Hoe moeilijk kan het in godsnaam zijn, het staat er in rode letters bijquote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik ? Kun jij er #264 van maken ?
sorry:( dit is mijn eerste topic:( ik ben geen forumkoning:(quote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het in godsnaam zijn, het staat er in rode letters bij![]()
![]()
Het gaat er niet om of je eerder topics hebt geopend, het gaat er om dat je de Nederlandse taal moet beheersenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
sorry:( dit is mijn eerste topic:( ik ben geen forumkoning:(
Ik geen nederlands kanquote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je eerder topics hebt geopend, het gaat er om dat je de Nederlandse taal moet beheersen
Doe eens even niet zo grumpy Tchock.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je eerder topics hebt geopend, het gaat er om dat je de Nederlandse taal moet beheersen
Wanneer is ze weer terug?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen novieten hč. Iets met jurisdictie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:09 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo grumpy Tchock.
Soms moet je gewoon ingrijpen, noviet of geen noviet.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen novieten hč. Iets met jurisdictie.
Hee acta hoe was je dagquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon ingrijpen, noviet of geen noviet.
Erik is effectieverquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon ingrijpen, noviet of geen noviet.
Dat las ik ja. Ik moest er om lachen. Volstrekt begrijpelijke reactie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Geert een nachtmerrie heeft.
Uitkeringen vanuit Nederland aan mensen in Marokko worden verlaagd. Geert blij. Bezwaarschriften worden gemaakt door een met Nederlands geld gesubsidieerd kantoor aldaar. Geert boos. Subsidie wordt stopgezet. Geert blij. Mensen uit Marokko dreigen nu weer terug naar Nederland te komen: Geert boos.
Ik denk dat Geert ondertussen overspannen is geworden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Geert een nachtmerrie heeft.
Uitkeringen vanuit Nederland aan mensen in Marokko worden verlaagd. Geert blij. Bezwaarschriften worden gemaakt door een met Nederlands geld gesubsidieerd kantoor aldaar. Geert boos. Subsidie wordt stopgezet. Geert blij. Mensen uit Marokko dreigen nu weer terug naar Nederland te komen: Geert boos.
Hij is er in ieder geval grijs van.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik denk dat Geert ondertussen overspannen is geworden.
op een oude fiets moet je het leren.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval grijs van.
Ik ook niet. Alleen een gefaald tentamen teruggekregenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oh mooi
ja ook wel, niet veel gedaan
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen een gefaald tentamen teruggekregen
dat is shitquote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen een gefaald tentamen teruggekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |