abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123178636
Tim verdacht Paulien volgens mij.. Niet Tania
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_123178639
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mijn theorie klopte *O*.
^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_123178678
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

^O^
-edit: ik was sneller dan jouw edit :P-
pi_123178699
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Mijn theorie klopte *O*.
Ja maar ik vraag me af hoe je dit als makers kunt sturen als een verborgen hint... terwijl je iedereen alle namen als verdachte laat inspreken :D

Want technisch gesproken is het het meest logisch dat degenen die op de afvaller van een week later stemmen eruit vliegen, die personen zijn namelijk niet de mol dus weinig vragen goed bij de test
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123178758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja maar ik vraag me af hoe je dit als makers kunt sturen als een verborgen hint... terwijl je iedereen alle namen als verdachte laat inspreken :D

Want technisch gesproken is het het meest logisch dat degenen die op de afvaller van een week later stemmen eruit vliegen, die personen zijn namelijk niet de mol dus weinig vragen goed bij de test
Met montage kun je veel doen natuurlijk. Veel van die verdenkingen werden ook getoond doordat niet de naam werd uitgesproken, maar een scherm werd getoond waarop de afvaller van volgende keer werd aangeklikt.
pi_123178886
Ik verstond bij de laatste opdracht ook:
De opdracht in het Krugerpark was in het begin heel spannend, voor mij dan.
Ik heb er drie geopend (kokers?)
Joep had alles fout (oid)
Iets met beste vriendin en derde aflevering eruit gaan.
pi_123178891
als de mol vloeiend zulu spreekt, heeft geen van de kandidaten dan zijn of haar aders met afrikaans bloed?
pi_123178969
Dat vloeiend Zulu moeten we trouwens niet te letterlijk nemen denk ik.
Meer zo van 'haha, ik weet mol in het Zulu', wellicht zelfs een mollenstreek om Paulien of Zarayda verdacht te maken.

Daarom verdenk ik ook Carolien. Ik denk dat Zarayda door haar op Paulien is gegaan, om haar eruit te werken.
pi_123179186
1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat 'ie zat.
2. Ah Joep. Die Joep heeft niet één keer gelijk gehad.
3. Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3.
4. Weet je wie er in aflevering 4 er eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.
5. Het Wie is de Mol-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend. Voor mij dan.
  donderdag 21 februari 2013 @ 21:42:39 #85
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_123179323
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
"De Mol trekt aan het langste eind"

Wie had het langste touw?
Carolien
pi_123179353
Bij die touwenopdracht legt Kees op 26.41 zijn sjaaltje weg en kijkt heel duidelijk naar beneden. Als Paulien even later die porto's vindt, dan zie je heel duidelijk zijn sjaaltje erboven liggen. Hij moet dus die porto's hebben gezien. Kees zegt later dat hij het gek vond dat ze die porto's pas zo laat vond.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_123179516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij die touwenopdracht legt Kees legt op 26.41 zijn sjaaltje weg en kijkt heel duidelijk naar beneden. Als Paulien even later die porto's vindt, dan zie je heel duidelijk zijn sjaaltje ervoben liggen. Hij moet dus die porto's hebben gezien. Kees zegt later dat hij het gek vond dat ze die porto's pas zo laat vond.
Dat ga ik straks eens terugkijken. Want als dat zo is :D
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 21 februari 2013 @ 21:45:34 #88
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123179559
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Carolien
Mjah maar eigenlijk zegt dat niet zoveel want ze hebben met z'n allen lopen beunen aan dat touw.
pi_123179629
Ik wil dat filmpje van de drive in ook helemaal zien :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_123179672
De foto vlak voor de aftiteling viel me nu ook nog op: Links staan naast elkaar Kees en Carolien en Paulien staat aan de andere zijde, tegenover hen. Staan links dus de winnaar en de verliezer en rechts, tegenover de kandidaten, de mol?
pi_123180070
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:42 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Carolien
Kees heeft ook aan dat touw staan trekken, en er was een moment dat er geen beweging meer in kwam... misschien heeft Kees er op weg naar toe wel voor gezorgd dat het touw niet meer te gebruiken was... hij liep heel veel rond
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_123180293
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij die touwenopdracht legt Kees op 26.41 zijn sjaaltje weg en kijkt heel duidelijk naar beneden. Als Paulien even later die porto's vindt, dan zie je heel duidelijk zijn sjaaltje erboven liggen. Hij moet dus die porto's hebben gezien. Kees zegt later dat hij het gek vond dat ze die porto's pas zo laat vond.
Dit neigt inderdaad naar Kees (net teruggekeken). Goed gevonden ^O^ Maar toch vind ik Kees als mol niet kunnen (dat kokertje van vorige week!! :P )
pi_123180412
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dit neigt inderdaad naar Kees (net teruggekeken). Goed gevonden ^O^ Maar toch vind ik Kees als mol niet kunnen (dat kokertje van vorige week!! :P )
Heeft er iemand een screenshot van?
pi_123180420
quote:

Maar toch vind ik Kees als mol niet kunnen (dat kokertje van vorige week!! :P )
Dat dus (en nog wel wat andere acties die niet bij een mol passen) en hetzelfde geldt voor Carolien, dus blijft Paulien over als mol.

Maar goed, de afgelopen twee seizoenen verdacht ik heel lang de uiteindelijke winnaar, dus ik reken me nog niet rijk dat mijn mol nog in het spel zit :D.
pi_123180473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef DaMart het volgende:
afgelopen twee seizoenen verdacht ik heel lang de uiteindelijke winnaa
Paulien had toch nooit zoveel dingen goed gehad met het Zulu als ze echt de Mol was?
pi_123180557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Paulien had toch nooit zoveel dingen goed gehad met het Zulu als ze echt de Mol was?
Zarayda hielp daar natuurlijk mee, dus te veel fouten zou te veel opvallen. In de klas was wel de beste positie voor de mol in dat spel, want dan had je de meeste invloed op het te winnen bedrag. En wat me opviel was dat ze eerst iets fout riepen en Paulien meteen daarna riep wat het wel had moeten zijn.
pi_123180629
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zarayda hielp daar natuurlijk mee, dus te veel fouten zou te veel opvallen. In de klas was wel de beste positie voor de mol in dat spel, want dan had je de meeste invloed op het te winnen bedrag. En wat me opviel was dat ze eerst iets fout riepen en Paulien meteen daarna riep wat het wel had moeten zijn.
Klopt, maar 8 uit 10 is erg veel. Paulien is ook degene die al die ezelsbruggetjes bedacht.
pi_123180645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Geen idee waarom ze niet als image komen...

okay, hieronder :)
pi_123180657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Zocalo het volgende:

[..]

pi_123180663
quote:

[..]

En kees pakte een paar afleveringen terug de envelop van de berg met 1500 euro terwijl hij niet hoefde te vertellen welke envelop hij zou pakken.

Vanaf het begin dacht ik al Carolien en eigenlijk wordt het steeds weer bevestigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')