![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kerken-en-treinenfetish, een kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft en waar wij Miley keihard willen palen!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Le goede TT, le kind sir!!!
Geen gaatjes
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik ben een KLB topic aan het maken, ik maak nooit topics. Jullie zijn straks welkom om te komen backfire-en
vond de "er komt geen kom" wel literair sterk
Hey Huib, als je nog een keertje onze bijval in een topic nodig hebt moet je het maar zeggen.
ja hartelijk dank voor jullie bijdragen
Hehe, Gister zat ik wat gmod te spelen zat er dus een nederlander in. ik dus le trollen en zeggen dat le server wordt ge le ddossed. Want daar kunnen zij niet tegen. Nah, ik dus dat zeggen. hij meteen "zijn zeker je torrents, Echte mannen hebben usenet" *le ik lachen; Ik heb ook usenet pik..
*le ik zeg "sickbeard + autosub nu geconfigged is kijken hoe dat werkt"
en hij zegt "wat ben jij een kneus jij download zeker 700MB films zonder subs"
*le ik begin te lachen, wat een sukkel denk le ik.
Hij begint door te zeuren over dat ik subs download (terwijl dat gewoon voor mijn ouders is die ook series kijken). le ik lach diep van binnen en zeg 'beter dan ingebakken subs want dat ziet er niet uit". later heb ik hem nog le trolled om allemaal dingen te zeggen van "zijn er dan films die hogere kwaliteit zijn??" xdDDdD
haha le jij is le ultimate troll xDDxxdDDXXD
ghehe le ik kan nog wel een le lesje leren van le jou xD;p
nee mineraal, nee! Daar poep ik uit!