quote:
Op donderdag 05 september 2002 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar goed, als 't wel lukt dan denk ik dat er een portaal naar een parallel universum in de kamer is.
quote:Dan is "ons" dan misschien wel in Egypte geweest, maar heeft "ons" de Sfinx niet bezocht, want als je goed kijkt zie je dat de Sfinx iig aan de oppervlakte bestaat uit vierkante blokken stenen van verschillend formaat. Misschien zit er onder het oppervlak nog wel een grote rots, maar daar weet ik helaas niks van.
Op donderdag 05 september 2002 10:44 schreef Solane het volgende:
Ons werd in Egypte verteld dat er onmogelijk een kamer onder de Sfinx kan zitten,
omdat deze is gemaakt van een enorme rots.
quote:Ik denk niet dat het hier over de Koningskamer gaat, wel?
De kamer in de pyramide is denk ik leeg. Is het niet zo dat men allang
met een scan-apparaat heeft kunnen zien of er iets in de Koningskamer ligt?
quote:Wat is dat?
Op donderdag 05 september 2002 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar goed, als 't wel lukt dan denk ik dat er een portaal naar een parallel universum in de kamer is.
quote:Hoe weet je dat zo zeker?
Op woensdag 04 september 2002 23:35 schreef M4stermind het volgende:[..]
Is dat zo?
Ik durf trouwens wel met 100% zekerheid te zeggen dat er technologische dingen gevonden zijn in de piramide die verzwegen zijn.
quote:Omdat ik de teksten van de hyroglieven letterlijk neem.
Op vrijdag 06 september 2002 12:58 schreef Dr.Death het volgende:[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
quote:Arrogante archeologen hebben ze gevonden, maar die zwijgen als het graf van Toetanchamon.
Op vrijdag 06 september 2002 13:58 schreef wiip het volgende:
wie heeft ze gevonden en worden ze ook op dit moment gebruikt?
Ik denk zeker wel dat iets van die technologie gebruikt is, wat ook de plotselinge technologische kennis en elektronische revolutie verklaart (Computers die van 4MHz naar 20000MHz gaan in nog geen 10 jaar tijd).
quote:14 jaar tijd en het is geen 20.000 maar 2800 Mhz.
Op vrijdag 06 september 2002 14:03 schreef M4stermind het volgende:Ik denk zeker wel dat iets van die technologie gebruikt is, wat ook de plotselinge technologische kennis en elektronische revolutie verklaart (Computers die van 4MHz naar 20000MHz gaan in nog geen 10 jaar tijd).
Jij spoort niet
quote:Geloof je ook de teksten uit de Bijbel? En de verhalen van Babylonië?
Op vrijdag 06 september 2002 13:55 schreef M4stermind het volgende:[..]
Omdat ik de teksten van de hyroglieven letterlijk neem.
Dat er DAADWERKELIJK zonneschijven uit de hemel neergedaald waren waar de goden uitkwamen.
Dat de Egyptische goden die uit de hemel (lees:sterrenhemel) kwam, DAADWERKELIJK bestaan hebben, en ze daar de technologie vandaan gehaald hebben om de piramides te bouwen.
Ik weet gewoon zeker dat ze in die piramide technologische dingen hebben gevonden die ze verzwegen hebben omdat dit niet staaft met de heerlijke arrogante theoriedat we alleen in het universum zijn en aliens de aarde niet kunnen bezoeken vanwege de grote afstanden.
(deze vragen zijn niet om te bokken of zo, ik wil het echt weten zodat ik een afgewogen mening kan vormen)
Maar stiekem hoop ik dus op iets wat bevestigt dat er "aliens" bij de bouw betrokken waren ofzo.
In ieder geval iets dat het bestaan van buitenaardse intelligentie bevestigt.
Dat "live" gedoe vertrouw it trouwens helemaal niet.
Er wordt een gat geboord, en daarna gaat men pas filmen, tja toevallig zeg, dan kunnen zij vantevoren even kijken wat er in ligt en beslissen of ze "live" door zullen gaan.
quote:En waarom zouden ze zulke info in een grafmonument leggen?
Op vrijdag 06 september 2002 16:53 schreef Mr_Opel het volgende:
Ik hoop dat ze iets vinden wat het ontstaan van de mens kan bevestigen, zodat de bijbel bij het oud papier kan!!
Maar aan de andere kant denk ik dat ze al wel weten wat er achter zit en zal het wel iets speciaals zijn, want om nou met een doorgaande gang voor l*l te staan is ook niet echt goed voor hun subsidies.
quote:En daar gaat het ook heen.
Op vrijdag 06 september 2002 18:36 schreef k_man het volgende:
Dit topic is rijp voor theTruth.
Vangen Harrie/iteejer!
Die verborgen kamer onder de Sfinx is volgens mij een stuk interessanter. Maar daar mag maar niet gegraven worden.
Als er een kamer achter zit, denk ik dat er zeer waardevolle dingen te vinden zijn. Wie bewaart nu spulletjes in een kamer waar geen fatsoenlijk mens bij kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |