PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Gaan jullie serieus zon poep speler pricefixen ?
Dan SIF Mertens. Is veel slimmer. Nu nog in packs en op het goedkoopst.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Wat dan nog?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
Je adverteert dat je coins verkoopt in de TT.quote:
Sif Mertens is uit packs toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan SIF Mertens. Is veel slimmer. Nu nog in packs en op het goedkoopst.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef quer het volgende:
[..]
Je adverteert dat je coins verkoopt in de TT.
En het ergste je report me voor een ban van twee weken. Dat ik nog ongedaan heb gemaakt. + het had niet eens betrekking tot jou.
Ja precies doe gewoon SIF Mertens.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan SIF Mertens. Is veel slimmer. Nu nog in packs en op het goedkoopst.
Koop een vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Lucas 85 algemeen kopen voor 44,5m
of Oscar 85 algemeen kopen voor 20m ?
Bij mij bukken ze altijd voor me..quote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een man kan pas een goede carriere maken met een sterke vrouw op de achtergrond. Zegt men.
Mag ik je kicken?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk, alleen maar kut ballen gegeven
We kicken je ff uit de party, er kunnen maar 8 man in dus we doen alleen die met headset erinquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk, alleen maar kut ballen gegeven
Was het niet: achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw haar zakken te vullen ?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een man kan pas een goede carriere maken met een sterke vrouw op de achtergrond. Zegt men.
Ik weet het niet. Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Was het niet: achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw haar zakken te vullen ?
Was vorig potje al weg gegaanquote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
We kicken je ff uit de party, er kunnen maar 8 man in dus we doen alleen die met headset erin
Zeg nou welke ik moet kopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik denk dat je gelijk hebt
lucas natuurlijk lekker veel mee scoren en voor het dubbele verkopen #SMLENOquote:
Ik heb geen idee wat met carriere belangrijk is, ik ben een autist die zich alleen maar op FUT kan richten.quote:
zelfkennis is een belangrijke eigenschap om te hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat met carriere belangrijk is, ik ben een autist die zich alleen maar op FUT kan richten.
De prijzen van spelers verschillen nogal per dag maar zijn prijs is volgens mij gewoon hetzelfde als altijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:09 schreef DuTank het volgende:
Is Ikeme nou zo gedaald (xbox) of is het tijdelijk? Ikeme-expert; DS2?
Die is ook 50k gestegen op xbox in een weekquote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Philos het volgende:
Tijdens TOTW had ik Marchisio IF aan 60k. Nu gaat hij 160k![]()
Jezus, wat een trieste clubquote:PSV deelt zorg over arbitrage in aanloop naar Feyenoord
De KNVB werd maandagmiddag verrast door een officieel statement vanuit Eindhoven. PSV uitte in de persoon van algemeen directeur Tiny Sanders haar zorgen over de ontwikkeling van arbitrage in de Nederlandse Eredivisie. De lijstaanvoerder is duidelijk niet tevreden over het scheidsrechterlijke niveau en heeft de voetbalbond aanbevelingen gedaan.
PSV heeft ook haar zorgen uitgesproken over het aanstaande duel tegen Feyenoord in de Rotterdamse Kuip, meldt VI-journalist Thijs Sleegers.
'Voetbal is emotie en een mannelijke sport en voor beide moet ruimte zijn, zoals ook internationaal het geval is. PSV heeft de KNVB maandag op de hoogte gesteld van haar mening over afgelopen zaterdag en over noodzakelijke maatregelen in het algemeen', zo valt te lezen in een klein persbericht op de officiële website van PSV.
Potje van net ging best lekker toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Aangezien vandaag 95% mislukt stop ik er maar mee
Jouw Pro is ook behoorlijk poep nog dus daarom zijn veel passes niet optimaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Aangezien vandaag 95% mislukt stop ik er maar mee
Ja aan het einde redelijk, daarvoor was het ook prutquote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Potje van net ging best lekker toch?
Ja het gaat echt slecht vandaagquote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja aan het einde redelijk, daarvoor was het ook prut![]()
Maar die Pelle zet ik niet meer 1 op 1 met de keeper, verdomme![]()
True, enige nadeel is dat ik bijna niet kan "trainen" zonder met jullie mee te doen. Bij andere wedstrijden krijg ik namelijk nooit de balquote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jouw Pro is ook behoorlijk poep nog dus daarom zijn veel passes niet optimaal.
De prijzen zullen wel verschillen ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef Zhano het volgende:
Ikeme is op PS3 niet echt een #SMLENO speler volgens mij
je kan die upgrades kopen in de EASFC store, dan ben je al op 79 ongeveerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
True, enige nadeel is dat ik bijna niet kan "trainen" zonder met jullie mee te doen. Bij andere wedstrijden krijg ik namelijk nooit de bal
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het gaat echt slecht vandaag
Ik beloof je bij deze dat ik volgend potje er 2 inschiet
Oh, nice. Morgen eens kijken, thanksquote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan die upgrades kopen in de EASFC store, dan ben je al op 79 ongeveer
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:20 schreef DannyDeko het volgende:
Silver 451 spits anyone? Dus niet een debiel die neit de 16 in durft te gaan.
Mlapaquote:
Ik kom in het bronze toernooi ook bijna alleen nog maar de snelste Engelse bronze teams tegen maar met mijn nieuwe team kan ik daar ook makkelijk van winnenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook geen divisies meer spelen, wat een sneuneuzen kom je daar tegen
Wel 1 lieve tegenstander gehad die niet sweaty speelde en gevarieerd speelde.
Hij stuurde ook een bericht dat ik de eerste normale tegenstander sinds een tijd was
Ik voel iets opbloeien in mijn onderbroek
Jezusquote:
Ik heb geen paceteams omdat ik het dan niet leuk vindquote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kom in het bronze toernooi ook bijna alleen nog maar de snelste Engelse bronze teams tegen maar met mijn nieuwe team kan ik daar ook makkelijk van winnen
Ik had vanochtend een tegenstander die me echt continu onder druk zette. Hij had uiteindelijk ook echt 19 schoten op doel ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook geen divisies meer spelen, wat een sneuneuzen kom je daar tegen
Wel 1 lieve tegenstander gehad die niet sweaty speelde en gevarieerd speelde.
Hij stuurde ook een bericht dat ik de eerste normale tegenstander sinds een tijd was
Ik voel iets opbloeien in mijn onderbroek
Ik werd 2x echt geowned. Dan zeg ik het ook dat hij goed was en verdiend heeft gewonnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een tegenstander die me echt continu onder druk zette. Hij had uiteindelijk ook echt 19 schoten op doel ofzoNeuer pakte echt alles
Ik won met 2-1. Een smerige counter en een normale aanval, toen ik even op zijn helft mocht komen.
Ik stuurde hem gelijk een bericht dat het niet terecht was en hij me gewoon pwnde
Daarom ben ik begonnen met toernooien.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
gedegradeerd
Zo win je divisie 1 4/5 keer op rij, daarna 20 punten ipv 21, daarna degraderen.
leuk spel.
Corners zijn overpowered. In de CL 1000 corners, 14 doelpunten. In FIFA13 is het andersomquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd 2x echt geowned. Dan zeg ik het ook dat hij goed was en verdiend heeft gewonnen.
Paar keer was echt BS dat ik verloor. Vooral door corners krijg ik heel erg veel tegen.
ik kreeg vandaag ook leuke goal uit een corner tegen. Slechte corner, keeper kan hem vangen, maar mannetje bij de eerste paal gaat vrolijk voor de keeper staan en de keeper tikt hem in eigen doelquote:Op maandag 18 februari 2013 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik werd 2x echt geowned. Dan zeg ik het ook dat hij goed was en verdiend heeft gewonnen.
Paar keer was echt BS dat ik verloor. Vooral door corners krijg ik heel erg veel tegen.
als ik dat soort dingen meer dan 3x in een wedstrijd heb, dan leg ik m'n controller meer, zeker als tegenstander gaat ssshhh'enquote:Op maandag 18 februari 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag ook leuke goal uit een corner tegen. Slechte corner, keeper kan hem vangen, maar mannetje bij de eerste paal gaat vrolijk voor de keeper staan en de keeper tikt hem in eigen doel
Als de tegenstander sshhh gaat doen is het aan.. ik snap ook niet waarom EA dat erin houdt. Ik ben altijd sportief, jammer genoeg zijn veel tegenstanders dat nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen meer dan 3x in een wedstrijd heb, dan leg ik m'n controller meer, zeker als tegenstander gaat ssshhh'en
ik doe het soms per ongeluk, maar dan wil ik een of andere celebration doen alleen dat faalt danquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als de tegenstander sshhh gaat doen is het aan.. ik snap ook niet waarom EA dat erin houdt. Ik ben altijd sportief, jammer genoeg zijn veel tegenstanders dat niet
Als ik 3 goals achtersta dan ga ik iets anders doen. Als het 1-0 is dan ga ik try hard mode en rape ik hemquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als de tegenstander sshhh gaat doen is het aan.. ik snap ook niet waarom EA dat erin houdt. Ik ben altijd sportief, jammer genoeg zijn veel tegenstanders dat niet
Je daardoor laten opfokkenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vertonghen wordt aangespeeld en schiet in de draai perfect raak. Telt dat ook?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
als ik dat soort dingen meer dan 3x in een wedstrijd heb, dan leg ik m'n controller meer, zeker als tegenstander gaat ssshhh'en
Meestal druk ik gewoon door zonder een celebration.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik doe het soms per ongeluk, maar dan wil ik een of andere celebration doen alleen dat faalt dan
De laatste tijd zijn jouw posts irritanter dan shhhquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je daardoor laten opfokken
Wordt IRL ook gewoon vaak gebruikt.
hoe kan dat dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meestal druk ik gewoon door zonder een celebration.
I CANT HEAR YOUUUUUUUUquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
De laatste tijd zijn jouw posts irritanter dan shhh
De laatste tijd ben jij irritanter dan zijn posts.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook, ik skip ook de filmpjes altijd.quote:
zelfde, af en toe een buiging na een mooie goalquote:Op maandag 18 februari 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De laatste tijd ben jij irritanter dan zijn posts.VERDOMME WORD IK WEER IN DE MALING GENOMEN TERWIJL IK ALLEEN MEE LEES WAAR IS DIT NOU VOOR NODIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En dat met zon pen0r.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
IF Balotelli staat ook al iets van 7 wedstrijden droog bij mij
Als ik iemand wil irriteren spreek ik of post ik iets op FOK! .quote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef Zhano het volgende:
Als ik iemand wil irriteren ren ik al zwaaiend met den linker arm naar de middellijn
24 wedstrijden, 25 goalsquote:Op maandag 18 februari 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
IF Balotelli staat ook al iets van 7 wedstrijden droog bij mij
11 wedstrijden 6 goalsquote:
deze standaard, of die ene gekke duik dat je op je zij neerkomtquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
Alleen als iemand sssh doet met Balotelli maakt het mij niet uit omdat dat zijn standaard celebration is
True.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik iemand wil irriteren spreek ik of post ik iets op FOK! .
Nou dat valt ook tegen voor zo'n prijsquote:
Crouch!!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
deze standaard, of die ene gekke duik dat je op je zij neerkomt
de dooie zalmquote:Op maandag 18 februari 2013 22:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
deze standaard, of die ene gekke duik dat je op je zij neerkomt
Hij is wel heel goed maar als ik rage dan raak ik geen knikkerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat valt ook tegen voor zo'n prijs
Hij is sowieso nuttig, alles wat hij mist, schiet een ander erin of ik leg 'm af.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat valt ook tegen voor zo'n prijs
Daar wordt ik niet bang van hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hij is sowieso nuttig, alles wat hij mist, schiet een ander erin of ik leg 'm af.
In dit team heb ik 'm, echt baasachtig. Alleen jammer dat mensen gelijk bang worden en op ultra-defensive gaan
http://www.futhead.com/fifa/squads/5713917/
wie heeft die in godsnaam uitgevonden?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de dooie zalm
ik doe meestal drogba slide
wat moet ik verbeteren, zodat je wel bang wordt?quote:
Eto'o..quote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat moet ik verbeteren, zodat je wel bang wordt?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Robinho is als LF wel heel goedquote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef vandermar het volgende:
En deze teams spelen kut
[ afbeelding ]
Andere team kan even niet met puush omdat puush gay doet maar die speelt ook kut
DM?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rest mag hier niet
quote:
Lamela IF is shit haha.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
Dit is het andere kut team
[ afbeelding ]
Ga ook voor dit:quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Rodriguez is niet goed genoeg om je hele spel aan op te hangen. Zet Falcao in de spits en Muriel op Camquote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
En SHEEP1 is zeker je team met Adam Maher he, vieze discriminateur!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Op RM sowieso. RF schijnt ie wel baas te zijn.quote:
Op RM ja daar is hij echt drama.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op RM sowieso. RF schijnt ie wel baas te zijn.
HAHA XDquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
En SHEEP1 is zeker je team met Adam Maher he, vieze discriminateur!!!
Hij is niet de dissonantquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rodriguez is niet goed genoeg om je hele spel aan op te hangen. Zet Falcao in de spits en Muriel op CamOf Ibarbo
Muriel is goed manquote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHA XD
[..]
Hij is niet de dissonant
Muriel, De Rossi, Giovinco, Lamela en de verdediging zijn poep
Guarin is wel een baas, zijn schotquote:Op maandag 18 februari 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Muriel is goed manDe rest viel me ook heel erg tegen idd.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/146979703quote:Op maandag 18 februari 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guarin is wel een baas, zijn schot [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker attribute kaartjes op je silvers
Dat is net als zeggen beter je condoom omdoen om een vent te palen dan ze weg te gooien als ze bijna verlopenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Philos het volgende:
[..]
beter ze op je spelers gooien dan ze discarden, toch?
Dat komt me bekend voor.. vorig jaar deed iemand toch ook +10 kaarten op zijn wissels?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker attribute kaartjes op je silvers
toen kon dat nogquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor.. vorig jaar deed iemand toch ook +10 kaarten op zijn wissels?
Dat deed ik op Balotelli motm en als je hem dan inbracht als wissel had hij dat kaartje de wedstrijd daarna nogquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voor.. vorig jaar deed iemand toch ook +10 kaarten op zijn wissels?
Bronzen attribute kaartjes gebruiken ipv ze te moeten discarden, waar maken jullie zich toch zorgen over?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is net als zeggen beter je condoom omdoen om een vent te palen dan ze weg te gooien als ze bijna verlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |