My thoughts exactly! Behalve dat Amersfoort deel dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:59 schreef -Splash- het volgende:
The promised land is nog steeds Amersfoort he. Maar ze is er nu wel een stuk dichterbij gekomen ja.
Ik hou nog altijd vast aan, minder lullen... meer afspreken. (en dan veel lullen) Werkt voor mij het beste (en vorm je een beter beeld van iemand).
Ik ben het dan hier weer mee eensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
My thoughts exactly! Behalve dat Amersfoort deel dan.
Toch is het hier één van de grootste rempunten in het topic. Niet durven af te spreken, niet de eerste stap durven te zetten. Hoe vaak zien we het niet voorbij komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef Dizorn het volgende:
inb4 den haag topic.
Het begint wel een herhalend cliche te worden hier, het "zsm afspreken". Je moet wel een goede reden hebben wil je daar van afwijken. Aangezien we op datingsites zitten en niet op chatsites![]()
ps Leiden or gtfo, bitches
Gewoon een flinke voorraad aanleggen van 25 vrouwen, dan heb je een mooie vijver waar je naar hartelust eens wat hengels kunt uitgooien of wat proberen met je soepele versiertechnieken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:04 schreef Dizorn het volgende:
Probleem met paiq is dat je het in een avond moet regelen, want anders loop je elkaar een x dagen mis en is het meteen al minder leuk.
Ik vind dat chatten op Paiq ook niks (meer). Maar ja, omdat bijna alle andere datingsites met profielen betaald zijn, is dat even geen optie voor me.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch is het hier één van de grootste rempunten in het topic. Niet durven af te spreken, niet de eerste stap durven te zetten. Hoe vaak zien we het niet voorbij komen.
Ook op Paiq lijken vrouwen het chatten wel héél erg leuk te vinden. (daarom vind ik Paiq ook niets) Liever e-matching waarbij je na 4 berichten zegt... joh; afspreken?
weet je dan nog wie wie is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ah ik zie nu net dat ik 50 vrouwen in m'n lijst heb staan. Is inderdaad ook wel wat aan de hoge kant.Even terugbrengen naar 30.
Bij de leukste wel natuurlijk. Al vergeet ik bijna altijd meteen hun beroep. Onthoud vooral woonplaats en of ze grapjes maken/leuk kunnen praten. Foto staat erbij natuurlijk.quote:
Ik dacht dat ik met mijn anderhalf pagina erg was, tja Paiq Select gaat het hard. Maar veel online zijn de dames niet, gelukkig ook nog andere opties beschikbaar, dus die dates komen gelukkig wel...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ah ik zie nu net dat ik 50 vrouwen in m'n lijst heb staan. Is inderdaad ook wel wat aan de hoge kant.Even terugbrengen naar 30.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij de leukste wel natuurlijk. Al vergeet ik bijna altijd meteen hun beroep. Onthoud vooral woonplaats en of ze grapjes maken/leuk kunnen praten. Foto staat erbij natuurlijk.
Was tijdje terug op de eerste date zelf haar naam vergeten, pff.Op het toilet maar even op whatsapp gekeken. Helemaal irritant trouwens als ze een schuilnaam hebben. Die echte naam onthoud je nooit. Altijd Marjolein, Eva, Marieke of Sarah.
Haha, ik stelde gisteren ook eens wat voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Dizorn het volgende:
Hihi, yuki is oud(erwets).
Maar die discussie over initiatief is al een ander topic voor. ik knap iig af als overduidelijk alles aan mij overgelaten wordt
Online noem ik mensen altijd bij hun nick (of tenminste vaak)quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
Ik heb het al met mensen van FOK!.
Die noem ik een jaar na de eerste meet gewoon af en toe nog steeds bij hun nickname.
Ik praat met mijn huisgenoot ook wel eens over mensen van Fok! Moet toch een beetje raar overkomen in het openbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het al met mensen van FOK!.
Die noem ik een jaar na de eerste meet gewoon af en toe nog steeds bij hun nickname.
Fokkers onderling komen altijd raar over op mensen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik praat met mijn huisgenoot ook wel eens over mensen van Fok! Moet toch een beetje raar overkomen in het openbaar.
Was eens bij een Fok!-meet en iemand vroeg toen: "Wat hebben jullie het gezellig, waar kennen jullie elkaar van?" Ik: "Van een internetforum". Maar dat mocht ik blijkbaar niet zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fokkers onderling komen altijd raar over op mensen.
The fuck?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik stelde gisteren ook eens wat voor.
Ik: We kunnen altijd een keer een drankje doen!
Zij: Nouja, Utrecht is wel ver weg...
Ik: Haha, graag of niet natuurlijk
Zij: Niet zo opdringerig...
Zij: Zo makkelijk ben ik niet!
Ik dacht echt:![]()
Als een pavlov-reactie heel snel op het kruisje gedrukt. Tot nooit meer ziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |