Dafuq??quote:Op maandag 18 februari 2013 22:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bakkesaids
Mijn huisarts heeft me een gekneusde teen geknepen. Dat is wel jammer
Hij moest mn voet goed vasthouden om iets weg te lepelen, maar kneep precies op een gewrichtje. Die nu dik blauw en kloppend is.quote:
Slappe kutvoeten óf hardhandige dokter...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij moest mn voet goed vasthouden om iets weg te lepelen, maar kneep precies op een gewrichtje. Die nu dik blauw en kloppend is.
Slappe kutvoeten
Ehhh....quote:Op maandag 18 februari 2013 22:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hij moest mn voet goed vasthouden om iets weg te lepelen,
erm nerm nermquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De pizza was zeker ook gaar
WAT HEB JE OPquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yep, was gezellig, jammer dat je er niet wasHoop dat je je snel beter voelt
Ermnermnerm.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De pizza was zeker ook gaar
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:31 schreef Mirjam het volgende:
ik had met kazen en parmaham en tomaatjes en rucola erm nerm nerm
sokkenmelk?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en brownies.
en sokkenmelk.
erm nerm nerm
Ja ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
yep, was gezellig, jammer dat je er niet wasHoop dat je je snel beter voelt
Met kazen en tomaat en knoflook en ermnerm.quote:
* SpaceInvaders kwijltquote:Op maandag 18 februari 2013 23:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar over een paar weken herkansing met de Griekmeet
Zeker een goed voornemen! Ik kan het op mijn werk helaas niet altijd doen, dus ik probeer me sinds een tijdje aan te wennen om vaker een rok of jurk naar een feestje of visite te dragenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Goed voornemen: minstens een keer per week een rok of jurk dragen. Starting today!
neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Morning!
[..]
Zeker een goed voornemen! Ik kan het op mijn werk helaas niet altijd doen, dus ik probeer me sinds een tijdje aan te wennen om vaker een rok of jurk naar een feestje of visite te dragen
Enne...pic?
niemand zegt ooit dat je hakken moet dragen! Zuchtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:28 schreef Incantrix het volgende:
Het combineert alleen altijd zo lastig met mijn gympen
(In before de hakken-comments)
Ik heb ze alleen nog niet gevonden...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand zegt ooit dat je hakken moet dragen! Zuchtalleen gympen onder een mooie jurk... Er zijn zoveel hakloze alternatieven.
Het was maar een garpjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand zegt ooit dat je hakken moet dragen! Zuchtalleen gympen onder een mooie jurk... Er zijn zoveel hakloze alternatieven.
woongroep?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind van die woongroep-schoenen erg leuk, maar ik heb geen idee welke merken dat zijn en waar je ze haalt. En met mijn omschrijving hebben jullie ws ook geen idee wat ik bedoel
Bij een woongroep denk ik aan een afdeling van een bejaardenhuis...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind van die woongroep-schoenen erg leuk, maar ik heb geen idee welke merken dat zijn en waar je ze haalt. En met mijn omschrijving hebben jullie ws ook geen idee wat ik bedoel
Of zo een huis met geestelijk gehandicaptenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een woongroep denk ik aan een afdeling van een bejaardenhuis...
Ja, van die geitewollensokkentype-schoenenquote:
Nee joh, macrobiotisch verantwoord wonen! Groot huis, bijvoorbeeld een oude school en daar dan allemaal een eigen woningkje en dan gezamenlijk veganistisch eten enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een woongroep denk ik aan een afdeling van een bejaardenhuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |