Kyara, wat een droppies zeg! Ik hoop dat je je meisjes voor het weekend thuis hebt.
Enfermera, klinkt goed. Ik houd de lijst van kleintjes aan voor wanneer ik wat geef. Recepten heb ik ook opperdepop voor, maar nog niet gebruikt voor deze. Verheug me op voorjaar en zomer als het fruitaanbod weer beter is. Verder is er op het i-net waarschijnlijk ook veel te vinden. Ik kookte groente gewoon zonder iets, soms deed ik een beetje gekolfde bv in. Nu ben ik begonnen wat gebakken groenten aan te bieden, valt veel meer in de smaak.
Becky, kan me voorstellen dat het bij jou geen roze wolk is en je graag weer aan het werk wilt.
Sonnetje, ja dat is dan idd erg handig. Bij mijn kleuter gaat kwa fruit zowat alles erin. Sonnetje en haar eerder avondeten geven voordat jullie aan tafel gaan?
MeNicole, wat goed.
Kz, ook niet in hele kleine stukken brood of ingeweekt?
Superfaye

Papillion, grote hebben we ook een tijdje ingebakerd. Fijn dat zij zo goed groeit.
Hoe oud is ze Soesa? Ik hoorde dat bij waterpocken onder een jaar ze ze nog eens kunnen krijgen. Voordeel schijnt te zijn, dat ze er ook veel minder last van hebben als ze jonger zijn.
Twinkle, hopelijk toch nog goed geslapen?
Free, ik moest om jouw opmerking lachen.