abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123019582
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123019591
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Stuart het volgende: Moet je eigenlijk ooit hebben gewerkt voor een wajang? Is het dan een percentage van je laatste inkomen of krijgt iedereen hetzelfde ongeacht leeftijd :?
wil je er ook 1? Is hip tegenwoordig
pi_123019593
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat beschouw ik maar als een compliment dan :D

Maar Stuart: ik woon nog op mezelf ja, en dat frustreert me ook enorm. Ik kan gewoon niet op mezelf. Als ik op mezelf wil qua financien moet ik full-time werken en dat wil ik niet, want ik wil studeren.
Wat zou je dan willen? Bij je ouders wonen :?
Wil je voltijd gaan studeren?

quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Dat mag je best vragen.
Ik heb een uitkering omdat ik niet goed kan werken. Wat ik precies heb weet ik niet precies. Maar ik vind het moeilijk om dingen te onthouden. Dus mensen moeten mij soms wel 3x dingen uitleggen
tot dat ik het snap.
Frustrerend -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123019601
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:41 schreef Adames het volgende:

[..]

wil je er ook 1? Is hip tegenwoordig
Nee, ik heb er geen nodig. Heb een goede baan en ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb het best goed in mijn leven en vraag me wel eens af waar anderen van rond moeten komen :@
pi_123019602
Struggles in het leven horen er nou eenmaal bij O+
pi_123019603
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:41 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wat zou je dan willen? Bij je ouders wonen :?
Wil je voltijd gaan studeren?

[..]

Frustrerend -O-
Nee tuurlijk niet. maar op dit moment kan ik gewoon niet anders.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123019607
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Ro-ald het volgende:
Struggles in het leven horen er nou eenmaal bij O+
Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvol :)
pi_123019611
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. maar op dit moment kan ik gewoon niet anders.
Tuurlijk niet op voltijd studeren of bij je ouders gaan wonen? Wat als je niet meer kunt gaan studeren? Zou werken dan een optie zijn of zie je dat niet zitten?
pi_123019615
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:43 schreef Stuart het volgende:

[..]

Tuurlijk niet op voltijd studeren of bij je ouders gaan wonen? Wat als je niet meer kunt gaan studeren? Zou werken dan een optie zijn of zie je dat niet zitten?
Tuurlijk niet op bij mijn ouders blijven wonen. Ik wil gewoon op mezelf, heel graag, maar ik wil ook nog een hbo afmaken. En als ik niet kan studeren. Ja dan moet ik inderdaad wel full-time werken, dan zit er niks anders op.
pi_123019619
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvol :)
Iedereen heeft struggles :)
pi_123019620
Al zie ik dat niet zitten nee :') Ik zou echt gek worden als ik nu niet zou kunnen studeren met bijvoorbeeld medicijnen ofzo. Dat zou me echt heel depressief maken.
pi_123019624
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Tuurlijk niet op bij mijn ouders blijven wonen. Ik wil gewoon op mezelf, heel graag, maar ik wil ook nog een hbo afmaken. En als ik niet kan studeren. Ja dan moet ik inderdaad wel full-time werken, dan zit er niks anders op.
Nou ja, het zou toch kunnen dat je ervoor kiest om bij je ouders te blijven wonen omdat je alleen dan bijv. de gewenste studie zou kunnen volgen? Ik bedoel het niet rot hoor :@

Wat zou je eventueel voor studie willen doen of heb je nog geen idee?
pi_123019625
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Iedereen heeft struggles :)
Absoluut :Y
pi_123019630
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Al zie ik dat niet zitten nee :') Ik zou echt gek worden als ik nu niet zou kunnen studeren met bijvoorbeeld medicijnen ofzo. Dat zou me echt heel depressief maken.
Klinkt niet best. En een combi van beiden eventueel? Dus werken en een avondstudie? Of te zwaar?
pi_123019632
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:

[..]

Tegenwoordig heeft iedereen wel wat :)
'Normaal' zijn is saai.
pi_123019633
Ik begin me eigenlijk wat ongemakkelijk te voelen met mijn vragenvuur :@
pi_123019636
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou ja, het zou toch kunnen dat je ervoor kiest om bij je ouders te blijven wonen omdat je alleen dan bijv. de gewenste studie zou kunnen volgen? Ik bedoel het niet rot hoor :@

Wat zou je eventueel voor studie willen doen of heb je nog geen idee?
Nee snap ik ook wel hoor :) ik bedoelde het ook niet vijandig :P Maar ik vind het nu weleens tijd worden om op mezelf te gaan. En ja sommige zitten eind 20 nog bij hun ouders. en het zal ook vast niet erg zijn. maar ik wil het gewoon niet.

Uhm ik zit te twijfelen tussen een aantal hbo`s :P maar nog niet al teveel mee bezig want eerst die concentratieproblemen oplossen enzo :)
pi_123019642
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Tegenwoordig heeft iedereen wel wat :)
'Normaal' zijn is saai.
Iets hebben is misschien wat groot gezegd maar iedereen maakt wel dingen mee in het leven die bepalend zijn voor hoe en/of wie je bent denk ik :)
pi_123019648
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:

[..]

Klinkt niet best. En een combi van beiden eventueel? Dus werken en een avondstudie? Of te zwaar?
Ik denk dat me dat niet zou lukken. Het is geen kwestie van het niveau he. als het om leren gaat. Het gaat gewoon om het concentreren zelf, en het plannen, en ordenen en motivatie. Ik zou er op een mbo-opleiding net zoveel last van hebben als op een universitaire opleiding zeg maar.
pi_123019656
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee snap ik ook wel hoor :) ik bedoelde het ook niet vijandig :P Maar ik vind het nu weleens tijd worden om op mezelf te gaan. En ja sommige zitten eind 20 nog bij hun ouders. en het zal ook vast niet erg zijn. maar ik wil het gewoon niet.

Uhm ik zit te twijfelen tussen een aantal hbo`s :P maar nog niet al teveel mee bezig want eerst die concentratieproblemen oplossen enzo :)
Het zijn keuzes denk ik. Wat is belangrijker? De mogelijkheid om de gewenste studie te kunnen volgen en later op jezelf gaan wonen of op jezelf gaan wonen en dan niet kunnen studeren? Hoewel ik je gevoel goed begrijp maakt het je leven misschien niet makkelijker :P
pi_123019659
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat me dat niet zou lukken. Het is geen kwestie van het niveau he. als het om leren gaat. Het gaat gewoon om het concentreren zelf, en het plannen, en ordenen en motivatie. Ik zou er op een mbo-opleiding net zoveel last van hebben als op een universitaire opleiding zeg maar.
Ik bedoelde ook niet het niveau hoor. Meer alles dat op je afkomt en wat je dan moet doen. Het is ook wel heel veel eigenlijk als je dat in deeltijd doet :Y
pi_123019660
@Stu precies daarom oordeel ik bijna nooit mensen op hun uiterlijk.
pi_123019663
quote:
10s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet het niveau hoor. Meer alles dat op je afkomt en wat je dan moet doen. Het is ook wel heel veel eigenlijk als je dat in deeltijd doet :Y
En als je een deeltijdstudie doet moet je ook vaak al werk hebben binnen die branche. Wat dus in deze tijd zonder ervaring praktisch onmogelijk is :P
pi_123019665
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:50 schreef Ro-ald het volgende:
@Stu precies daarom oordeel ik bijna nooit mensen op hun uiterlijk.
Ik be- of veroordeel mensen sowieso niet op hun uiterlijk. Dat is ook een groot voordeel van een forum als deze. Je ziet elkaar niet :)
pi_123019667
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En als je een deeltijdstudie doet moet je ook vaak al werk hebben binnen die branche. Wat dus in deze tijd zonder ervaring praktisch onmogelijk is :P
Dat is waar :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')