SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waag me nog niet aan voorspellingen, als ik de laatste wedstrijden zie is Ajax wel altijd de betere maar hadden de uitslagen er ook negatiever uit kunnen zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Uiteindelijk denk ik dat we met 3 puntjes voorsprong op bezoek gaan in Groningen de laatste speelronde, en we dus daar de schaal binnenhalen.
Als we niet uitkijken ligt Eriksen 6 weken in de lappenmand.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:29 schreef Tarado het volgende:
Ook Steaua wordt nog een aardige kluif
Het zegt iets over het feit dat ze het zelf nalieten om gewoon tot 5-0 uit te lopen en daardoor RKC nog de mogelijkheid gaven om terug te komen in de wedstrijd. Gelukkig voorkwam Vermeer dat.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
Om even terug te komen op dat elftal van de week van Nusport. Leuk voor Vermeer dat ie met een 9 (wordt bijna nooit gegeven) wordt beoordeeld, maar zegt dat niet iets over het spel? RKC moet je 90 minuten met de rug tegen de muur zetten. Vermeer zou een dag vrijaf moeten hebben op zo'n dag.
Programma top 7 + huidige standquote:Op maandag 18 februari 2013 11:42 schreef tammepiet het volgende:
Iemand programma ff copy paste hier?
Mwah. Een tegenstander krijgt altijd kansen. Dat is nu, dat was vijf jaar terug zo en dat was in 1995 ook zo. En als je daar dus uitmuntend mee om gaat als keeper, krijg je een 9. Niets geks aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
Om even terug te komen op dat elftal van de week van Nusport. Leuk voor Vermeer dat ie met een 9 (wordt bijna nooit gegeven) wordt beoordeeld, maar zegt dat niet iets over het spel? RKC moet je 90 minuten met de rug tegen de muur zetten. Vermeer zou een dag vrijaf moeten hebben op zo'n dag.
Dat weet iedereen buiten Eindhoven.quote:Op maandag 18 februari 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV gaat niet winnen in Rotterdam
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV gaat niet winnen in Rotterdam
Je weet dat het 22 uur rijden is en niet 2 uur?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:22 schreef Dven het volgende:
Nog mensen hier die naar Boekarest gaan? Wij pakken hier rond elf uur 's morgens de auto dus we zullen rond één uur in Boekarest zijn.
Hij woont in Roemeniëquote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je weet dat het 22 uur rijden is en niet 2 uur?
Bulgarijequote:
22 uur? Met de fiets misschienquote:Op maandag 18 februari 2013 12:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Je weet dat het 22 uur rijden is en niet 2 uur?
oh ja, dat scheelt welquote:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 18-02-2013 om 13:10:08Nieuw op Ajax1.nl: Boilesen maakt maandag rentree bij Jong Ajax - http://t.co/edprggAs #Ajax reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |