Ja maar ik vraag me af hoe je dit als makers kunt sturen als een verborgen hint... terwijl je iedereen alle namen als verdachte laat insprekenquote:
Met montage kun je veel doen natuurlijk. Veel van die verdenkingen werden ook getoond doordat niet de naam werd uitgesproken, maar een scherm werd getoond waarop de afvaller van volgende keer werd aangeklikt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag me af hoe je dit als makers kunt sturen als een verborgen hint... terwijl je iedereen alle namen als verdachte laat inspreken
Want technisch gesproken is het het meest logisch dat degenen die op de afvaller van een week later stemmen eruit vliegen, die personen zijn namelijk niet de mol dus weinig vragen goed bij de test
Carolienquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
"De Mol trekt aan het langste eind"
Wie had het langste touw?
Dat ga ik straks eens terugkijken. Want als dat zo isquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij die touwenopdracht legt Kees legt op 26.41 zijn sjaaltje weg en kijkt heel duidelijk naar beneden. Als Paulien even later die porto's vindt, dan zie je heel duidelijk zijn sjaaltje ervoben liggen. Hij moet dus die porto's hebben gezien. Kees zegt later dat hij het gek vond dat ze die porto's pas zo laat vond.
Mjah maar eigenlijk zegt dat niet zoveel want ze hebben met z'n allen lopen beunen aan dat touw.quote:
Kees heeft ook aan dat touw staan trekken, en er was een moment dat er geen beweging meer in kwam... misschien heeft Kees er op weg naar toe wel voor gezorgd dat het touw niet meer te gebruiken was... hij liep heel veel rondquote:
Dit neigt inderdaad naar Kees (net teruggekeken). Goed gevondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij die touwenopdracht legt Kees op 26.41 zijn sjaaltje weg en kijkt heel duidelijk naar beneden. Als Paulien even later die porto's vindt, dan zie je heel duidelijk zijn sjaaltje erboven liggen. Hij moet dus die porto's hebben gezien. Kees zegt later dat hij het gek vond dat ze die porto's pas zo laat vond.
Heeft er iemand een screenshot van?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dit neigt inderdaad naar Kees (net teruggekeken). Goed gevondenMaar toch vind ik Kees als mol niet kunnen (dat kokertje van vorige week!!
)
Dat dus (en nog wel wat andere acties die niet bij een mol passen) en hetzelfde geldt voor Carolien, dus blijft Paulien over als mol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
Maar toch vind ik Kees als mol niet kunnen (dat kokertje van vorige week!!)
Paulien had toch nooit zoveel dingen goed gehad met het Zulu als ze echt de Mol was?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
afgelopen twee seizoenen verdacht ik heel lang de uiteindelijke winnaa
Zarayda hielp daar natuurlijk mee, dus te veel fouten zou te veel opvallen. In de klas was wel de beste positie voor de mol in dat spel, want dan had je de meeste invloed op het te winnen bedrag. En wat me opviel was dat ze eerst iets fout riepen en Paulien meteen daarna riep wat het wel had moeten zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Paulien had toch nooit zoveel dingen goed gehad met het Zulu als ze echt de Mol was?
Klopt, maar 8 uit 10 is erg veel. Paulien is ook degene die al die ezelsbruggetjes bedacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zarayda hielp daar natuurlijk mee, dus te veel fouten zou te veel opvallen. In de klas was wel de beste positie voor de mol in dat spel, want dan had je de meeste invloed op het te winnen bedrag. En wat me opviel was dat ze eerst iets fout riepen en Paulien meteen daarna riep wat het wel had moeten zijn.
Geen idee waarom ze niet als image komen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Heeft er iemand een screenshot van?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Heeft er iemand een screenshot van?
En kees pakte een paar afleveringen terug de envelop van de berg met 1500 euro terwijl hij niet hoefde te vertellen welke envelop hij zou pakken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dit neigt inderdaad naar Kees (net teruggekeken). Goed gevondenMaar toch vind ik Kees als mol niet kunnen (dat kokertje van vorige week!!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |