quote:National Geographic!!!
Op maandag 16 september 2002 23:04 schreef vogeltje het volgende:
op welke zender dan ? op www.discovery.com kan ik niets vinden...
Grompels,
Slaapmeisje
quote:is he tniet op national Geographic channel?
Op maandag 16 september 2002 23:04 schreef vogeltje het volgende:
op welke zender dan ? op www.discovery.com kan ik niets vinden...
degene die die naam bedacht heeft moeten ze in die pyramide douwen!
quote:Goh, wat toevallig, dat vroeg ik me nou ook af....
Op maandag 16 september 2002 23:09 schreef tong80 het volgende:
Trouwens, waarom op dit rare tijdstip ?
quote:ik meen dat ze het op duitse tv (zdf) ook uitzenden. en als ik wakker blijf ga ik streamen
Op maandag 16 september 2002 23:07 schreef Slaapmeisje het volgende:
Chips! Ik kom er net achter dat ik die helemaal niet meer op de kabel heb. UPC heeft nu al twee kanalen gejat en het abonnementsgeld blijft hetzelfdeGrompels,
Slaapmeisje
quote:Geweldig Iteejer, ik ben echt heel erg benieuwd! En alvast bedankt voor je eventuele streamverslagen
Op maandag 16 september 2002 23:12 schreef iteejer het volgende:[..]
ik meen dat ze het op duitse tv (zdf) ook uitzenden. en als ik wakker blijf ga ik streamen
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Op ZDF is het van 03:35 tot een uurtje of half6. Waarom niet van 02:00 tot 04:00?
Op maandag 16 september 2002 23:12 schreef iteejer het volgende:[..]
ik meen dat ze het op duitse tv (zdf) ook uitzenden. en als ik wakker blijf ga ik streamen
quote:Dan kunnen ze het nog ff nasynchroniseren
Op maandag 16 september 2002 23:33 schreef Sollog het volgende:[..]
Op ZDF is het van 03:35 tot een uurtje of half6. Waarom niet van 02:00 tot 04:00?
Of zenden ze alleen het laatste half uurtje live uit?
quote:ik geloof nooit dattie wakker kan blijven
Op maandag 16 september 2002 23:16 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Geweldig Iteejer, ik ben echt heel erg benieuwd! En alvast bedankt voor je eventuele streamverslagen
Jompels,
Slaapmeisje
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 16-09-2002 23:46]
quote:zoals die persoon voor mij al zijn, misschien omdat dat voor amerika beter uitkomt ivm $$$ van sponsors
Op maandag 16 september 2002 23:08 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
maar niemand vraagt zich dus af waarom het gaat gebeuren op dit rare tijdstip?????
maar het kan natuurlijk ook zijn dat daarin dingen liggen "die het daglicht niet kunnen verdragen".... misschien wel osama
quote:Zelf niet echt aangedacht: Is toch eigenlijk belachelijk dat iets van archeologische waarde (misschien dan) 's nachts 'revealed' moet worden, omdat het voor de sponsorgelden beter uitkomt. Alles draait om geld
Op maandag 16 september 2002 23:49 schreef Fixxxer het volgende:[..]
zoals die persoon voor mij al zijn, misschien omdat dat voor amerika beter uitkomt ivm $$$ van sponsors
maar het kan natuurlijk ook zijn dat daarin dingen liggen "die het daglicht niet kunnen verdragen".... misschien wel osama
quote:maar ik wel
Op maandag 16 september 2002 23:39 schreef yvonne het volgende:[..]
ik geloof nooit dattie wakker kan blijven
en dat ik kan streamen is bekend
quote:Bron: http://news.nationalgeographic.com/news/2002/09/0910_020913_egypt_1.html
The National Geographic Channel special Pyramids Live: Secret Chambers Revealed airs in the United States on Fox Television on Monday, September 16, at 8 p.m. ET/PT. The same show will air worldwide later in the week under a different title, Egypt: Secret Chambers Revealed, on the National Geographic Channel. Check local listings for more information.
Alleen in de VS? Er staat namelijk dat op 16 sept. om 8 uur PM (02.00 uur NL tijd) het alleen in de VS zal worden uitgezonden. En de week daarna pas hier in Europa. Klopt dat?
quote:nee het staat wel in de gids
Op dinsdag 17 september 2002 00:30 schreef delapoko het volgende:[..]
Bron: http://news.nationalgeographic.com/news/2002/09/0910_020913_egypt_1.html
Alleen in de VS? Er staat namelijk dat op 16 sept. om 8 uur PM (02.00 uur NL tijd) het alleen in de VS zal worden uitgezonden. En de week daarna pas hier in Europa. Klopt dat?
misschie dat ze het volgende week op een wat eerder tijdstip doen ofzo
quote:yesss....
NGC
Begin Programma
22.00 Totyota adventure starts here: The sea hunters: Hunley: The first kill
Reportage Over de duikboot uit de Amerikaanse burgeroorlog die Clive Cussler terugvond in de haven van Charleston
23.00 Building big: Domes
Documentaireserie Een tocht langs de meest aanbeden en bewonderde bouwwerken; van kathedralen tot moskeeen
00.00 $100 taxi ride (cab): Addis Abeba and Phnom Penh
00.30 Crocodile cronicles: The reluctant warrior
01.00 Toyota adventure starts here: The sea hunters: Hunley: The first kill
02.00 Egypt: Secret chambers revealed
04.00 $100 taxi ride (cab): Addis Abeba and Phnom Penh
04.30 Crocodile cronicles: The reluctant warrior
05.00 Toyota adventure starts here: The sea hunters: Hunley: The first kill
[Dit bericht is gewijzigd door delapoko op 17-09-2002 00:42]
quote:Wordt vannacht ook in Duitsland uitgezonden(ZDF,vanaf 03:35)
Op dinsdag 17 september 2002 00:30 schreef delapoko het volgende:[..]
Bron: http://news.nationalgeographic.com/news/2002/09/0910_020913_egypt_1.html
Hopen dat er niet eerst een voorbeschouwing komt van 1.5 uur, en dan pas gaan fietsen met die robot.
Anyway, ik ben benieuwd
of ik het vol kan houden vannacht.
En wat er achter het deurtje zit natuurlijk
quote:Zal wel te maken hebben met primetime in de US. Je gelooft toch niet dat er in Egypte nu ng iemand wakker is bij die pyramide he?
Op dinsdag 17 september 2002 01:29 schreef WasQ het volgende:
Het zal allemaal wel weer tussen 3:55 en 4:00 gebeuren, als we net allemaal in slaap zijn gesukkeld :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |