abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2013 @ 21:44:31 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123049456
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Great moms have happy kids and dirty houses... :P
  maandag 18 februari 2013 @ 21:45:01 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_123049486
Er was nog geen volgend deel?
pi_123050745
Hoi
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123053010
:O hoi & slaaplekker

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 22:44:28 ]
pi_123053317
Hoi

Mijn baby heeft sinds het banaanavontuur niet meer gepoept. :(

Nouja, ik moet eerlijk zijn: vanochtend een piepklein drolletje. Er viel bijna niks af te vegen zo compact.
pi_123060253
Kyara, wat een droppies zeg! Ik hoop dat je je meisjes voor het weekend thuis hebt.

Enfermera, klinkt goed. Ik houd de lijst van kleintjes aan voor wanneer ik wat geef. Recepten heb ik ook opperdepop voor, maar nog niet gebruikt voor deze. Verheug me op voorjaar en zomer als het fruitaanbod weer beter is. Verder is er op het i-net waarschijnlijk ook veel te vinden. Ik kookte groente gewoon zonder iets, soms deed ik een beetje gekolfde bv in. Nu ben ik begonnen wat gebakken groenten aan te bieden, valt veel meer in de smaak.

Becky, kan me voorstellen dat het bij jou geen roze wolk is en je graag weer aan het werk wilt.

Sonnetje, ja dat is dan idd erg handig. Bij mijn kleuter gaat kwa fruit zowat alles erin. Sonnetje en haar eerder avondeten geven voordat jullie aan tafel gaan?

MeNicole, wat goed.

Kz, ook niet in hele kleine stukken brood of ingeweekt?

Superfaye O+

Papillion, grote hebben we ook een tijdje ingebakerd. Fijn dat zij zo goed groeit.

Hoe oud is ze Soesa? Ik hoorde dat bij waterpocken onder een jaar ze ze nog eens kunnen krijgen. Voordeel schijnt te zijn, dat ze er ook veel minder last van hebben als ze jonger zijn.

Twinkle, hopelijk toch nog goed geslapen?

Free, ik moest om jouw opmerking lachen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123060284
A la creme met bv tinu? ;)

Sorry, zie nu pas dat ik hem dicht gooide!
pi_123060339
Nou gepureerd/ geprakt met bv idd. Had alleen nooit het idee dat de bv hielp zodat hij het beter at :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123060812
Noa heeft gewoon 6u achter elkaar geslapen, en ik ook :o

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 07:59:39 ]
pi_123060884
Hier waren de waterpokken met een maand of vijf. Hij heeft ze sindsdien niet meer gehad.

Al een paar dagen niet meer hier geweest. Met jolie gaat het echt heel goed! Ze slaapt goed de laatste dagen. Niet door maar wel gewoon slapen tussen de voedingen :)

Met mij gaat het even wat minder geloof ik. Het ontzwangeren valt me weer zwaar. Precies zoals de vorige keer, dus komt goed maar heeft tijd nodig en dat gun ik mezelf weer eens niet natuurlijk :( Maar dat is een heel ander topic.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123060889
Logi das fijn! :)
Voel je je gelijk een heel ander mens he.
pi_123060918
Es :*

Twink absoluut! :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 08:11:25 ]
pi_123060963
Wat heerlijk Logi!
pi_123061788
Es fijn dat het met je mini.veel beter gaat! Nu jij nog.. gun jezelf de tijd meid.. tis ook niet niks allemaal :*

Tinu mijn eigen slapen gaat op en af. Wellicht doordat ik zelf nauwelujks ritme heb omdat ik nu volledig thuis zit. Als Djenna 's morgens haar eerste fles op heeft gaat ze weer terug. En dat deed ik dus ook. Vanaf deze week gooi ik het over een andere boeg. Zij naar bed, ik naar beneden. Het huis was altijd al spik en span maar nu dus nog meer haha. Maar merk dat ik daardoor 's avonds wel echt moe ben, en kan saardoor beter inslapen :) .. dus dat houden we erin.

Mijn bollie is pogingen aan het doen om te rollen maar het lukt niet en dat frustreert haar haha.
pi_123062258
Ja tijd. Ik heb een ereader voor mezelf gekocht en ben nu weer aan het lezen geslagen. Heerlijk.

Jolie slaapt beter. Ik veroorzaakte zelf het probleem geloof ik. De oplossing was weer heel simpel: ik wissel na de nachtvoeding van plaats met mijn man :D Dan lig ik niet naast haar. Ze maakt namelijk van die enge geluiden alsof ze steeds spuugt en half stikt en dan bleef ik maar met haar bezig. Nu blijkt als je niks doet ze dus wel gaat slapen ondanks die geluiden.

Omdat ze op haar buik slaapt durf ik haar eigen kamer nog niet aan.
pi_123062417
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid :')

De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft :)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2013 09:46:32 ]
pi_123062540
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:45 schreef Logician het volgende:
Es logisch, heb die neiging ook.
Bij elk raar geluidje even kijken of ze niet spuugt oid :')

De co-sleeper is wel een uitkomst wat dat betreft :)
Ja een uitkomst en een drama tegelijkertijd hier :D
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:54:00 #18
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123062605
Nou inderdaad, hier dan geen co-sleeper, maar een wiegje tegen het bed aan. Zeker nu (RS-virus) hang ik de hele tijd boven de wieg... :{ ben kapot...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 19 februari 2013 @ 09:54:44 #19
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123062623
Ik lees overigens alles mee hoor, maar echt nauwelijks tijd of fut om te reageren op iedereen. :@

Es, wat bedoel jij met 'het ontzwangeren valt me zwaar?'
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123062882
Isis wat naar dat hij RS heeft. Ik weet nog dat Viktor gewoon verkouden was en ik na elke hoestbui lag te luisteren of hij wel weer verder bleef ademen. Sterkte!

Es, sterkte met ontzwangeren. Het is echt iets waar je doorheen moet he. Fijn dat je beter slaapt. Ik herken het elkaar wakker houden helemaal. Viktor maakt ook die herrie 's nachts. Soms denk ik dat hij op zijn minst zijn hele wieg heeft ondergespuugd en dan is het niets :P

V slaapt steeds vaker door. Vind ik leuk! Ik had niet verwacht dat het voor einde verlof nog zou gebeuren omdat hij om de twee uur wilde drinken steeds. Garantie tot je je ogen dicht doet natuurlijk :+
pi_123063012
O ja herkenbaar. In het begin reageerde ik op elke kik omdat ik bang was dat ze stikte. Gek werd ik ervan. op den duur wen je aan alle geluidjes. Tegenwoordig ga ik idd alleen kijken als ik een geluid niet vertrouw.. alsof ze idd alles onder gespuugd heeft ofzo. Blijkt er niks aan de hand natuurlijk maar toch. En met een buikslaper zou ik dat al helemaal hebben idd. Komt goed!

Sola fijn dat het doorslapen steeds beter gaat.

Heb mijn man net uit bed getimmerd omdat Djenna maar bleef huilen. Kwam ik op haar kamer stopte ze. Ging ik weg.. ging de sirene weer aan. Werd er effe kriebel van. En mijn man maar doodleuk door blijven pitten (late dienst). Hallo tis ook jouw kind *zucht*
pi_123063022
Wat houdt ontzwangeren eigenlijk precies in? Uit zich dat vooral fysiek, of op andere manieren? En als zich het op andere manier (ook) uit, komt dat dan (tevens) dóór de fysieke 'klachten', of heeft het een andere oorzaak? Is het meer het 'wennen' aan de nieuwe situatie?

Ik ken het namelijk niet echt. Alleen dan dat ik mijn oude figuur niet terug heb. Maar dat zal ook nog wel even duren :') :+
pi_123063059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef __Isis__ het volgende:
Ik lees overigens alles mee hoor, maar echt nauwelijks tijd of fut om te reageren op iedereen. :@

Es, wat bedoel jij met 'het ontzwangeren valt me zwaar?'
Emotioneel gezien. Lichamelijk gaat het wel. Ben erg labiel, hoofdpijn, moe, lusteloos, moeite met aanpassen aan de nieuwe situatie. En het zit nogal in mijn karakter om veel van mezelf te verwachten. Teveel, en in dit geval te snel.
pi_123063063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb mijn man net uit bed getimmerd omdat Djenna maar bleef huilen. Kwam ik op haar kamer stopte ze. Ging ik weg.. ging de sirene weer aan. Werd er effe kriebel van. En mijn man maar doodleuk door blijven pitten (late dienst). Hallo tis ook jouw kind *zucht*
Is ze dan niet gewoon wakker en wil ze spelen? Omdat ze stopt als je binnenkomt, bedoel ik.
pi_123063091
Liné ligt op der eigen kamer dus wij slapen heerlijk. Overdag slaapt ze ook in bed en dan hoor en zie ik der ook niet dus kan dat 's nachts ook.
Ze mocht vanaf vannacht "doorslapen" en heeft dat ook lekker gedaan. Om 22:30 laatste fles en vanmorgen om 06:00 werd ze weer wakker.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')