twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 21-02-2013 om 08:41:10Dentaal, alveolair en lateraal klikken. #widm Ned. 1, 20:30 uur. reageer retweet
Ik heb heilig vertrouwen dat DaMart hierin wél gelijk heeft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:39 schreef Toekito het volgende:
zolang Zarayda de mol maar niet is.....maar ben er een beetje bang voor.
Dat kan niet.quote:
Mumford & Sons - Little Lion Manquote:
Ik lees er Zarayda in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop het niet, want ik zit vanaf aflevering 1 op hem. Zou stom zijn als hij dan net voor de finale eruit gaat. Al lijkt die muzikale hint wel naar hem te wijzen... Hoewel die wel altijd vreselijk ver gezocht zijn, dus misschien verwijst die ook naar heel iets anders.
de theorie dat de afvaller van de ene week de afvaller van de volgende week voorspelt. Daniel zei dat hij Zarayda verdenkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop het maar. Ik wil gewoon niet dat Zarayda de mol is.Alleen zat Kees toch in de kooi van de leeuw tijdens de kooi-opdracht?
Een andere verwijzing naar Zarayda kan fucked/vacht zijn. Het woord fucked komt veel voor in het liedje.
Welke afvallertheorie bedoel je eigenlijk? Want die met de ogen klopte volgens mij al niet meer.
Als Zarayda eruit vliegt, dan blijft Paulien als enige mollerige kandidaat over samen met twee grootgeldverdieners, dus Paulien moet de mol wel zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb heilig vertrouwen dat DaMart hierin wél gelijk heeft.
(De mol ziet ie overduidelijk verkeerd, maar dat is m vergeven.)
Het sterrenbeeld van Zarayda is leeuw.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop het maar. Ik wil gewoon niet dat Zarayda de mol is.Alleen zat Kees toch in de kooi van de leeuw tijdens de kooi-opdracht?
Een andere verwijzing naar Zarayda kan fucked/vacht zijn. Het woord fucked komt veel voor in het liedje.
Welke afvallertheorie bedoel je eigenlijk? Want die met de ogen klopte volgens mij al niet meer.
Dat denk ik zelf ook. Of Zarayda vliegt eruit en Paulien is de Mol, mede door de aanwijs hint. Of Zarayda is de Mol en Paulien vliegt eruit. Ze zat vorige week nog steeds op verschillende mensen als Mol (dat zei ze iig), en dat is nooit goed zo laat in het spel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Zarayda eruit vliegt, dan blijft Paulien als enige mollerige kandidaat over samen met twee grootgeldverdieners, dus Paulien moet de mol wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |