quote:
Jaaaaaaa, mijn adoptiebeebsquote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef Lutte het volgende:
En ik ben Kally's daughter from another mother
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik scrollde langs en het eerste wat ik zag was een alienbuik waarbij de tieten de ogen zijn.
En lief zijn hè?quote:
Jij bent lang konijn, en ons taalwondertjequote:
Hoe oud issiequote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Kally het volgende:
Whehe, jongste is druk met action man, that's a first
Vind ik goed!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent lang konijn, en ons taalwondertje
8 en de oudste 11, ik ben al oudquote:
vergeet Alain Clark en Adele nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik goed!
Nog wat namen: Anita Meyer, Twarres, Kirsten Dunst, Lucille Werner.
Wer bistooooo?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik goed!
Nog wat namen: Anita Meyer, Twarres, Kirsten Dunst, Lucille Werner.
In denk dat het wel meevalt hoor...met een beetje geluk ben je nog jonger dan ikquote:
Ikke 39quote:Op maandag 18 februari 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
In denk dat het wel meevalt hoor...met een beetje geluk ben je nog jonger dan ik
quote:
quote:
oh hihi een edit. Ik vind Coldplay overigens wel erg prettigquote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, onder de don'ts!!! Met Coldplay en Kane.
Ik word jonger geschat, daar doe ik het voorquote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ok toch niet...ik ben 33.
Maar in het makeup topic van LIF is gisteren bepaald dat het leven pas bij 30 begint
Helemaal eensquote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]ok toch niet...ik ben 33.
Maar in het makeup topic van LIF is gisteren bepaald dat het leven pas bij 30 begint
firma Sok op het Hoofdquote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat dat maar duidelijk is.Wil niet de firma Sok op het Hoofd aan de deur.
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh hihi een edit. Ik vind Coldplay overigens wel erg prettig
Wij houden van Adelequote:Op maandag 18 februari 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Adele eigenlijk wel![]()
Maar aangezien iemand dan een wanstaltige muzieksmaak moet hebben offer ik me wel op.
Ik heb toch nog geen reputatie op te houden
quote:
Dan probeer ik er nog eentje in de hoop dat ik niet het topic wordt uitgegooid:quote:Op maandag 18 februari 2013 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we van Adele geen breekpunt maken. Dus.
MYY GODD! Nu moet ik me inhouden.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan probeer ik er nog eentje in de hoop dat ik niet het topic wordt uitgegooid:
James Blunt
![]()
Maar ook andere dingen hoor
Sinds hij Simone, you're getting older zong, moet hij wegquote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
James Blunt
![]()
Prima muziekquote:Op maandag 18 februari 2013 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
James Blunt
![]()
Hierbij mijn poging om het een beetje goed te krijgen:quote:Op maandag 18 februari 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima muziek
Voor als je knetterhard gedumpt bent danMaar dan doet het ook wel z'n werk!
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hierbij mijn poging om het een beetje goed te krijgen:
Michael Jackson
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hierbij mijn poging om het een beetje goed te krijgen:
Michael Jackson
Ik ookquote:
Ik ben net een ratelslang, ik val van achter aan. Hoe dat fysisch mogelijk is weet ik even niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:07 schreef Kally het volgende:
Lutte heeft weer een wordfeud slachtoffer
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh mijn god loop jij nu zomaar Wordfeud te hebben zonder dat ik het weet?
Zie mijn naamquote:
Van de week had ik dit...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vindt je nog even niet Kal!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
Oke, ik heb weer wordfeud, siepie08, dus Lut en Uccie
Zonder de 08 sorryquote:
Ja je zegt het net in DMquote:
het is siepiequote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de week had ik dit...Veul mensen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
ik zal mn mond maar houdenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh mijn god loop jij nu zomaar Wordfeud te hebben zonder dat ik het weet?
dit is tevens gelijk mijn nieuwe topscore voor 1 woordquote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik heb na 1 woord al verloren van MissJ
Meneer Govert Harmsen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
In het eerste seizoen van GTST zit een man met Geert Wilders kapsel
Frank begon ooit met een woord van ruim 700 puntenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik heb na 1 woord al verloren van MissJ
Jezusquote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Frank begon ooit met een woord van ruim 700 punten
Aha, seizoen 1, aflevering 126.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, een of andere Emiel
[ afbeelding ]
Ik ben blij als ik 3 letterwoorden dkan leggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
zo dan! Dan was mijn woord net van 202 punten helemaal niksquote:Op maandag 18 februari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee.. ik zit bij aflevering 83 ergensquote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, seizoen 1, aflevering 126.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik 3 letterwoorden dkan leggen.
Nee, die screencap!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik zit bij aflevering 83 ergens
Ik heb bewijs:quote:
Kusje voor jou en Laysaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb bewijs:
Vanaf 1 minuut zit ie te bellen.
Nee.
Je kijkt het eerste seizoenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
In het eerste seizoen van GTST zit een man met Geert Wilders kapsel
Nee johquote:
Klopt. Je kon alleen betalen met Google Wallet, maar omdat dat te lastig was voor sommige haakten er een hoop mensen af. Tegelijkertijd werd Facebook chat voor iedereen (ook zonder account) opengesteld, waardoor de concurrentie te groot werd en ze het maar helemaal hebben teruggedraaid.quote:
Welles, jij bent stiekem model ik weet het zekerquote:
Nee meiquote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Je kon alleen betalen met Google Wallet, maar omdat dat te lastig was voor sommige haakten er een hoop mensen af. Tegelijkertijd werd Facebook chat voor iedereen (ook zonder account) opengesteld, waardoor de concurrentie te groot werd en ze het maar helemaal hebben teruggedraaid.
Als het goed is met een jaar?
Dit wordt de revivalquote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef iBenny het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Wordfeud nog zo populair was
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welles, jij bent stiekem model ik weet het zeker
Iedereen hier gebruikt toch die cheat zooi! IK ZIE HET WEL!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef iBenny het volgende:
Door onsquote:
Ik ben al lang blij, mijn sociale leven stond op de tochtquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw. Tegen die tijd wordt het weer verlengd
Daarom was ik toentertijd gestopt. Sommige maakten het wel heel duidelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen hier gebruikt toch die cheat zooi! IK ZIE HET WEL!
Nah... dan hadden we er gewoon voor gezorgd dat hij het wel gewoon weer deedquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij, mijn sociale leven stond op de tocht
Ik ook. Gaan van die uilskuikens ineens woorden leggen die ze niet eens snappen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom was ik toentertijd gestopt. Sommige maakten het wel heel duidelijk
Ik was al aan het hyperventilerenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... dan hadden we er gewoon voor gezorgd dat hij het wel gewoon weer deed
Hier hetzelfdequote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Soms probeer ik wat en wordt het geaccepteerd![]()
Overigens weet elke Z, Y en Q mij wel te vinden
Het enige wat het nodig had was een drammende puber.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef iBenny het volgende:
Dus datquote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook. Gaan van die uilskuikens ineens woorden leggen die ze niet eens snappen.
Mocht het toch tegen die tijd verlopen moet je ff een gil gevenquote:
Schoonpaps heeft serieus gevraagd of ik zo'n programma gebruiktequote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom was ik toentertijd gestopt. Sommige maakten het wel heel duidelijk
René wilde anders ook al helpen, wat moet ik toch zonder julliequote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dat
[..]
Mocht het toch tegen die tijd verlopen moet je ff een gil geven
Gebruikte inderdaad. Mijn schoonmoeder vermoordt mij persoonlijk als ik het weer gebruik. En die heks komt toch overal achter, dus dat doe en durf ik niet meerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:41 schreef Kally het volgende:
Oh nee, ik verlies wel eerlijk, Pat gebruikte ook zo'n programma
Ja maar wel winnen zoquote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gebruikte inderdaad. Mijn schoonmoeder vermoordt mij persoonlijk als ik het weer gebruik. En die heks komt toch overal achter, dus dat doe en durf ik niet meer
Er waren apps waarbij je accountgegevens in moest vullen zodat hij meteen woorden voor je kon genereren. Die je dan vervolgens wel zelf moest neerleggen. Ten eerste begreep ik niet wat de lol daarin is. Ten tweede waren die mensen zo stom om hun accountgegevens in te vullen (er waren serieus apps die de accountgegevens opsloegen... gnaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schoonpaps heeft serieus gevraagd of ik zo'n programma gebruikte
Stoer doen, kijk eens hoe slim ik benquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er waren apps waarbij je accountgegevens in moest vullen zodat hij meteen woorden voor je kon genereren. Die je dan vervolgens wel zelf moest neerleggen. Ten eerste begreep ik niet wat de lol daarin is. Ten tweede waren die mensen zo stom om hun accountgegevens in te vullen (er waren serieus apps die de accountgegevens opsloegen... gna!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stoer doen, kijk eens hoe slim ik benIrritaaant
Ik was ondertussen al bezig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Nope. De GWK achter station Bijlmer Arena.quote:
Eng!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. De GWK achter station Bijlmer Arena.
3 mannetjes wilden een overval plegen. 2 daarvan werden opgepakt, 3e was gevlucht
Ik liep zo over de Arena Boulevard. Opeens overal sirens. Wordt je van achter ingehaald door een politieauto, komen er even later nog 2 je tegemoet. Hoor je dat ze toch wel dichtbij stoppen... Ga je kijken, beuken ze net een van de twee op de grondquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fijn dat je het tegen Pat zegt SIep
WATquote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gebruikte inderdaad. Mijn schoonmoeder vermoordt mij persoonlijk als ik het weer gebruik. En die heks komt toch overal achter, dus dat doe en durf ik niet meer
Wat watquote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
Ik ben boos op Siep en Pat wegens onredelijke zaken
Benny, jij nog wat?![]()
Paypal...quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger kon dat ook gewoon nog met Paypal
Ik weet het nog zo goed..quote:Grmbl ende the fuck
Iemand heeft Call of Duty Black Ops II via mijn paypall besteld.
70 euro.
Doe. Normaal. Ik ben dus gehackt. Er ligt al een claim bij de support afdeling. Zodra het afgeschreven wordt maar storneren. Kut hackertjes!!
Siep sluit mij buiten.quote:
Ahwquote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Siep sluit mij buiten.
Daarnaast doet Pat naar over mijn mamma
Ja, Paypal is een leuk doelwit voor die hackertjesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paypal...
[..]
Ik weet het nog zo goed..
Was pissed upquote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Paypal is een leuk doelwit voor die hackertjes.
Hoezoquote:Op maandag 18 februari 2013 21:30 schreef Lutte het volgende:
René moet oppassen want er komt een dag waarop hij wakker wordt en ik zijn moeder heb gestolen.
Neuh? Die houd ikquote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Because ik wil haar. En Pat, zit die er standaard bij in?
Ik durf het bijna niet te vragen he.. Maar die kat.. Is ie euhmm... Zwart?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Staat Jardino hier op, gaat een van de katten zo'n gedroogd stukje kipfilet lopen eten
Nee, die slaaptquote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen he.. Maar die kat.. Is ie euhmm... Zwart?
LINKJE!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef Lutte het volgende:
En weer een sloot halfnaaktfoto's op FB, mensen waarooom?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe leuk zou het zijn als Kelly met dr tiet op een berg beland en dat ding ontploft?!
Ik heb je vraag gewoon genegeerdquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook in Bollywood? Nog niet getest.
DMquote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier kan zeggen
Doe maar nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier kan zeggen
Joejoequote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Lutte het volgende:
Brood smeren, tas inpakken, bedje slapen en dan is het eindelijk morgenZin in!
Doeiii!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:12 schreef Lutte het volgende:
Brood smeren, tas inpakken, bedje slapen en dan is het eindelijk morgenZin in!
Dat!quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Vakantieeee.
Niet op tijd naar bed hoeven
Oh bij jou ook al...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb je vraag gewoon genegeerd!
Ik heb geen idee. Die speel ik nooit. Nou ja.... alleen tegen jou
Ik afgelopen weekend Stop van the Spice Girls...sssst niet doorvertellen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 22:55 schreef iBenny het volgende:
Zojuist geconfronteerd met het feit dat ik het Atomic Kittendansje van The tide is high nog ken
Die staat op filmquote:
Voor wattes?quote:
Voor dittes...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...voel ik me toch weer ff niet achterlijk
Het wordt nu interessant geloof ikquote:
Echt?! Tofffquote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef Kally het volgende:
Oh ik heb toestemming JJH en Knetter zijn getrouwd
Ho wacht....quote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef Kally het volgende:
quote:
*note to self: wonen dus ook in één huis...quote:Op maandag 18 februari 2013 23:02 schreef Kally het volgende:
Frustrerend hè, dat je denkt "tuurlijk hoor ik het verschil tussen Lady GaGa en Barry White"quote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver,,, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik de verkeerde knop aanklik bij songpop
Die posten hier haast niet, nou ja Knetter sowieso nietquote:Op maandag 18 februari 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
*note to self: wonen dus ook in één huis...
Gefeliciteerd
Inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Frustrerend hè, dat je denkt "tuurlijk hoor ik het verschil tussen Lady GaGa en Barry White"
Dank je.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Die posten hier haast niet, nou ja Knetter sowieso niet
Maar Hans gefeliciteerd
Ja, waar ben jequote:
Hoi.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
JJH ik ben net hier aangespoelt...uh aangewassen
Diepvries gekocht?quote:
Druk dagjequote:
Awww, wacht maar nog heel even en dan slaap je helemaal niet meerquote:
Trusten!quote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
Over 7 uurtjes mijn bedje alweer uit
Ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 23:17 schreef Uccie het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
Over 7 uurtjes mijn bedje alweer uit
Neeeequote:Op maandag 18 februari 2013 23:45 schreef iBenny het volgende:
Heb je Jennifer Ewbank al als Tinkebell gezien?
quote:
Echt? Zo kort maarquote:Op maandag 18 februari 2013 23:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze zingt ook maar 1 nummer in die hele show. Is maar 5 minuten op ofzo
Ja... tenminste, dat is wat ik gelezen heb... even nacheckenquote:Op maandag 18 februari 2013 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt? Zo kort maar?
Je zou toch denken dat ze wel een lange rol zou hebben
quote:Trouwens niet specifiek iets op de prestaties van de cast aan te merken inclusief Sandor als Peter Pan een sterke performance. Wel apart dat Kim-Lian de gehele voorstelling de vertelstem van Tinkerbell is en Jennifer Newbank als Tinkerbel pas aan het eind haar eerste en enige lied zingt (You raise me up).
Voor nu vond ik de voorstelling leuk maar hoef hem niet vaker te zien.
Hondenoppas spelen. Maar het is niet echt nodig. Ik heb ze beneden op de bank gelegd op een kleedje en verzocht hun muil te houden. Dat doen ze tot nu toe.quote:
Ik heb deze week al mijn huiswerk opzij geschovenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was heel gemotiveerd begonnen met huiswerk, maar dat heb ik in de hoek gegooid.
Ik dacht: Achhhh, beetje vooruit werken, dit dat...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb deze week al mijn huiswerk opzij geschoven
Je gaat een boek schrijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik dacht: Achhhh, beetje vooruit werken, dit dat...
Nog genoeg tijd komende week!
Ik ben nu eerst met een boek schrijven begonnen. Spinsels te over!
tofheidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach.. Dat is zo'n plan wat al jaren in mijn hoofd zit. Kijken waar het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |