PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Gaan jullie serieus zon poep speler pricefixen ?
Dan SIF Mertens. Is veel slimmer. Nu nog in packs en op het goedkoopst.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Wat dan nog?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Je adverteert dat je coins verkoopt in de TT.quote:
Sif Mertens is uit packs toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan SIF Mertens. Is veel slimmer. Nu nog in packs en op het goedkoopst.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[..]
Je adverteert dat je coins verkoopt in de TT.
En het ergste je report me voor een ban van twee weken. Dat ik nog ongedaan heb gemaakt. + het had niet eens betrekking tot jou.
Ja precies doe gewoon SIF Mertens.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan SIF Mertens. Is veel slimmer. Nu nog in packs en op het goedkoopst.
Koop een vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Lucas 85 algemeen kopen voor 44,5m
of Oscar 85 algemeen kopen voor 20m ?
Bij mij bukken ze altijd voor me..quote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een man kan pas een goede carriere maken met een sterke vrouw op de achtergrond. Zegt men.
Mag ik je kicken?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk, alleen maar kut ballen gegeven
We kicken je ff uit de party, er kunnen maar 8 man in dus we doen alleen die met headset erinquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk, alleen maar kut ballen gegeven
Was het niet: achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw haar zakken te vullen ?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een man kan pas een goede carriere maken met een sterke vrouw op de achtergrond. Zegt men.
Ik weet het niet. Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Was het niet: achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw haar zakken te vullen ?
Was vorig potje al weg gegaanquote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
We kicken je ff uit de party, er kunnen maar 8 man in dus we doen alleen die met headset erin
Zeg nou welke ik moet kopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat je gelijk hebt
lucas natuurlijk lekker veel mee scoren en voor het dubbele verkopen #SMLENOquote:
Ik heb geen idee wat met carriere belangrijk is, ik ben een autist die zich alleen maar op FUT kan richten.quote:
zelfkennis is een belangrijke eigenschap om te hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat met carriere belangrijk is, ik ben een autist die zich alleen maar op FUT kan richten.
De prijzen van spelers verschillen nogal per dag maar zijn prijs is volgens mij gewoon hetzelfde als altijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:09 schreef DuTank het volgende:
Is Ikeme nou zo gedaald (xbox) of is het tijdelijk? Ikeme-expert; DS2?
Die is ook 50k gestegen op xbox in een weekquote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Philos het volgende:
Tijdens TOTW had ik Marchisio IF aan 60k. Nu gaat hij 160k![]()
Jezus, wat een trieste clubquote:PSV deelt zorg over arbitrage in aanloop naar Feyenoord
De KNVB werd maandagmiddag verrast door een officieel statement vanuit Eindhoven. PSV uitte in de persoon van algemeen directeur Tiny Sanders haar zorgen over de ontwikkeling van arbitrage in de Nederlandse Eredivisie. De lijstaanvoerder is duidelijk niet tevreden over het scheidsrechterlijke niveau en heeft de voetbalbond aanbevelingen gedaan.
PSV heeft ook haar zorgen uitgesproken over het aanstaande duel tegen Feyenoord in de Rotterdamse Kuip, meldt VI-journalist Thijs Sleegers.
'Voetbal is emotie en een mannelijke sport en voor beide moet ruimte zijn, zoals ook internationaal het geval is. PSV heeft de KNVB maandag op de hoogte gesteld van haar mening over afgelopen zaterdag en over noodzakelijke maatregelen in het algemeen', zo valt te lezen in een klein persbericht op de officiële website van PSV.
Potje van net ging best lekker toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Aangezien vandaag 95% mislukt stop ik er maar mee
Jouw Pro is ook behoorlijk poep nog dus daarom zijn veel passes niet optimaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Aangezien vandaag 95% mislukt stop ik er maar mee
Ja aan het einde redelijk, daarvoor was het ook prutquote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Potje van net ging best lekker toch?
Ja het gaat echt slecht vandaagquote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja aan het einde redelijk, daarvoor was het ook prut![]()
Maar die Pelle zet ik niet meer 1 op 1 met de keeper, verdomme![]()
True, enige nadeel is dat ik bijna niet kan "trainen" zonder met jullie mee te doen. Bij andere wedstrijden krijg ik namelijk nooit de balquote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jouw Pro is ook behoorlijk poep nog dus daarom zijn veel passes niet optimaal.
De prijzen zullen wel verschillen ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Zhano het volgende:
Ikeme is op PS3 niet echt een #SMLENO speler volgens mij
je kan die upgrades kopen in de EASFC store, dan ben je al op 79 ongeveerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, enige nadeel is dat ik bijna niet kan "trainen" zonder met jullie mee te doen. Bij andere wedstrijden krijg ik namelijk nooit de bal
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het gaat echt slecht vandaag
Ik beloof je bij deze dat ik volgend potje er 2 inschiet
Oh, nice. Morgen eens kijken, thanksquote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan die upgrades kopen in de EASFC store, dan ben je al op 79 ongeveer
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef DannyDeko het volgende:
Silver 451 spits anyone? Dus niet een debiel die neit de 16 in durft te gaan.
Mlapaquote:
Ik kom in het bronze toernooi ook bijna alleen nog maar de snelste Engelse bronze teams tegen maar met mijn nieuwe team kan ik daar ook makkelijk van winnenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook geen divisies meer spelen, wat een sneuneuzen kom je daar tegen
Wel 1 lieve tegenstander gehad die niet sweaty speelde en gevarieerd speelde.
Hij stuurde ook een bericht dat ik de eerste normale tegenstander sinds een tijd was
Ik voel iets opbloeien in mijn onderbroek
Jezusquote:
Ik heb geen paceteams omdat ik het dan niet leuk vindquote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom in het bronze toernooi ook bijna alleen nog maar de snelste Engelse bronze teams tegen maar met mijn nieuwe team kan ik daar ook makkelijk van winnen
Ik had vanochtend een tegenstander die me echt continu onder druk zette. Hij had uiteindelijk ook echt 19 schoten op doel ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook geen divisies meer spelen, wat een sneuneuzen kom je daar tegen
Wel 1 lieve tegenstander gehad die niet sweaty speelde en gevarieerd speelde.
Hij stuurde ook een bericht dat ik de eerste normale tegenstander sinds een tijd was
Ik voel iets opbloeien in mijn onderbroek
Ik werd 2x echt geowned. Dan zeg ik het ook dat hij goed was en verdiend heeft gewonnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tegenstander die me echt continu onder druk zette. Hij had uiteindelijk ook echt 19 schoten op doel ofzoNeuer pakte echt alles
Ik won met 2-1. Een smerige counter en een normale aanval, toen ik even op zijn helft mocht komen.
Ik stuurde hem gelijk een bericht dat het niet terecht was en hij me gewoon pwnde
Daarom ben ik begonnen met toernooien.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
gedegradeerd
Zo win je divisie 1 4/5 keer op rij, daarna 20 punten ipv 21, daarna degraderen.
leuk spel.
Corners zijn overpowered. In de CL 1000 corners, 14 doelpunten. In FIFA13 is het andersomquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd 2x echt geowned. Dan zeg ik het ook dat hij goed was en verdiend heeft gewonnen.
Paar keer was echt BS dat ik verloor. Vooral door corners krijg ik heel erg veel tegen.
ik kreeg vandaag ook leuke goal uit een corner tegen. Slechte corner, keeper kan hem vangen, maar mannetje bij de eerste paal gaat vrolijk voor de keeper staan en de keeper tikt hem in eigen doelquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd 2x echt geowned. Dan zeg ik het ook dat hij goed was en verdiend heeft gewonnen.
Paar keer was echt BS dat ik verloor. Vooral door corners krijg ik heel erg veel tegen.
als ik dat soort dingen meer dan 3x in een wedstrijd heb, dan leg ik m'n controller meer, zeker als tegenstander gaat ssshhh'enquote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag ook leuke goal uit een corner tegen. Slechte corner, keeper kan hem vangen, maar mannetje bij de eerste paal gaat vrolijk voor de keeper staan en de keeper tikt hem in eigen doel
Als de tegenstander sshhh gaat doen is het aan.. ik snap ook niet waarom EA dat erin houdt. Ik ben altijd sportief, jammer genoeg zijn veel tegenstanders dat nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen meer dan 3x in een wedstrijd heb, dan leg ik m'n controller meer, zeker als tegenstander gaat ssshhh'en
ik doe het soms per ongeluk, maar dan wil ik een of andere celebration doen alleen dat faalt danquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als de tegenstander sshhh gaat doen is het aan.. ik snap ook niet waarom EA dat erin houdt. Ik ben altijd sportief, jammer genoeg zijn veel tegenstanders dat niet
Als ik 3 goals achtersta dan ga ik iets anders doen. Als het 1-0 is dan ga ik try hard mode en rape ik hemquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als de tegenstander sshhh gaat doen is het aan.. ik snap ook niet waarom EA dat erin houdt. Ik ben altijd sportief, jammer genoeg zijn veel tegenstanders dat niet
Je daardoor laten opfokkenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vertonghen wordt aangespeeld en schiet in de draai perfect raak. Telt dat ook?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen meer dan 3x in een wedstrijd heb, dan leg ik m'n controller meer, zeker als tegenstander gaat ssshhh'en
Meestal druk ik gewoon door zonder een celebration.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik doe het soms per ongeluk, maar dan wil ik een of andere celebration doen alleen dat faalt dan
De laatste tijd zijn jouw posts irritanter dan shhhquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je daardoor laten opfokken
Wordt IRL ook gewoon vaak gebruikt.
hoe kan dat dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meestal druk ik gewoon door zonder een celebration.
I CANT HEAR YOUUUUUUUUquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
De laatste tijd zijn jouw posts irritanter dan shhh
De laatste tijd ben jij irritanter dan zijn posts.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook, ik skip ook de filmpjes altijd.quote:
zelfde, af en toe een buiging na een mooie goalquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De laatste tijd ben jij irritanter dan zijn posts.VERDOMME WORD IK WEER IN DE MALING GENOMEN TERWIJL IK ALLEEN MEE LEES WAAR IS DIT NOU VOOR NODIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En dat met zon pen0r.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
IF Balotelli staat ook al iets van 7 wedstrijden droog bij mij
Als ik iemand wil irriteren spreek ik of post ik iets op FOK! .quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Zhano het volgende:
Als ik iemand wil irriteren ren ik al zwaaiend met den linker arm naar de middellijn
24 wedstrijden, 25 goalsquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
IF Balotelli staat ook al iets van 7 wedstrijden droog bij mij
11 wedstrijden 6 goalsquote:
deze standaard, of die ene gekke duik dat je op je zij neerkomtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
Alleen als iemand sssh doet met Balotelli maakt het mij niet uit omdat dat zijn standaard celebration is
True.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik iemand wil irriteren spreek ik of post ik iets op FOK! .
Nou dat valt ook tegen voor zo'n prijsquote:
Crouch!!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
deze standaard, of die ene gekke duik dat je op je zij neerkomt
de dooie zalmquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
deze standaard, of die ene gekke duik dat je op je zij neerkomt
Hij is wel heel goed maar als ik rage dan raak ik geen knikkerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat valt ook tegen voor zo'n prijs
Hij is sowieso nuttig, alles wat hij mist, schiet een ander erin of ik leg 'm af.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat valt ook tegen voor zo'n prijs
Daar wordt ik niet bang van hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is sowieso nuttig, alles wat hij mist, schiet een ander erin of ik leg 'm af.
In dit team heb ik 'm, echt baasachtig. Alleen jammer dat mensen gelijk bang worden en op ultra-defensive gaan
http://www.futhead.com/fifa/squads/5713917/
wie heeft die in godsnaam uitgevonden?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de dooie zalm
ik doe meestal drogba slide
wat moet ik verbeteren, zodat je wel bang wordt?quote:
Eto'o..quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat moet ik verbeteren, zodat je wel bang wordt?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Robinho is als LF wel heel goedquote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
En deze teams spelen kut
[ afbeelding ]
Andere team kan even niet met puush omdat puush gay doet maar die speelt ook kut
DM?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rest mag hier niet
quote:
Lamela IF is shit haha.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
Dit is het andere kut team
[ afbeelding ]
Ga ook voor dit:quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Rodriguez is niet goed genoeg om je hele spel aan op te hangen. Zet Falcao in de spits en Muriel op Camquote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En SHEEP1 is zeker je team met Adam Maher he, vieze discriminateur!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Op RM sowieso. RF schijnt ie wel baas te zijn.quote:
Op RM ja daar is hij echt drama.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op RM sowieso. RF schijnt ie wel baas te zijn.
HAHA XDquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
En SHEEP1 is zeker je team met Adam Maher he, vieze discriminateur!!!
Hij is niet de dissonantquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rodriguez is niet goed genoeg om je hele spel aan op te hangen. Zet Falcao in de spits en Muriel op CamOf Ibarbo
Muriel is goed manquote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHA XD
[..]
Hij is niet de dissonant
Muriel, De Rossi, Giovinco, Lamela en de verdediging zijn poep
Guarin is wel een baas, zijn schotquote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Muriel is goed manDe rest viel me ook heel erg tegen idd.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146979703quote:Op maandag 18 februari 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guarin is wel een baas, zijn schot [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker attribute kaartjes op je silvers
Dat is net als zeggen beter je condoom omdoen om een vent te palen dan ze weg te gooien als ze bijna verlopenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Philos het volgende:
[..]
beter ze op je spelers gooien dan ze discarden, toch?
Dat komt me bekend voor.. vorig jaar deed iemand toch ook +10 kaarten op zijn wissels?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker attribute kaartjes op je silvers
toen kon dat nogquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor.. vorig jaar deed iemand toch ook +10 kaarten op zijn wissels?
Dat deed ik op Balotelli motm en als je hem dan inbracht als wissel had hij dat kaartje de wedstrijd daarna nogquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor.. vorig jaar deed iemand toch ook +10 kaarten op zijn wissels?
Bronzen attribute kaartjes gebruiken ipv ze te moeten discarden, waar maken jullie zich toch zorgen over?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is net als zeggen beter je condoom omdoen om een vent te palen dan ze weg te gooien als ze bijna verlopen
Je kan ze toch beter discarden.. overigens merk ik het in-game toch bijna nooit.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef Philos het volgende:
[..]
Bronzen attribute kaartjes gebruiken ipv ze te moeten discarden, waar maken jullie zich toch zorgen over?
Precies een clubje ouwe wijven.
Voor die 6 coins of hoeveel zijn het er moet je het niet doen. Overigens de eerste keer dat ik dit doe. Maar na heel die commotie hier vast ook de laatste keer.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan ze toch beter discarden.. overigens merk ik het in-game toch bijna nooit.
Waarom Kakuta..doe dan Grenier, Karaboue of UP Ben Yedderquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga ook voor dit:
[ afbeelding ]
boeiend joh, kijk, ik open nooit (meer) packs, maar ik quicksellde ze gewoon, tenzij het van die All-att kaartjes warenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Philos het volgende:
[..]
Voor die 6 coins of hoeveel zijn het er moet je het niet doen. Overigens de eerste keer dat ik dit doe. Maar na heel die commotie hier vast ook de laatste keer.
JIZZ ALL OVER MY PANTSquote:
Gewoon doen, niet luisteren naar die gefrustreerde pubers.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:25 schreef Philos het volgende:
[..]
Voor die 6 coins of hoeveel zijn het er moet je het niet doen. Overigens de eerste keer dat ik dit doe. Maar na heel die commotie hier vast ook de laatste keer.
Wat heeft Grenier wat Kakuta niet heeft dan? Behalve een betere passing. Karaboue zat ik zelf ook aan te denken ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom Kakuta..doe dan Grenier, Karaboue of UP Ben Yedder
Dit moet wel een troll zijn.. toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet luisteren naar die gefrustreerde pubers.
Weet ik eigenlijk ook niet..moet er nog meespelen, maar hij leek me altijd wel een baas, maar te traag als wide CAM in 4-2-2-2. Daarom heb ik toen Karaboue genomen. Die heeft helaas brakke skillmoves, maar is verder wel erg goed. Scoorde veel, goed met beide benen. In jouw formatie lijkt UP Ben Yedder me wel de beste optie eigenlijk, maar die is nog flink prijzig.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat heeft Grenier wat Kakuta niet heeft dan? Behalve een betere passing. Karaboue zat ik zelf ook aan te denken ja.
Nee, waarom mag je die dingen niet gebruiken?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit moet wel een troll zijn.. toch?
Waarom zou je die dingen gebruiken? Of beter gezegd, waarom zitten ze uberhaupt in het spel?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, waarom mag je die dingen niet gebruiken?
Met o.a. een Apam of is die al verkocht?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:38 schreef DuTank het volgende:
Zo, 9k minder dan vanochtend, maar wel een volle trade pile voor in de plaats
hahaha nee, volgens mij niet.. Zit je me te checkenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je die dingen gebruiken? Of beter gezegd, waarom zitten ze uberhaupt in het spel?
[..]
Met o.a. een Apam of is die al verkocht?
quote:
Ja, ik kom jouw kaarten steeds vaker tegen op de marktquote:Op maandag 18 februari 2013 23:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha nee, volgens mij niet.. Zit je me te checken
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik kom jouw kaarten steeds vaker tegen op de markt
Yeeeeeeeequote:
Omdat ze maar voor 3 coins discarden. Trainen hoort erbij!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je die dingen gebruiken? Of beter gezegd, waarom zitten ze uberhaupt in het spel?
[..]
Met o.a. een Apam of is die al verkocht?
Geld teveel of wat jonguh?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef Rijst het volgende:
ik ben trouwens in London. Arsenal gaat niet meer door dus we gaan naar Chelsea
#kutlevenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef Rijst het volgende:
Chelsea vs?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:46 schreef Rijst het volgende:
Bijna net zo hard getrapt als die tackle van hem op de enkels van zijn tegenstander eerder die wedstrijdquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna net zo hard getrapt als die tackle van hem op de enkels van zijn tegenstander eerder die wedstrijd
Vrienden maar ze kennen ook een paar mensen die hier wonen dus we zijn met een groep of 10. Achja ik vind het opzich niet zo erg om naar Chelsea te gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sparta praag? Dat is niet echt geweldig om te zien denk ik![]()
Met wie ben je daar?
Ik ben blij dat we weer vrienden zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon doen, niet luisteren naar die gefrustreerde pubers.
dat jullie nerdjes allemaal geen leven hebbe en hier 24 uur per dag zitte kan ik niks aan doenquote:
zegt de manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat jullie nerdjes allemaal geen leven hebbe en hier 24 uur per dag zitte kan ik niks aan doen
Hahaha dat is een goeiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat jullie nerdjes allemaal geen leven hebbe en hier 24 uur per dag zitte kan ik niks aan doen
Ja die ziet er idd goed uit. Maar die prijs.. Hopen op dat iemand een foutje maakt en m er goedkoop op zetquote:Op maandag 18 februari 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk ook niet..moet er nog meespelen, maar hij leek me altijd wel een baas, maar te traag als wide CAM in 4-2-2-2. Daarom heb ik toen Karaboue genomen. Die heeft helaas brakke skillmoves, maar is verder wel erg goed. Scoorde veel, goed met beide benen. In jouw formatie lijkt UP Ben Yedder me wel de beste optie eigenlijk, maar die is nog flink prijzig.
[ afbeelding ]
quote:
Whats app kwam hij al voorbij. Gewoon sociaal dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prijs zal wel als een gek droppen, zeker met pace onder 80, maar wel echt geniale stats verder..ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja die ziet er idd goed uit. Maar die prijs.. Hopen op dat iemand een foutje maakt en m er goedkoop op zet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo vlak voordat mijn internet uitvalt heb ik toch nog een mooie deal gepakt: UP Reid voor 700. Daarna miste ik een van Rhijn (niet de UP maar de oude) voor 650, heeft iemand hier die gekocht?
quote:
En dan vind je dat stuk van PSV zielig? Dat zou je dan ook moeten aanspreken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
Derksen over het scheidsrechterskorps
Nee, ik vind het achterlijk om het zo in de media te brengen, kort voor zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan vind je dat stuk van PSV zielig? Dat zou je dan ook moeten aanspreken.
Tis altijd kort voor een wedstrijd, en nu was het actueelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik vind het achterlijk om het zo in de media te brengen, kort voor zo'n wedstrijd.
Ajax deed begin dit seizoen precies hetzelfde toen ze naar de Kuip moesten.
Precies voor een belangrijke wedstrijd. Je kan er donder op zeggen dat er iets in het nadeel van PSV gaat gebeuren zondag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis altijd kort voor een wedstrijd, en nu was het actueel
Dat is dan toch mooi voor jullie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Precies voor een belangrijke wedstrijd. Je kan er donder op zeggen dat er iets in het nadeel van PSV gaat gebeuren zondag.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is dan toch mooi voor jullie?
Kutventquote:
Jan is een baasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt zo geweldig hoe die interviewer met een opmerking hem compleet kan opnaaien.
Fabregas op CMquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Road to division one op een nieuw account.
Dat Spaanse team lijkt me echt geniaal spelen, maar een combinatie van die twee lijkt me dodelijker. IF Konko en IF Sissoko ipv Pereira en Fabregas.
Lijkt mij ook niet ideaal, maar ga het toch proberen. Tot en met divisie 2 zal het geen problemen opleveren denk ik, daarna zal ik door de wat slimmere/betere tegenstanders overlopen worden.quote:
Alonso?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet ideaal, maar ga het toch proberen. Tot en met divisie 2 zal het geen problemen opleveren denk ik, daarna zal ik door de wat slimmere/betere tegenstanders overlopen worden.
Wie zou ik anders kunnen gebruiken?
Die is nog trager, en zal ook achter de feiten aan lopen. Enig pluspuntje is dat hij verdedigend wel een stuk sterker is.quote:
Anders misschien IF busquets, is ook traag maar wel groot+verdedigend sterk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die is nog trager, en zal ook achter de feiten aan lopen. Enig pluspuntje is dat hij verdedigend wel een stuk sterker is.
De Marcos. Gebruik ik zelf ook in BBVA 451 team. Speelt super fijn! Beetje de Ramires van de BBVAquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet ideaal, maar ga het toch proberen. Tot en met divisie 2 zal het geen problemen opleveren denk ik, daarna zal ik door de wat slimmere/betere tegenstanders overlopen worden.
Wie zou ik anders kunnen gebruiken?
Road to division 1 met zulke teams...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Road to division one op een nieuw account.
Dat Spaanse team lijkt me echt geniaal spelen, maar een combinatie van die twee lijkt me dodelijker. IF Konko en IF Sissoko ipv Pereira en Fabregas.
Die onthoud ik evenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Anders misschien IF busquets, is ook traag maar wel groot+verdedigend sterk.
De Marcos kende ik nog niet, lijkt op een type Sissoko/Diabyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De Marcos. Gebruik ik zelf ook in BBVA 451 team. Speelt super fijn! Beetje de Ramires van de BBVA
Heb ik de eerste keer al gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 01:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Road to division 1 met zulke teams...
Begin dan ook gewoon from scratch.
ASSAMOAHquote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:00 schreef Philos het volgende:
Hoe is NIF LM Asamoah?
[ afbeelding ]
Boateng![]()
![]()
![]()
En heeft er iemand eventueel origineler spitsenduo voor mij? Hoewel deze twee echt wel fucking baas zijn...
Altidore IF en Bony IFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 02:00 schreef Philos het volgende:
Hoe is NIF LM Asamoah?
[ afbeelding ]
Boateng![]()
![]()
![]()
En heeft er iemand eventueel origineler spitsenduo voor mij? Hoewel deze twee echt wel fucking baas zijn...
-350kquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe hoog of laag staan jullie verhoudingsgewijs met trading?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5863059/quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb je wel veel zieke teams/spelers zeker?
Niet veel boeiends dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:55 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5863059/
jammer genoeg alleen deze. Maar heb een keer een 250k pack opening gedaan voor if messi (86) maar niet eens één speler boven de 20k waard gekregen..
jawel maar zoals ik zei die pack opening en mijn verslaafdheid aan pakjes kopen.. tegenwoordig veel minder maar als ik er vroeger 1 opende, ging dat snel door tot me geld op wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet veel boeiends dus
Hoe kom je in godsnaam aan zo'n verlies, of handel je niet?
Verkapte zie mij eens stoer winnen met een goedkoop team postquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meurning.
Speel ik gisterenavond nog een paar potjes met mijn 2e account met een goedkoop flutteam (waarde 5k bij elkaar ofzo). Win ik van een gast, afgetekend. Krijg ik naderhand een berichtje van hem: hij kan al mijn spelers verdubbelen, 1000 coins per speler
Weet niet hoe hij het denkt te doen, maar ik heb maar geantwoord dat het nutteloos is om spelers met een waarde van gemiddeld 400 coins te verdubbelen voor tegen de kosten van 1000 coins per speler
Niet nodig, iedereen hier weet al lang hoe goed ik benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Verkapte zie mij eens stoer winnen met een goedkoop team post
Als ik jou was zou ik je baan opzeggen en fulltime Fifa spelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet nodig, iedereen hier weet al lang hoe goed ik ben
Nah. Fulltime FIFA spelen levert te weinig opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je baan opzeggen en fulltime Fifa spelen.
Moet je alleen nog wel even je wijf overtuigen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah. Fulltime FIFA spelen levert te weinig op
Overigens is er een periode geweest dat ik zo ongeveer hele dagen FIFA speelde: mijn vorige werkgever (een van de big four, consultancy) had een week of 5 geen klus voor me. Zat ik thuis terwijl ik gewoon doorbetaald kreeg. 3x raden wat je dan zo ongeveer een hele dag doet. Ik kan je vertellen: onderaan de streep wordt je daar echt niet gelukkiger van
Een dag of 2 valt nog mee, maar na anderhalve week wel. Ik ben echt geen pro, maar na die periode was ik echt ineens wel een stuk beter in FIFA dan daarvoor...ineens konden mijn vrienden niet meer van me winnen (best grappig). Je redenering klopt wel voor een deel: je zet dat ding 's ochtends aan, en als je een paar potjes wint ga je gemakzuchtig en lui spelen, en lukt het ineens allemaal niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:31 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Na een dag of 2 ben je dat toch he-le-maal zat man![]()
Daarbij ga ik, maar waarschijnlijk ben jij zo waanzinnig pro dat je daar geen last van hebt hoe langer ik speel des te kutter spelen.
Top 50 is wel nice hoor, daar kun je weliswaar niet je baan mee opzeggen maar je kunt er in de weekenden wel lekker mee bijverdienenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een dag of 2 valt nog mee, maar na anderhalve week wel. Ik ben echt geen pro, maar na die periode was ik echt ineens wel een stuk beter in FIFA dan daarvoor...ineens konden mijn vrienden niet meer van me winnen (best grappig). Je redenering klopt wel voor een deel: je zet dat ding 's ochtends aan, en als je een paar potjes wint ga je gemakzuchtig en lui spelen, en lukt het ineens allemaal niet meer
Hoogste wat ik toen heb bereikt was geloof ik top-50 van NL ofzo...maar dat was FIFA10 of 11.
Btw: ben met mijn 2e account gewoon weer in div5 begonnen (en zet nu in 2). In div3 en 4 kom je soms best aardige teams tegen, maar die gasten die achter de knoppen zitten kunnen er vaak he-le-maal niks van
Da's inderdaad wel erg veelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen leven verder daar niet van maar 5 weken elke dag spelen ....
Zou best kunnen...maar juist in het weekend had ik andere prioriteitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Top 50 is wel nice hoor, daar kun je weliswaar niet je baan mee opzeggen maar je kunt er in de weekenden wel lekker mee bijverdienen
Hoeveel wedstrijden heb je dan wel niet gespeeld? En wat is je ratio?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen leven verder daar niet van maar 5 weken elke dag spelen ....
Iets van 1300 matches en 781 wins 152 draws en de rest verloren. Weet niet waar dat staat maar verlies ook echt gewoon genoeg hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heb je dan wel niet gespeeld? En wat is je ratio?
Ga naar leaderboard, klik op een vriend (maakt niet uit welke), en druk dan op "compare". Mijn ratio die daar staat is 417-30-183. Ik speel meestal ook middenmoot div1, wordt in 30/40% van de keren kampioen schat ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Iets van 1300 matches en 781 wins 152 draws en de rest verloren. Weet niet waar dat staat maar verlies ook echt gewoon genoeg hoorSpeel middenmoot division 1 normaliter geeneens kampioen of zo.
Goldcups vind ik juist best makkelijk om te winnen. Het kan een keer tegen zitten met de loting, maar die win ik meestal wel, ook geregeld met silverteams dat toernooi gewonnen. Ik vind juist divisions irritant, met al die irritante zwaar overpowerde paceteamsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:46 schreef Aldo-MC het volgende:
En die toernooien lijken ook veel moeilijk dan competitie of niet. Goldcup winnen lukt dat jou met enige regelmaat?
Het is nog triester zelfs, 1200 wedstrijden dat is dus 240 uur dus 10 dagen non stop spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga naar leaderboard, klik op een vriend (maakt niet uit welke), en druk dan op "compare". Mijn ratio die daar staat is 417-30-183. Ik speel meestal ook middenmoot div1, wordt in 30/40% van de keren kampioen schat ik.
[..]
Goldcups vind ik juist best makkelijk om te winnen. Het kan een keer tegen zitten met de loting, maar die win ik meestal wel, ook geregeld met silverteams dat toernooi gewonnen. Ik vind juist divisions irritant, met al die irritante zwaar overpowerde paceteams
Ga je diep schamenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het is nog triester zelfs, 1200 wedstrijden dat is dus 240 uur dus 10 dagen non stop spelen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook echt zo'n pacehoer hoorMijn Duitse team met Eswein, Sam, Schürle win ik het meeste mee . Wel chill als je die toernooitjes kan winnen, krijg je dan ook een goldpack mee of alleen weer punten?
Nice! Vanavond even opzoeken.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef Rijst het volgende:
Dumbfoundead nieuwe album is uit. Gratisssss. Misschien leuk voor Tim en lindgren enzo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:46 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe hoog of laag staan jullie verhoudingsgewijs met trading?
Oeps...er zat ook nog een kit van Kaizer Chiefs in die ik bijna over het hoofd had gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wtf!
Open ik een silverpack (2,5k). Zit daar nog zo'n gratis silverpack in. En vervolgens open ik die, zit daar een gouden Rodriguez in (oke, discard value).... maar ook ene Niang van AC Milan
Value for coins
Dan maar even afwachten tot dat cashflows genereertquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, heb mooi wat geld in een projectje zitten
Koop jij er eentje, doe ik die andere 2 wel ff. Alleen moeten er niet te veel bij komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:42 schreef over_hedge het volgende:
Er staan maar 3 if neymars op de ps3 markt
Gister stonden er een aantal meer. dus ik wacht ffquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop jij er eentje, doe ik die andere 2 wel ff. Alleen moeten er niet te veel bij komen.
SIF Cazorla in mijn andere team is ook prima inderdaad, maar Costa is koning FK'squote:
Zlatan heeft een kut aanloopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ronaldinho heeft een irritante aanloop
Guarin schiet ze ook nogal vreemd.
Meen je dat serieus? Balotelli mag bij mij altijd achteraan de rij aansluiten als het om vrije trappen nemen gaatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zlatan heeft een kut aanloop
Lavezzi en Balotelli kunnen ook wel goeie FK's nemen.
Van 30 meter is Balo wel chill.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Balotelli mag bij mij altijd achteraan de rij aansluiten als het om vrije trappen nemen gaat
Zou kunnen, dan nog probeer ik altijd te curven.quote:
Die Bennat UP heeft beste Freekick stats zag ik bij Nepethezquote:
Iwan weet niet hoe hij iemand uit Breda moet noemen, volgens Mathijs is het De homo's uit Breda en ik dacht Bredanaar. Geef jij eens uitsluitsel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan nog probeer ik altijd te curven.
Zie nu dat het niet Tino Costa is, maar Alberto Costa.
Linkje van die posts?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iwan weet niet hoe hij iemand uit Breda moet noemen, volgens Mathijs is het De homo's uit Breda en ik dacht Bredanaar. Geef jij eens uitsluitsel.
Xbox Party, daar is waar alles gebeurd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkje van die posts?
Mij maakt het niet uit, geef het beestje gewoon een naam. Vaak zingen we gewoon mee: "Wij zijn de homo's jaja..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |