Misschien vind mijn adblocker dan alle BD artikelen wel rotzooiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Aangezien ik dat net met chrome postte doet hij wel iets.
Ik ben ook voor hoor, plastic scheiden lukt me nog wel, maar het wegbrengen zit er ff niet in.
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
's nacht hoort u gewoon te slapen meneer.
Mooi. 14.gifquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
We krijgen een tweede duobak.
[..]
Vraag me af hoe het zit als je zo'n extra grote papierbak hebt.
wij hebben ook grote papierbak. Ben benieuwd. Scheelt me weer zakken weggooien in de oranje bakquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
We krijgen een tweede duobak.
[..]
Vraag me af hoe het zit als je zo'n extra grote papierbak hebt.
en is ie leegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef theKiD het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een random plaatje van internet, maar even duidelijk de grootte laten ziendeze gaat vanavond soldaat gemaakt worden
aangepastquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Guard het volgende:
Ik vond het al ene tijdje niet meer leuk die sneeuw, maar nu heb ik het echt wel gehad, het is gvd bijna half maart, we hadden over korte-rokjes dag moeten praten ipv over 10 cm sneeuw kleding waarin je geen vrouwlijke vormen ziet
Was idd lekker, even op en neer gewandeld naar de stad en terugquote:Op maandag 11 maart 2013 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
net buiten geweest, wel erg fris. maar ook wel weer lekker
Het is nog 10 dagen winterquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Guard het volgende:
Ik vond het al ene tijdje niet meer leuk die sneeuw, maar nu heb ik het echt wel gehad, het is gvd bijna half maart, we hadden over korte-rokjes dag moeten praten ipv over 10 cm sneeuw
Astronomisch misschien ja...quote:
dit ja, hadden een weekje mooi weer.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Astronomisch misschien ja...![]()
Maar wil nu lente, een mooi zonnetje, op een terrasje met een lekkere Weizen met uitzicht op zomerjurkjes...
mja ik was het niet, reed erlangs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |