het ook lekkerderder
Ik vind mezelf geen kantoorklootvolkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
toch is het wel raar dat een appel of een baneen wel geaccepteerd wordt door het kantoorklootvolk maar dat ze op een paprika heel bizar reageren.
Ik ben wel een konijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voorbeeld van sommige mensen: IK EET GEEN SLA WANT IK BEN GEEN KONIJN
gevorderde 'sommige mensen: IK EET GEEN <insert willekeurige groenten> WANT IK BEN GEEN KONIJN
IK HAD HET OOK NIET OVER JOU!!!!!!111111111111111111quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind mezelf geen kantoorklootvolk![]()
Maar het ging er mij gewoon om dat ik met moeite 3 repen weg zou krijgen, en dat liever nie te vaak doe, en jij eet er elke dag een hele weg
Dat iemand een stuk groente meeneemt om zo weg te kanen, vind ik niet vreemd. Of je nou wortels, komkommer of een paprika meeneemt, who cares. Ik zou alleen nie happy worden van die paprika
Maar worteltjes neem ik wel graag mee
En heb dus nog een appel en baneen liggen inderdaad
tips?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet er ook een koddige naam voor verzinnen, net als fruithapje
JA MAAR IK VOEL ME GEWOON SNEL AANGESPROKEN!1!!!!!1111111111111111!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IK HAD HET OOK NIET OVER JOU!!!!!!111111111111111111
Ja dit en dan heel gebiologeerd gaan zitten kijken hoe jij je groenter eetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
Poepversoepelaar?quote:
Komkommers knagen vind ik dus ook niet lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel een konijn![]()
Sla![]()
Komkommers blijven mijn favoriet trouwens
ZOOO ZOOO, ZIJN WE GEZOND BEZIG!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dit en dan heel gebiologeerd gaan zitten kijken hoe jij je groenter eet
Vooral in combinatie met het nieuwe jaar zijn de opmerkingen mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOOO ZOOO, ZIJN WE GEZOND BEZIG!!
Dat kreeg ik eerst al te horen als ik een tomaat bij me had om mijn sandwich spread mee op te leukenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOOO ZOOO, ZIJN WE GEZOND BEZIG!!
ZOOOO, GOEDE VOORNEMENS??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met het nieuwe jaar zijn de opmerkingen mooi
Mannelijke collegas met een bierbuik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOOOO, GOEDE VOORNEMENS??
ZOOOO, AAN DE LIJN???
Yehquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ZOOOO, GOEDE VOORNEMENS??
ZOOOO, AAN DE LIJN???
Dattttt, ermahgerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind komkommer wel lekker om zo te eten maar niet rechtstreeks uit de koelkast. Dat vinden mijn tanden niet fijn
Naja dat vind ik nog niet zo erg als zeiken over wat je eetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef Dwyn het volgende:
Jij hoeft toch helemaal niet af te vallen?!
ERMAHGERD BEN JE EEN KONIJN OFZOquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kreeg ik eerst al te horen als ik een tomaat bij me had om mijn sandwich spread mee op te leuken
Konijnen vinden tomaat niet zo lekker, true storyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD BEN JE EEN KONIJN OFZO
Ik at een paar jaar terug vrijwel elke dag een hele komkommer bij m'n avondeten. Zo lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Komkommers knagen vind ik dus ook niet lekker
Komkommer in plakjes op kipfilet/kaas/pindakaas whatever:![]()
![]()
Komkommer in blokjes door een salade:![]()
![]()
Los stuk komkommer als snack tussendoor:
Ehwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef Diconnected het volgende:
zure mandarijntjes eten als je net thee met honing op hebt
OMFGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een collega beweert dat ie komkommer van een paar meter afstand kan ruiken en vind stinken
Op de een of andere manier is dat nog steeds erg geaccepteerd als je wat anders in je hoofd steekt dan een boterham met kaas of een baneen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat vind ik nog niet zo erg als zeiken over wat je eet
Voorbeelden svpquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
en ik ben dan nogal geneigd om overdreven vals terug te sneren
OMG, moet er echt niet aan denkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik at een paar jaar terug vrijwel elke dag een hele komkommer bij m'n avondeten. Zo lekker![]()
Moet ik misschien weer eens oppakken, zodat ik wat minder andere troep eet
Wat een reukvermogen!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een collega beweert dat ie komkommer van een paar meter afstand kan ruiken en vind stinken
Opmerkingen over kleding/schoenen ook nog? Pfff, waar mensen zich mee bezig kunnen houden zeg..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat nog steeds erg geaccepteerd als je wat anders in je hoofd steekt dan een boterham met kaas of een baneen.
Net als opmerkingen maken over je schoenen / kleren. Ik heb me ook voorgenomen dat ik de eerstvolgende die dat doet voor irritante seksist uitmaak en dat ik daar niet van gediend ben op de werkvloer
Hoe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je kan beter een kroket dan een komkommer eten
jaquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik DOE tenminste wat aan mijn pens!
Das dan toch niet per definitie gemeen maar gewoon waar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En gaan zij dan zo van "ja maar ik kan niet afvallen want ik eet al bijna niks en ik heb zware botten en EINZ"?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mij is het mandarijnenseizoen alweer voorbij, ik vind ze al niet hachelbaar meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja
*pelt 2e mandarijn en hoopt op een betere afloop*
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:
Ah, ik snap hemquote:
mijn verwonderlijke collega eet serieus alleen wortelen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En gaan zij dan zo van "ja maar ik kan niet afvallen want ik eet al bijna niks en ik heb zware botten en EINZ"?![]()
![]()
Of ze zegt dat ze alleen op wortels eet en zuipt 's avonds 8 bier wegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn verwonderlijke collega eet serieus alleen wortelen volgens mij.
En ze valt niet af.
Maar als je 60+ bent en al jaren op wortels leeft ga je dat ook niet meer bereiken denk ik
Correctie ze leeft op kantoor alleen op wortels. Secret eaterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn verwonderlijke collega eet serieus alleen wortelen volgens mij.
En ze valt niet af.
Maar als je 60+ bent en al jaren op wortels leeft ga je dat ook niet meer bereiken denk ik
ermahgerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze zegt dat ze alleen op wortels eet en zuipt 's avonds 8 bier weg. Net als in secret eaters
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Correctie ze leeft op kantoor alleen op wortels. Secret eater
ja dit is ons laatste netje ook, ze zijn niet allemaal even lekker meerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mij is het mandarijnenseizoen alweer voorbij, ik vind ze al niet hachelbaar meer.
ik was ooit aan de lijn bij mijn vorige verwonderlijke baas en toen at ik een chocolaatje en toen heeft ze me verrot gescholden, weten jullie dat nog?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Dwyn het volgende:
Als collega's met friet/patat en dergelijk komen aanzetten, zit iedereen te smullen. Vreet je een komkommer, word je zowat uitgelachen.
Neenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was ooit aan de lijn bij mijn vorige verwonderlijke baas en toen at ik een chocolaatje en toen heeft ze me verrot gescholden, weten jullie dat nog?
ze drinkt wel velen wijn volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of ze zegt dat ze alleen op wortels eet en zuipt 's avonds 8 bier weg. Net als in secret eaters
Whut?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was ooit aan de lijn bij mijn vorige verwonderlijke baas en toen at ik een chocolaatje en toen heeft ze me verrot gescholden, weten jullie dat nog?
Waaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet meer maar ik kan het me heel goed voorstellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt echt geweldig jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
volgens mij was dat nog van voor jullie tijd. Die bazin was echt fantastisch
ik had een baas die altijd liep te schreeuwen en collega's die altijd liepen te huilen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat ik me nog kan herinneren is dat je vorige werk best kut was. Maar wat en waar en hoe weet ik niet meer
Waar werkte je dan? Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een baas die altijd liep te schreeuwen en collega's die altijd liepen te huilen.
acht vrouwen op 20m2 = error, error
zelfde bedrijf, andere afdelingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar werkte je dan? Ik weet het niet meeren wat was je functie
Oh oke, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfde bedrijf, andere afdeling
Ja !quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het harsen ook echt nodig? Of is een paar haartjes epileren ook ok?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
ermahgerd ik hars nooit mijn snor meer
Naast mijn korst heb ik ineens DRIE puisten op m'n lip
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja !Die ging zeuren omdat je geen stuk taart wilde nemen omdat je aan de lijn was; maar ook ging zeuren als je het wel deed omdat je aan de lijn was
Er was geen logica; dat wijf was altijd boos op je
![]()
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had een baas die altijd liep te schreeuwen en collega's die altijd liepen te huilen.
acht vrouwen op 20m2 = error, error
ik was zulks een pispaal!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja !Die ging zeuren omdat je geen stuk taart wilde nemen omdat je aan de lijn was; maar ook ging zeuren als je het wel deed omdat je aan de lijn was
Er was geen logica; dat wijf was altijd boos op je
![]()
waren het maar een PAAR haartjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is het harsen ook echt nodig? Of is een paar haartjes epileren ook ok?
www.bubsel.nl?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermsahgerd lakje is $2.99 maar shipping is $5
autobots?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef Dwyn het volgende:
Velen ambulances ineens zeg. Leuk om al die auto's in paniek te zien raken.
Mijne heeft er pilletjes voorquote:
autovaliumquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijne heeft er pilletjes voor
Kapperswinkelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil mijn haar ontkleuren, maar ik kan in de drogist maar één merk ontkleurder vinden. Vroeger was dat toch altijd veel meer?
Geen idee, ik ontkleur mijn haar niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is dat niet nog duurder? Deze was al 13,50.
Dat is toch niet extreem voor zo'n product?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is dat niet nog duurder? Deze was al 13,50.
Ik koop verfpakjes van 5 euroquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch niet extreem voor zo'n product?
Dom wichtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik googlede op fat pussy, what has been seen
ik wil niet van mijn bedrijfsnetwerk afgegooid worden, dus ik wacht even tot ik thuis benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zie feestboekik wil niet nog een ban
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil niet van mijn bedrijfsnetwerk afgegooid worden, dus ik wacht even tot ik thuis ben
SCHAAR, IS JIJ DAT?quote:Welkom bij KoningHandmade
Hippe betaalbare sieraden voor jong en oud en voor elke gelegenheid!
De sieraden worden handgemaakt en met hoogwaardig kwaliteit kralen gemaakt!
Elk sieraad is uniek!
Geniet!
Verzendkosten zijn gratis en onder Rembours betaling is de helft!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Spammer in LIF
[..]
SCHAAR, IS JIJ DAT?
Ik heb net al mijn kralen en zooi verkocht op marktplaatsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
Spammer in LIF
[..]
SCHAAR, IS JIJ DAT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ah, sparklz en shinezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Waar staan ze?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb deze:
[ afbeelding ]
zal ik daar nog een van kopen of deze ernaast zetten maar dan zonder wielen
[ afbeelding ]
kattenkamerquote:
ik vind dat zelf wel mooier.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
maar misschien is twee dezelfde wel mooier, bij die ander moet ik steeds bukken
Ja die mormels hebben toch hun eigen kamer enzeu!quote:
twee dezelfde? ja ik dacht dit is dezelfde serie dus past wel mooi bij elkaar maar ik gebruik nu de onderste lades al minder want bukkenquote:
Ik denk dat dat ook mooier is jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:37 schreef Sharana_LV het volgende:
maar misschien is twee dezelfde wel mooier, bij die ander moet ik steeds bukken
2 hogequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb deze:
[ afbeelding ]
zal ik daar nog een van kopen of deze ernaast zetten maar dan zonder wielen
[ afbeelding ]
dafuqquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.zalando.nl/cov(...)e-cc171c002-402.html
Flamingo
Hakken
Forum Opties | |
---|---|