quote:Ik gebruik dan ook de oude layout..
Op dinsdag 17 september 2002 02:44 schreef APK het volgende:[..]
Meen je dat?
Als ik een bericht met een foto quote vliegt die foto rechts dat stuk grijs in....
quote:zie je wel dat ik iets aan het missen ben
Op dinsdag 17 september 2002 02:47 schreef Harrie het volgende:
wel een lekkertje als je het mij vraagt
quote:Ja in die tijd had ik je wel anders kunnen vermaken
Op dinsdag 17 september 2002 02:48 schreef MissX het volgende:
weer reclameieder kwartier dus pfff, dan krijgen we 4 van die blokken hierna
BITCH hahahaahhahahha
quote:hahahahaha jij wel ja
Op dinsdag 17 september 2002 02:48 schreef Harrie het volgende:[..]
Ja in die tijd had ik je wel anders kunnen vermaken
BITCH hahahaahhahahha
quote:ik zie geen reclame? maar wel een beeld 'we will return to blablabla' al 5 min lang
Op dinsdag 17 september 2002 02:48 schreef MissX het volgende:
weer reclameieder kwartier dus pfff, dan krijgen we 4 van die blokken hierna
quote:Ja en alleen in JOU post dus het is niet eens storend.
Op dinsdag 17 september 2002 02:44 schreef APK het volgende:[..]
Meen je dat?
Als ik een bericht met een foto quote vliegt die foto rechts dat stuk grijs in....
maar waarom quote je mijn foto's ????
Ik begrijp niet helemaal waarom ze eigenlijk niet weten hoe groot de kamer achter de schacht is... kunnen ze dat niet meten door middel van echo's ofzo?
quote:Vertel eens
Op dinsdag 17 september 2002 02:49 schreef MissX het volgende:[..]
hahahahaha jij wel ja
quote:hier niet, maar in Amerika is het nu prime time en word het door Fox uitgezonden. Big time reclame inkomsten dus.
Op dinsdag 17 september 2002 02:50 schreef Bolderbast het volgende:[..]
ik zie geen reclame? maar wel een beeld 'we will return to blablabla' al 5 min lang
quote:Ik denk dat die apparatuur iets te groot is om in een gat van 10 bij 10 te vrotten.
Op dinsdag 17 september 2002 02:50 schreef Tha_BlonT het volgende:
Weet iemand antwoord op deze vraag?Ik begrijp niet helemaal waarom ze eigenlijk niet weten hoe groot de kamer achter de schacht is... kunnen ze dat niet meten door middel van echo's ofzo?
quote:daar schenen de muren te dik voor te zijn. Het is ongeveer 200feet vanaf waar die mensen zitten tot die muur en dat red je niet met echo, scannen enzo
Op dinsdag 17 september 2002 02:50 schreef Tha_BlonT het volgende:
Weet iemand antwoord op deze vraag?Ik begrijp niet helemaal waarom ze eigenlijk niet weten hoe groot de kamer achter de schacht is... kunnen ze dat niet meten door middel van echo's ofzo?
quote:Ooh, Dungeon Master
Op dinsdag 17 september 2002 02:52 schreef whitekaos het volgende:
[afbeelding]
quote:Laat Boris die appel weggooien! Hij gaat voor de appel! SNEL VOORDAT HET TE LAAT IS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op dinsdag 17 september 2002 02:52 schreef whitekaos het volgende:
[afbeelding]
of ongeveer twee reclameblokken
Die van Cheops is de mooist pyramide kwa bouwwerk. Helemaal massief en laagje voor laagje de gangen uitgespaard. Een aantal computeranimaties laten dit zien.
Dan volgt een lange tocht door de diepe gangen....
Indy-jones-achtige valluiken al eeuwen geleden geopend door grafrovers... Ruimtes veel gefotografeerd en door ontelbare toeristen bekeken....
In de 'koningskamer is de sarcofaag leeg. de koningsmummie nog zijn schatten zijn ooit gevonden. Wel is er een nauwe schacht : "misschien om de ziel in verbinding te stellen met de sarcofaag". aldus de comentaarstem.
Het is net zo'n soort schacht als waar de robot doorheen reist naar het 'luik' met de hendels.
"Zal de robot zijn reis door de schacht bij tijd voltooien ". vraagt de comentaarstem.
(Bijtijds, welke tijd? die van de uitzending?)
quote:Om even die bug te tonen.
Op dinsdag 17 september 2002 02:50 schreef Harrie het volgende:
Ja en alleen in JOU post dus het is niet eens storend.maar waarom quote je mijn foto's ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |