abonnement Unibet Coolblue
pi_123857173
Kom op jongens, doe vandaag wederom jullie reputatie als "gesel van de top clubs" eer aan en win ^O^
pi_123866381
Kom op pec
  zondag 10 maart 2013 @ 16:44:00 #103
131603 Afwazig
Serious business
pi_123872384
Zag er niet best uit met Achenteh.
pi_123872577
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:44 schreef Afwazig het volgende:
Zag er niet best uit met Achenteh.
Nee
  zondag 10 maart 2013 @ 16:58:11 #105
131603 Afwazig
Serious business
pi_123872992
Ajax Life ‏@ajaxlife
De eerste berichten over Achenteh, die per brancard werd weggedragen, zijn gelukkig positief. Lijkt mee te vallen. #ajapec
pi_123878065
Potverdorie, het is geen schande van Ajax te verliezen, maar PEC was wel erg zwak vandaag zeg. Makkelijk balverlies, geen controle, geen dreiging.

Ik miste toch wel Drost, hopelijk is die er vrijdag weer bij.
pi_123898942
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef pleeborstel het volgende:
Potverdorie, het is geen schande van Ajax te verliezen, maar PEC was wel erg zwak vandaag zeg. Makkelijk balverlies, geen controle, geen dreiging.

Ik miste toch wel Drost, hopelijk is die er vrijdag weer bij.
Persoonlijk vond ik het van beide kanten slecht gespeeld. Ajax was simpelweg beter :'(
  maandag 11 maart 2013 @ 08:54:56 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_123899842
Benson :')
Gravenbeek :')

Man man, die waren echt matig. Lachman ook niet goed trouwens. Al met al was het trouwens helemaal niet zo slecht als veel mensen willen doen geloven. Het spelletje van Ajax ligt ons gewoon niet. Wij spelen ook op balbezit en proberen er voetballend uit te komen, alleen Ajax kan dat natuurlijk een stuk beter. En dan heb je de individuele klasse natuurlijk nog.

Feijenoord thuis was natuurlijk een stuk beter van PEC maar Ajax in de ArenA is wat anders dan Feijenoord thuis op ons kunstgras. Ik ben allang blij dat er geen blessures, kaarten en 5+ doelpunten gevallen zijn. Volgende week tegen Roda de punten pakken.
pi_124111300
Pffff. Dat zijn belangrijke punten _O_ Verdediging zag er niet geweldig uit vandaag. Aanval trouwens ook niet :') Als je dit spel neerzet tegen een degelijk team met een fatsoenlijke keeper ga je gewoon met 0-2 de kleedkamer in.

Maar dat deert niet, drie punten is drie punten. Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd :D
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 maart 2013 @ 22:10:42 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124111396
Drie punten *O* *O*
pi_124111809
Pffft.. dat geeft lucht. Valpoort en, jaja, Gravenbeek krijgen de credits van mij deze week.
pi_124116978
Gravenbeek? Valpoort speelde lekker :) Advic met zn schwalbes :') speelde ook beetje radeloos, wel lekker dat ie goaltje (met geluk) meepakte
pi_124122200
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Pffff. Dat zijn belangrijke punten _O_ Verdediging zag er niet geweldig uit vandaag. Aanval trouwens ook niet :') Als je dit spel neerzet tegen een degelijk team met een fatsoenlijke keeper ga je gewoon met 0-2 de kleedkamer in.

Maar dat deert niet, drie punten is drie punten. Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd :D
Ik hoop op winst van alle 3 :P
pi_124123390
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Woffel het volgende:
Gravenbeek? Valpoort speelde lekker :) Advic met zn schwalbes :') speelde ook beetje radeloos, wel lekker dat ie goaltje (met geluk) meepakte
Ja, gisteren speelde Gravenbeek eindelijk eens prima. Na een berg kritiek mag dat ook wel eens gezegd.
Klich speelde helaas geen gelukkige wedstrijd. Avdic vind ik te traag en teveel kansen missen, teveel balverlies ook, maargoed uiteindelijk maakt hij toch weer het verschil.

Nu kijken wat de concurrentie doet :)
pi_124129269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd :D
Ik hoop dat PSV/Ajax hun wedstrijden gewoon winnen zoals het een top-3 club betaamt tegen degradatiekandidaten. NAC zie ik nog wel winnen bij Willem II (die spelen echt voor spek en bonen mee :') ) dus staat PEC mooi 13e straks! En met uitzicht op het linkerrijtje :s)
mag het weten
pi_124129307
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik hoop dat PSV/Ajax hun wedstrijden gewoon winnen zoals het een top-3 club betaamt tegen degradatiekandidaten. NAC zie ik nog wel winnen bij Willem II (die spelen echt voor spek en bonen mee :') ) dus staat PEC mooi 13e straks! En met uitzicht op het linkerrijtje :s)
Ik heb liever ook dat NAC wint. Het maakt niet uit of je twaalfde of dertiende wordt, maar hoe verder Willem II weg is, hoe veiliger je bent. :)
pi_124129349
Zou toch grappig zijn als PEC 9e eindigt, gaan ze meedoen aan de play-offs voor Europees voetbal! :D
mag het weten
pi_124168662
PSV en Ajax falen allebei (net) niet, NAC vaagt Willem II weg; mooie dertiende plaats dus :D
pi_124170573
Volgend weekend Vitesse uit, gaat een interessante pot worden!
mag het weten
  maandag 18 maart 2013 @ 09:54:42 #120
104871 remlof
Europees federalist
pi_124198454
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:54 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd met Ron Jans.
Mooie vervanger voor Langeler
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  maandag 18 maart 2013 @ 11:11:27 #122
131603 Afwazig
Serious business
pi_124198679
Eerst maar eens zorgen dat we in de Eredivisie blijven. Anders komt hij alsnog niet. :P

Langeler naar PSV is wel zonde. Sympathieke man naar zo`n onsympathieke club. Jammer.
pi_124203345
quote:
Ron Jans nieuwe hoofdtrainer PEC Zwolle

Ron Jans is de nieuwe hoofdtrainer van PEC Zwolle. De geboren Zwollenaar tekent, indien PEC Zwolle zicht handhaaft in de Eredivisie, een tweejarig contact en start zijn werkzaamheden per 1 juni 2013. Hiermee keert Jans terug naar de club waar hij zijn voetbalcarrière begon.

Ron Jans speelde in zijn actieve carrière zes seizoen voor PEC Zwolle. In totaal speelde hij 157 officiële wedstrijden voor de Zwolse club, waarin hij 44 keer wist te scoren. Na zijn tijd in Zwolle speelde Jans onder meer voor FC Groningen, Roda JC, SC Veendam en het Japanse Mazda Sport. Na zijn carrière als profvoetballer was Jans onder meer de hoofdtrainer van sc Heerenveen, FC Groningen en Standard Luik. Ook werd hij in 2000 algeheel amateur kampioen met Achilles 1894.

Voorzitter Adriaan Visser over de komst van Jans naar Zwolle: ,,Na de bekendmaking van het vertrek van Art Langeler, stond Ron Jans al vrij snel bovenaan het lijstje voor het hoofdtrainerschap bij PEC Zwolle. Wij betreuren het nog altijd dat Art vertrekt, maar hebben met Jans een waardig opvolger gevonden. Als club willen wij een volgende stap zetten, de komende jaren willen wij doorstomen tot een duurzame middenmoter in de Eredivisie. Samen met Ron Jans denken wij PEC Zwolle in een volgende fase van ontwikkeling te kunnen brengen.”

Technisch Directeur Gerard Nijkamp is verheugd te kunnen melden dat het gelukt is om Jans te contracteren: ,,Aan het begin van de zoektocht naar een nieuwe trainer, heb ik direct gezegd dat Ron Jans de ideale kandidaat is voor het hoofdtrainerschap bij PEC Zwolle. Wij halen niet alleen een kwalitatief goede trainer binnen, maar ook een man met ruime ervaring op Eredivisie niveau.”

Klik hieronder voor een exclusief interview Ron Jans met PEC Zwolle TV:

via PEC zelf
*O*
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 13:33:30 #124
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_124203466
Langeler is beter, maar Jans is een goede vervanger.
pi_124203583
quote:
14s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef Slobeend het volgende:
Langeler is beter, maar Jans is een goede vervanger.
Precies dit. Ik snap ook wel dat Langeler weg wil, eigenlijk. Meerdere periodetitels, kampioen Eerste divisie, halve finale Beker, veel meer is er voor hem niet te winnen met Zwolle.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')