Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik wil vrólijk wakker worden![]()
Ik heb het al zo moeilijk 's ochtendsecht niet mijn ding, opstaan.....
Volgaarnequote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
Mwa, ik denk eigenlijk dat ik de komende tijd niet zo heel gek vaak meer een wekker nodig zal hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordt
Zie, dat bedoel ikquote:Op maandag 18 februari 2013 11:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Mijn nieuwe wekker gaat op de meest incourante tijden af ...
Met de app 'TuneIn Pro' kan je je favoriete radiostation instellen als wekker...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou een optie om een wekkerradio te kopen waar je en cd in kunt gooien, heb je volledige eigen keuzen over waar je mee wakker wordt
Meer dan graag!!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
Koffietijd
Jullie ook?
[ afbeelding ]
ik red me wel aardig met m'n wekkerradio, juist gekocht omdat mijn telefoon toendertijd niet heel erg betrouwbaar was als wekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de app 'TuneIn Pro' kan je je favoriete radiostation instellen als wekker...
Mijn huisarts stelde ook vlekjes vastquote:Op maandag 18 februari 2013 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zie, dat bedoel ik
Hoe is het daar op de ziekenboeg?
True, ik heb een camera gekocht tijdens het schrijven van mijn scriptie waar ik heel behoorlijke foto's mee kan maken, maar toch kan er niets tippen aan spiegelreflex vind ik...quote:Op maandag 18 februari 2013 11:38 schreef Etcetera het volgende:
voor mooie foto's heb je niet per se een dslr nodig natuurlijkalhoewel die ook wel op mijn lijstje staat hoor
Wat voor vlekjes dan? En kon je er wat voor krijgen of moet het gewoon overgaan?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn huisarts stelde ook vlekjes vast![]()
Verder gaat het best beter![]()
Droger, vaatwasser en SLR combineren zeer goed met baby trouwens
Suffe kinderziektevlekjesquote:Op maandag 18 februari 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vlekjes dan? En kon je er wat voor krijgen of moet het gewoon overgaan?
Bij jou of bij Otje? En als het bij jou is, heeft Otje ze dan ook?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Suffe kinderziektevlekjes![]()
![]()
Jeukt niet en moet vanzelf overgaan.
Zal ik je aflossen?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ziiiihiiiiin in werk vandaag. Bwugh. En het weer werkt niet mee, met zon is alles beter.
Ik heb ze en ik ben de enige, het gaat echt helemaal nergens over.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij jou of bij Otje? En als het bij jou is, heeft Otje ze dan ook?![]()
Succes drmee in elk geval! Ik ga op mijn shopping spree
Ik las flossenquote:
quote:
Ik kom zo ongeveer langs je werk rijden zometeen, moet ik je op komen pikken? Mag je mee shoppenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen ziiiihiiiiin in werk vandaag. Bwugh. En het weer werkt niet mee, met zon is alles beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |