quote:Op maandag 18 februari 2013 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Soso, wat een beetje spammen al niet kan doen...
Van 2 naar 13....
quote:
Je mist the point wéér hé?quote:
Jaloers? Nee? Hou je muil dan, Stokertjequote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mist the point wéér hé?Verzoekjes op een Ustream-chatbox wat was de policy ook alweer omtrent deze?
Hmm..je hebt eindelijk echte vrienden hé? Geluk ermee...quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jaloers? Nee? Hou je muil dan, Stokertje
Vrienden op het Internet?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm..je hebt eindelijk echte vrienden hé? Geluk ermee...
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Coos het volgende:
Bedelaar 'Manke Nelis' loopt eigenlijk als een kievit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)als-een-kievit.dhtml
![]()
Heksie schop 'm maar een paar keer voor z'n poten namens mij.
en van de Echte manke nelis(mij)quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik voor je doen Coos als ik hem tegen kom, mag er toch wel bij roepen en de groetjes van Coos
Een act als kreupele oké, maar om het geld dat je met je acteerprestatie hebt verdiend meteen weer in een fruitautomaat te flikkeren. Koop er dan een lekker grammetje smack voor of zo.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Coos het volgende:
Bedelaar 'Manke Nelis' loopt eigenlijk als een kievit
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)als-een-kievit.dhtml
![]()
Heksie schop 'm maar een paar keer voor z'n poten namens mij.
Je móet zelfs zeggen, `de groeten van Coos`.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik voor je doen Coos als ik hem tegen kom, mag er toch wel bij roepen en de groetjes van Coos
Zeg het maar heel hard. Want mocht dit op een of andere camera worden vastgelegd, net zoals bij die belgische boys in Eindhoven, dan staat er binnen de kortste keren zo'n waus van Powned bij Coos op de stoep te hijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Dat lijkt me héérlijk!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg het maar heel hard. Want mocht dit op een of andere camera worden vastgelegd, net zoals bij die belgische boys in Eindhoven, dan staat er binnen de kortste keren zo'n waus van Powned bij Coos op de stoep te hijgen.
Eigenlijk moet ik hem confronteren maar ben bang dat ik een kruk in m'n nek krijgquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Toverheks het volgende:
Ga ik doen Coos, en BendeB voor jou doe ik dan een extra schopje he![]()
jullie maken me slecht, ben niet van het vechten enzo, maar zag hij heeft stokken bij zich, zal ik die dan afpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |