Behalve Nederland, Anouk kun je niet vergelijken met de Toppers of Sieneke... kom op nou.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit ook wel aardig. Ik denk ook dat de jury's dit wel gaan waarderen. En met een aantal concurrenten in deze halve finale die meestal niet zo bijzonder scoren als Montenegro, België, Nederland, Slovenië, Cyprus en Wit-Rusland maken ze met dit redelijke lied dan best kans.
Dit dusquote:Op maandag 6 mei 2013 11:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Beeldschoon meisje maar een beetje saaaiiiiiiiiiii
hoe bedoel je truttig? ik maak het er totaal niet uit op. ze is wel wat stijf. zelf denk ik dat als het licht straks op haar gezicht valt tijdens de halve finale ze de kijker wel kan overtuigen. Ze heeft iets heel liefs en charmants in haar blik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef Fred_B het volgende:
Dit lied is ondertussen in een vrije val geraakt bij de bookmakers. Oostenrijk is nu nog net 10e, maar met nog maar een heel nipte voorsprong op Estland. De zangeres maakt ook een nogal truttige indruk in dat filmpje van de eerste repetitie.
Tijdens het optreden staat ze vooral stil, en in het interview strooit ze nogal met cliché's. Maar inderdaad, als de camera-voering goed is, kan dat op zich ook wel meevallen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hoe bedoel je truttig? ik maak het er totaal niet uit op. ze is wel wat stijf. zelf denk ik dat als het licht straks op haar gezicht valt tijdens de halve finale ze de kijker wel kan overtuigen. Ze heeft iets heel liefs en charmants in haar blik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |