wil je er ook 1? Is hip tegenwoordigquote:Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Stuart het volgende: Moet je eigenlijk ooit hebben gewerkt voor een wajang? Is het dan een percentage van je laatste inkomen of krijgt iedereen hetzelfde ongeacht leeftijd
![]()
Wat zou je dan willen? Bij je ouders wonenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat beschouw ik maar als een compliment dan![]()
Maar Stuart: ik woon nog op mezelf ja, en dat frustreert me ook enorm. Ik kan gewoon niet op mezelf. Als ik op mezelf wil qua financien moet ik full-time werken en dat wil ik niet, want ik wil studeren.
Frustrerendquote:Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat mag je best vragen.
Ik heb een uitkering omdat ik niet goed kan werken. Wat ik precies heb weet ik niet precies. Maar ik vind het moeilijk om dingen te onthouden. Dus mensen moeten mij soms wel 3x dingen uitleggen
tot dat ik het snap.
Nee, ik heb er geen nodig. Heb een goede baan en ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb het best goed in mijn leven en vraag me wel eens af waar anderen van rond moeten komenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:41 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je er ook 1? Is hip tegenwoordig
Nee tuurlijk niet. maar op dit moment kan ik gewoon niet anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat zou je dan willen? Bij je ouders wonen![]()
Wil je voltijd gaan studeren?
[..]
Frustrerend
Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvolquote:Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Ro-ald het volgende:
Struggles in het leven horen er nou eenmaal bij
Tuurlijk niet op voltijd studeren of bij je ouders gaan wonen? Wat als je niet meer kunt gaan studeren? Zou werken dan een optie zijn of zie je dat niet zitten?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. maar op dit moment kan ik gewoon niet anders.
Tuurlijk niet op bij mijn ouders blijven wonen. Ik wil gewoon op mezelf, heel graag, maar ik wil ook nog een hbo afmaken. En als ik niet kan studeren. Ja dan moet ik inderdaad wel full-time werken, dan zit er niks anders op.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet op voltijd studeren of bij je ouders gaan wonen? Wat als je niet meer kunt gaan studeren? Zou werken dan een optie zijn of zie je dat niet zitten?
Iedereen heeft strugglesquote:Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvol
Nou ja, het zou toch kunnen dat je ervoor kiest om bij je ouders te blijven wonen omdat je alleen dan bijv. de gewenste studie zou kunnen volgen? Ik bedoel het niet rot hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk niet op bij mijn ouders blijven wonen. Ik wil gewoon op mezelf, heel graag, maar ik wil ook nog een hbo afmaken. En als ik niet kan studeren. Ja dan moet ik inderdaad wel full-time werken, dan zit er niks anders op.
Klinkt niet best. En een combi van beiden eventueel? Dus werken en een avondstudie? Of te zwaar?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Al zie ik dat niet zitten neeIk zou echt gek worden als ik nu niet zou kunnen studeren met bijvoorbeeld medicijnen ofzo. Dat zou me echt heel depressief maken.
Tegenwoordig heeft iedereen wel watquote:Op maandag 18 februari 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal iedereen wel last van hebben. Zelfs ik al lijk ik misschien voor anderen hier happy en succesvol
Nee snap ik ook wel hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, het zou toch kunnen dat je ervoor kiest om bij je ouders te blijven wonen omdat je alleen dan bijv. de gewenste studie zou kunnen volgen? Ik bedoel het niet rot hoor
Wat zou je eventueel voor studie willen doen of heb je nog geen idee?
Iets hebben is misschien wat groot gezegd maar iedereen maakt wel dingen mee in het leven die bepalend zijn voor hoe en/of wie je bent denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen wel wat
'Normaal' zijn is saai.
Ik denk dat me dat niet zou lukken. Het is geen kwestie van het niveau he. als het om leren gaat. Het gaat gewoon om het concentreren zelf, en het plannen, en ordenen en motivatie. Ik zou er op een mbo-opleiding net zoveel last van hebben als op een universitaire opleiding zeg maar.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt niet best. En een combi van beiden eventueel? Dus werken en een avondstudie? Of te zwaar?
Het zijn keuzes denk ik. Wat is belangrijker? De mogelijkheid om de gewenste studie te kunnen volgen en later op jezelf gaan wonen of op jezelf gaan wonen en dan niet kunnen studeren? Hoewel ik je gevoel goed begrijp maakt het je leven misschien niet makkelijkerquote:Op maandag 18 februari 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee snap ik ook wel hoorik bedoelde het ook niet vijandig
Maar ik vind het nu weleens tijd worden om op mezelf te gaan. En ja sommige zitten eind 20 nog bij hun ouders. en het zal ook vast niet erg zijn. maar ik wil het gewoon niet.
Uhm ik zit te twijfelen tussen een aantal hbo`smaar nog niet al teveel mee bezig want eerst die concentratieproblemen oplossen enzo
Ik bedoelde ook niet het niveau hoor. Meer alles dat op je afkomt en wat je dan moet doen. Het is ook wel heel veel eigenlijk als je dat in deeltijd doetquote:Op maandag 18 februari 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat me dat niet zou lukken. Het is geen kwestie van het niveau he. als het om leren gaat. Het gaat gewoon om het concentreren zelf, en het plannen, en ordenen en motivatie. Ik zou er op een mbo-opleiding net zoveel last van hebben als op een universitaire opleiding zeg maar.
En als je een deeltijdstudie doet moet je ook vaak al werk hebben binnen die branche. Wat dus in deze tijd zonder ervaring praktisch onmogelijk isquote:Op maandag 18 februari 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet het niveau hoor. Meer alles dat op je afkomt en wat je dan moet doen. Het is ook wel heel veel eigenlijk als je dat in deeltijd doet
Ik be- of veroordeel mensen sowieso niet op hun uiterlijk. Dat is ook een groot voordeel van een forum als deze. Je ziet elkaar nietquote:Op maandag 18 februari 2013 02:50 schreef Ro-ald het volgende:
@Stu precies daarom oordeel ik bijna nooit mensen op hun uiterlijk.
Dat is waarquote:Op maandag 18 februari 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je een deeltijdstudie doet moet je ook vaak al werk hebben binnen die branche. Wat dus in deze tijd zonder ervaring praktisch onmogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |