Persoonlijk vond ik het van beide kanten slecht gespeeld. Ajax was simpelweg beterquote:Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef pleeborstel het volgende:
Potverdorie, het is geen schande van Ajax te verliezen, maar PEC was wel erg zwak vandaag zeg. Makkelijk balverlies, geen controle, geen dreiging.
Ik miste toch wel Drost, hopelijk is die er vrijdag weer bij.
Ik hoop op winst van alle 3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Pffff. Dat zijn belangrijke puntenVerdediging zag er niet geweldig uit vandaag. Aanval trouwens ook niet
Als je dit spel neerzet tegen een degelijk team met een fatsoenlijke keeper ga je gewoon met 0-2 de kleedkamer in.
Maar dat deert niet, drie punten is drie punten. Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd
Ja, gisteren speelde Gravenbeek eindelijk eens prima. Na een berg kritiek mag dat ook wel eens gezegd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Woffel het volgende:
Gravenbeek? Valpoort speelde lekkerAdvic met zn schwalbes
speelde ook beetje radeloos, wel lekker dat ie goaltje (met geluk) meepakte
Ik hoop dat PSV/Ajax hun wedstrijden gewoon winnen zoals het een top-3 club betaamt tegen degradatiekandidaten. NAC zie ik nog wel winnen bij Willem II (die spelen echt voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd
Ik heb liever ook dat NAC wint. Het maakt niet uit of je twaalfde of dertiende wordt, maar hoe verder Willem II weg is, hoe veiliger je bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV/Ajax hun wedstrijden gewoon winnen zoals het een top-3 club betaamt tegen degradatiekandidaten. NAC zie ik nog wel winnen bij Willem II (die spelen echt voor spek en bonen mee) dus staat PEC mooi 13e straks! En met uitzicht op het linkerrijtje
Mooie vervanger voor Langelerquote:
quote:Ron Jans nieuwe hoofdtrainer PEC Zwolle
Ron Jans is de nieuwe hoofdtrainer van PEC Zwolle. De geboren Zwollenaar tekent, indien PEC Zwolle zicht handhaaft in de Eredivisie, een tweejarig contact en start zijn werkzaamheden per 1 juni 2013. Hiermee keert Jans terug naar de club waar hij zijn voetbalcarrière begon.
Ron Jans speelde in zijn actieve carrière zes seizoen voor PEC Zwolle. In totaal speelde hij 157 officiële wedstrijden voor de Zwolse club, waarin hij 44 keer wist te scoren. Na zijn tijd in Zwolle speelde Jans onder meer voor FC Groningen, Roda JC, SC Veendam en het Japanse Mazda Sport. Na zijn carrière als profvoetballer was Jans onder meer de hoofdtrainer van sc Heerenveen, FC Groningen en Standard Luik. Ook werd hij in 2000 algeheel amateur kampioen met Achilles 1894.
Voorzitter Adriaan Visser over de komst van Jans naar Zwolle: ,,Na de bekendmaking van het vertrek van Art Langeler, stond Ron Jans al vrij snel bovenaan het lijstje voor het hoofdtrainerschap bij PEC Zwolle. Wij betreuren het nog altijd dat Art vertrekt, maar hebben met Jans een waardig opvolger gevonden. Als club willen wij een volgende stap zetten, de komende jaren willen wij doorstomen tot een duurzame middenmoter in de Eredivisie. Samen met Ron Jans denken wij PEC Zwolle in een volgende fase van ontwikkeling te kunnen brengen.”
Technisch Directeur Gerard Nijkamp is verheugd te kunnen melden dat het gelukt is om Jans te contracteren: ,,Aan het begin van de zoektocht naar een nieuwe trainer, heb ik direct gezegd dat Ron Jans de ideale kandidaat is voor het hoofdtrainerschap bij PEC Zwolle. Wij halen niet alleen een kwalitatief goede trainer binnen, maar ook een man met ruime ervaring op Eredivisie niveau.”
Klik hieronder voor een exclusief interview Ron Jans met PEC Zwolle TV:
via PEC zelf
Precies dit. Ik snap ook wel dat Langeler weg wil, eigenlijk. Meerdere periodetitels, kampioen Eerste divisie, halve finale Beker, veel meer is er voor hem niet te winnen met Zwolle.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:33 schreef Slobeend het volgende:
Langeler is beter, maar Jans is een goede vervanger.
twitter:Jmvanhalst twitterde op maandag 25-03-2013 om 10:15:58Verdorie. Stopt Arne Slot ook al met voetballen. Jammer, was echte rasvoetballer met heerlijke trap #PECZwolle reageer retweet
Bron: ADquote:Er bestaat een serieuze kans dat PEC Zwolle komend seizoen voor het eerst in de geschiedenis Europees voetbal speelt. Dankzij het Fair Play-klassement mag de Zwolse ploeg hopen op een extra ticket voor de Europa League. 'Als we veilig zijn, pakken we geen kaart meer', zegt trainer Art Langeler. Op 25 mei 2013 maakt de UEFA bekend welke drie landen op basis van de Fair Play-ranking een extra Europees ticket krijgen toegewezen.
In de winterstop publiceerde de bond eenmalig de tussenstand. Nederland bezette op dat moment de vijfde plaats, met een goed vooruitzicht op de top-3. Als die wordt bereikt, dan mag de winnaar van het nationale Fair Play-klassement Europa in.
Voorwaarde is wel dat die club in de Eredivisie speelt. Omdat Ajax en Vitesse, de naaste 'concurrenten' in de Nederlandse ranking, zich rechtstreeks zullen plaatsen voor Europees voetbal, is PEC de enig overgebleven serieuze kandidaat. De twee eerstvolgende Eredivisieclubs, Willem II en FC Utrecht, volgen al op ruime achterstand.
Zwolle zou eigenlijk niet mogen verliezen van VVV, veel betere selectie van Zwollequote:Op vrijdag 12 april 2013 14:42 schreef Tchock het volgende:
Straks om 20:00 VVV-PEC in de De Koel. Bij winst komen we op 11 punten van VVV op de zeventiende plaats en kan Willem II ons niet meer achterhalen. Roda (16e) moet morgen stunten tegen Bony & Co. om niet op zeven punten achterstand te komen.
Oftewel: bij winst mogen we volgend jaar weer naar Ajax, PSV en Feyenoord; bij verlies wordt het nog een paar weken billen knijpen.
Ja, natuurlijk. Maar als voetbal zo simpel was hadden we nu minstens 8 punten minder uit duels met PSV, Feyenoord en Twente.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Zwolle zou eigenlijk niet mogen verliezen van VVV, veel betere selectie van Zwolle
Ook niet echt waar. Of PEC nog in gevaar komt ligt vooral aan of RODA nog in gaat lopen of niet. Dat bepaalt hoeveel punten je nog nodig bent. Met een beetje pech moet je nog 6 punten halen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef Joosie200 het volgende:
Doe eens snel die vorige TT terugWorst case scenario is plek 15, want ik zie het nog wel stuivertjes wisselen worden met PEC/NAC/RKC/AZ op het einde. Maar hé: dan hebben ze wel mooi lijfsbehoud voor elkaar, waar Art ook telkens op terug komt in zijn wekelijkse column op FB
En wie weet wat het einde brengt en staan ze straks gewoon mooi zoals nu op de 12e plaats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |