ghehe ;P:pquote:Op maandag 18 februari 2013 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha toen kwam je voor niks xD
Graag gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Daar kan ik wat mee, dankje goeie tip
Haar?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:19 schreef Duzzy het volgende:
¤1200,- en geen sticker????![]()
![]()
![]()
![]()
TS had haar babyface moeten opzetten
Jij betaalt 1200,- per jaar voor je tandarts? Wat voor klote gebit heb je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Betaal ik daar godverdomme 1200 per jaar voor
Oeh, so meta. Zo'n goede opmerking. Ghehe mensen dit is een opmerking die je vaak terug ziet en het blijft elke keer weer zo gevat, zo random, zo scherp. Haha, ik lig werkelijk waar dubbel. Ghehe, heb je bijdehandjes gegeten?quote:
Simpele wiskunde leert mij dat dat een zorgverzekering a 100 euro per maand is.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij betaalt 1200,- per jaar voor je tandarts? Wat voor klote gebit heb je dan?
Nja zorgverzekering is technisch gezien natuurlijk niet alleen voor de tandarts ik zie het punt.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij betaalt 1200,- per jaar voor je tandarts? Wat voor klote gebit heb je dan?
Ik was er ook al bang voor inderdaad..quote:Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Simpele wiskunde leert mij dat dat een zorgverzekering a 100 euro per maand is.
hehequote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef Ame_thyst het volgende:
gaatjes !
vissenkom ~ Maar er komt geen kom
Veel plezier op kantoor, weer lekker een weekje er tegen aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oeh, so meta. Zo'n goede opmerking. Ghehe mensen dit is een opmerking die je vaak terug ziet en het blijft elke keer weer zo gevat, zo random, zo scherp. Haha, ik lig werkelijk waar dubbel. Ghehe, heb je bijdehandjes gegeten?
Je hebt een verzekering, niet een abonnement. Dat zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nja zorgverzekering is technisch gezien natuurlijk niet alleen voor de tandarts ik zie het punt.
Dat lijkt mij trouwens wel een vervelende aandoening, kloten in je gebit.
Zal wel een studentenverzekering zijn. Zoiets had ik ook vroeger toen ik nog HBO deed.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik was er ook al bang voor inderdaad..
Knap als je voor 100 pm een zorgverzekering kan vinden die de tandarts dekt. Verder betaal je bij een verzekering van ook voor een verzekering en niet voor een behandeling.
Feitelijk zit ik inderdaad op kantoor en werk ik inderdaad de hele week. Ai, dit bijt. Ai, suur en zuur.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:24 schreef Raap het volgende:
[..]
Veel plezier op kantoor, weer lekker een weekje er tegen aan.
Dankjequote:Op maandag 18 februari 2013 11:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik was er ook al bang voor inderdaad..
Knap als je voor 100 pm een zorgverzekering kan vinden die de tandarts dekt. Verder betaal je bij een verzekering van ook voor een verzekering en niet voor een behandeling.
Wat is deze?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
OEH BURN DIE DUZZY IS FUCKING DOM IK ZEG JE
Je betaalt daar geen 1200 per jaar voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zie er altijd weken tegenop, aan een tandarts bezoek. Vanochtend was het moment supreme en wat blijkt tot mijn grote vreugde, geen gaatjes !
Dus ik zit daar in afwachting van een vissenkom vol met stickers waaruit ik een mooie kan kiezen... Maar er komt geen kom. Er wordt gedag gezegd en ik vertrek met gebogen hoofd.
Betaal ik daar godverdomme 1200 per jaar voor
Ja jij nam aan dat TS een meisje is. TS is wel erg vrouwelijk maar heeft gewoon een externe plasbuis.quote:
En derhalve word ik dom bevonden?quote:Op maandag 18 februari 2013 11:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jij nam aan dat TS een meisje is. TS is wel erg vrouwelijk maar heeft gewoon een externe plasbuis.
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja dit is een onvermijdbare conclusie
Welnee joh, als je dit al als ruzie zou zienquote:Op maandag 18 februari 2013 12:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
We hadden geen ruzie, toch? Je maakte een foutje en ik wees je gedecideerd terecht.
Mwoah, ik hapte op "argue". Kan er geen ruzie van maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Welnee joh, als je dit al als ruzie zou zien.. Ik vond het alleen een leuk plaatje toen ik ging googlen wat nou precies een dom persoon was
Op zich kan ik dat als een compliment zienquote:Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wat een kutklacht, TS, ik ga jouw hoofd als een sticker aan de muur plakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |